Tråd: Unfair hold
-
25-02-2011, 02:02 #11
Stop nu det tuden C
Man fjerner den største fjende først. Se det som et skulderklap.
In random order:
Server: dk1
Navn: Ribs. /Pokerdk. Vundet: Ja
Server: dk5
Navn: Ribs. / Cult. Vundet: Slettet
Navn: Bilmus senere Raaka /AL. Vundet: Nej
Server: com2
Navn: overtog en konto, kan sq ette huske navnet. / WBBI. Vundet: Ja
Navn: Chilli / glemt ally navn. Vundet: Ja.
Server: dk2
Navn: Sbir / Cirkus. Vundet: Nej.
Server: TC4
Navn: Der Kaiser+Lillebror+Dolly Parton+Ham og Hende / Offline. Vundet: Ja
Navn: Ribs./Hempire Vundet: Nej. Server: com5. Pop.nr 20. 7 byer i top 20
-
25-02-2011, 08:54 #12
Gallersk Bosætter
- Tilmeldingsdato
- Jun 2009
-
25-02-2011, 12:00 #13
Brandkatapult
- Tilmeldingsdato
- Apr 2010
Der findes ikke unfair hold kun forkert påklæding, som man siger.
S3 Kaffekongen - Udenrigsminister - DGK
S2 ????????? - ?????????? - ??????????
-
25-02-2011, 15:31 #14
Tiger
- Tilmeldingsdato
- May 2009
Hvis du vil se unfair hold så kig på Cosa vs trold
-
25-02-2011, 15:33 #15
Bjørn
- Tilmeldingsdato
- May 2009
Unfair hold? DUP har angreb fra, moks, img, cirkus og ikoma. Så det er sku ikke i nærheden af unfair hold det du kæfter løs om. Mand dig op og tag kampen med et smil, kan du ikke lide duften i bageriet kan du altid slette.
-
25-02-2011, 15:35 #16
-
25-02-2011, 15:55 #17
Prætorianer
- Tilmeldingsdato
- May 2010
Bjørn
S2 4runde: Hr.Bjørn
S5 3runde: The Believer
S4 4runde: Hr.Bjørn
S3 5runde: Fort Knox
S4 ? : Bøhh
S4 ? : Bøhh
Inder og Meany, dejlige galninge
Sholme/Sebastian, Hva fanden laver du knægt
-
25-02-2011, 15:59 #18
Slange
- Tilmeldingsdato
- Jun 2010
hmm well det hele er vel sådan set meget "lige" nu... uanset hvem der arbejde direkte eller indirekte sammen - så ser det vel nogenlunde således ud:
Kapow + dub + ond + tia
vs
Ikoma + cirkus + igm + acow + aaf
det kan jo måles på 100' måder - hvor ingen nok vil være 100% retvisende... men gør man det på pop - så ser det således ud
Kapow + "venner" = 1385k
Cirkus + "venner" = 1400k
Så spm. er vel mere hvad Krigerne og Cosa har tænkt sig at gøre......
-
25-02-2011, 16:30 #19
In random order:
-
25-02-2011, 17:12 #20
Vi ved jo godt at pop ikke dræber.
Jeg vil kun kommentere det jeg ved noget om i din opstilling.
Der er ikke noget der hedder ikoma og Cirkus, hverken på det offensive plan eller på deff siden. Jeg aner self ikke om ikoma og cirkus naboer snakker sammen og hjælper hinanden.
Cirkus og IGM. Der er en iap og én gang har jeg taget hensyn til dem da der var en Dup spiller de gerne så pultet lidt. Mht deff, så får vi ikke hjælp fra dem. Jeg aner ikke hvem de slår på idag.
Cirkus og acow - igen der er en iap og intet andet, jeg aner ikke hvad de laver eller hvem de slår på.
Cirkus og aaf. Da kapow røg på os, så koordinerede vi angrebsdagene et par gange - intet andet.
Så lige nu er det OND+TIA+Kapow vs Cirkus. Det er dog sjældent at kapow kommer forbi!!
Jeg siger ikke at OND+TIA+Kapow ikke har andre fjender, men der er intet stort forkromet samarbejde imellem deres fjender. Det er naturligvis ikke noget man kan klandre de tre, det er bare sådan det er!!
Vi kunne/burde måske snakke mere sammen hvis vi skulle ha bare et minimum af chance, men det er bare ikke sådan serveren har udviklet sig.
Krigerne burde vel være tæsket i bund, når nu serverens top 3 alliance har kørt på dem i hvad.. 3 uger... og de stort set er naboer i SØ.
Cosa er dem som kan vende serveren for os. De kan begynde at slå på OND og TIA, så vi får lidt fred, og vi måske får ro til at bygge lidt på de smadrede mains vi har.
Jeg ser fremtiden på serveren således.
OND og TIA bygger WW.
Kapow, Dup og afte bygger WW
AFF samler alle de kræfter de kan og bygger WW
Ikoma har reelt udspillet deres chance for en sejr, men de bygger såmænd nok også et WW.
Cirkus, jah... Jeg tror bare vi skal bygge på vores mains fremfor et WW.
Dark Horse er Cosa. Hvad vil de og hvad er deres aftaler på serveren. Har de en aftale med OND og TIA og har OND og TIA tænkt sig at overholde den? Jeg tvivler på Kapow inviterer Cosa med i WW.
Det kunne også være Cosa og ikoma fandt sammen. Så ville ikoma om ikke andet ha mulighed for at bygge til mere end level 10.
Der er self Trold, MOKS og Acow, men MOKS ryger nok på AFF WW. Trold og Acow, kunne måske tænke sig at støtte op om ikoma, hvis ikoma vil forsøge sig med et selvstændigt WW.
Men som jeg skrev tidligere, man fjerner den største trussel først.
Kapow røg på medisteren først, de var og vel stadig er, den største trussel for dem, idet de ligger i deres kvadrat. Derefter røg de på cirkus, da de mente vi var den største trussel i kvadratkrigene. Cirkus svarede igen med at smadre Kapow's deff ally (Dup), samtidig med at vi pultede kapow. Da vi mente at Dup ikke reelt kunne yde nogen støtte til Kapow, så skruede vi op for kapow i form af pultede mains.
Kapow så de ikke kunne håndtere både AFF og Cirkus, så de gik til OND, for at få dem med i krigen imod Cirkus. Det udviklede sig så til at det både var OND og TIA som gik på os, hvorefter Kapow kunne koncentrere sig om AFF og ikoma.
Det er så her jeg håber Cosa har deres aftaler på plads!! For ellers kan de godt gå en usikker fremtid i møde!
Jeg håber ikke folk ser det som tuden, men det er sådan jeg ser serveren og vel at mærke ud fra et menigt medlem, som bare laver lidt off aktioner fra tid til anden.
In random order:
Tilsvarende Tråde
-
Unfair trick?
By Monster-Cool in forum Speed ServerBesvarelser: 56Sidste Indlæg: 11-10-2009, 03:40 -
Dansk Travian, Fair/Unfair spil?
By skib in forum Generelt om TravianBesvarelser: 13Sidste Indlæg: 08-08-2009, 01:11 -
Så hold da op
By payne in forum Server 5Besvarelser: 3Sidste Indlæg: 22-05-2009, 19:23 -
Straf for wannabe-unfair handel
By TheScourge in forum SpørgsmålBesvarelser: 6Sidste Indlæg: 24-10-2008, 23:18 -
Nyt hold
By Kongen Andreas in forum ArkivBesvarelser: 14Sidste Indlæg: 02-01-2008, 15:49