Side 62 af 70 FørsteFørste ... 122742526061626364 ... SenesteSeneste
Viser resultater 611 til 620 af 695
    Sværdkæmper ondeswartzy's Avatar
    Tilmeldingsdato
    May 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Mossad (WIF) Vis Indlæg
    "men det er den gængse holdning på kapowchatten at det er dig, fister og nosse mosse (se jeg kan også namedroppe, cow) der har fucket forum op"

Og i samme sætning som du mener "renser" jer for skyld, kalder du så mig for Nosse Mosse?

Du er da vist udenfor distrikt-psykiatriens rækkevidde!
    Når du siger renser, så insinuerer du, at jeg føler skyld. Det gør jeg ikke. Jeg har fortalt mine bevæggrunde for at gøre som jeg har gjort- hvad er der at føle skyld over? Det skulle lige være, at jeg har ladet mig trække ned på jeres børnehave niveau... Det er et lorte sted at være - i må gerne få det tilbage. Jeg er færdig her.

Jeg glæder mig til at trykke jeres hænder til AP, og se om i er lige så store idioter Irl. Jeg tror det ikke, men nu må vi se. In the grand scheme of things er det her et ligegyldigt online browserspil. Husk det.
    S2: Il disastro / KAPIV

Ballista Balderbasse's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009
    Geografisk Sted
    Tæt ved pcén

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af ondeswartzy Vis Indlæg
    Når du siger renser, så insinuerer du, at jeg føler skyld. Det gør jeg ikke. Jeg har fortalt mine bevæggrunde for at gøre som jeg har gjort- hvad er der at føle skyld over? Det skulle lige være, at jeg har ladet mig trække ned på jeres børnehave niveau... Det er et lorte sted at være - i må gerne få det tilbage. Jeg er færdig her.

Jeg glæder mig til at trykke jeres hænder til AP, og se om i er lige så store idioter Irl. Jeg tror det ikke, men nu må vi se. In the grand scheme of things er det her et ligegyldigt online browserspil. Husk det.
    Den med det er et spil gælder altså kun den ene vej onde
    I bund og grund er det vel bare dårlige tabere.
    Og så længe folk her på forum får lov og holde den eventyrlige dårlige spin-stil så kommer der ikke et mere appetitligt forum ud af det.
    Og filmen er jo tydeligvis knækket for et par stykker herinde kan jeg se.
    Og så hopper jeg af off forum igen..Inden spydighederne vælter ned over mig igen.
    Server3: Fort Knox/G/Vundet med United
    Server 2: Psykoserne/X-files/VUNDET MED KAPOW
    Server 3: Psykoserne/ Vundet med SrY!!!!
    Server TC4: Alle/Vundet med Offline.
    Server 5: Bløp/Vundet med PF
    Travian.com 10: Zorba/Hugin/ Vundet med LORDS
    Comx. Psyk/Ugly Ducklings/Won
    Comx: Bunny/Bazinga/Vundet
    Tournament: Psykoserne/Hamsters/WON
    VN3: Psykoserne/DLV/Er faldet i søvn..væk mig når serveren er forbi
    Signatur:
    http://www.youtube.com/watch?v=rNBWf...eature=related

Equites Imperatoris Mossad (WIF)'s Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Svinekøteren Vis Indlæg
    kæft du er så blank mand godt man er færdig med at læse på dit hø.-.

i startede sgu da på samme tid som alle andre... og aff masseslettede ikke ? det er simpelthen så sjov
    herind med dig http://www.fbi.dk/ og kontakt dem om et par jobs

for det skal du altså begynde på.. vi skal nok komme og grine af dig som vi har gjort af alle dine post her på forum..

man kan tabe med stil og så kan man lave en massad / mosse morfar ! - jøsses at snakke om dårlig taber..
    Jeg har svært ved at se, at jeg skulle være en dårlig taber? Jeg ønsker tillykke. I var de stærkeste. Stillingen lyver aldrig. Længere er den ikke!

Jeg synes faktisk at serveren har været ganske interessant. Den endte ikke som jeg håbede, men jeg har vel lov at rose vore folk for at kæmpe godt og holde ud.

Tonen på off. har været barsk indimellem, men så slemt har det da heller ikke været eller? Jeg vedkender mig min del af ansvaret for tonen her, men at antyde at jeg og 2 andre bærer hele skylden for den, synes jeg er skudt langt over målet. Så magtfulde er vist ingen i denne verden.

Til sidst: Tak til alle, venner og fjender, for en spændende server!
    Mosse Morfar såmænd

Equites Imperatoris
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Mossad (WIF) Vis Indlæg
    Jeg har svært ved at se, at jeg skulle være en dårlig taber? Jeg ønsker tillykke. I var de stærkeste. Stillingen lyver aldrig. Længere er den ikke!

Jeg synes faktisk at serveren har været ganske interessant. Den endte ikke som jeg håbede, men jeg har vel lov at rose vore folk for at kæmpe godt og holde ud.

Tonen på off. har været barsk indimellem, men så slemt har det da heller ikke været eller? Jeg vedkender mig min del af ansvaret for tonen her, men at antyde at jeg og 2 andre bærer hele skylden for den, synes jeg er skudt langt over målet. Så magtfulde er vist ingen i denne verden.

Til sidst: Tak til alle, venner og fjender, for en spændende server!
    Tak for spillet mosse.. Selfølgelig bærer I 3 spillere ikke hele skylden. Vi har spillere på vores side der selv bærer deres del af skylden. Jeg selv inklusive. Man ser tingene fra forksllige vinkler, og får et forkslligt syn på serverens udvikling. Sådan er det.
    Jeg tror bare vi er trætte af beskyldningerne om et samarbejde/forbund med IGM, som på ingen måde var til stede, på samme måde som i self var trætte af NE snakken.

Nu er serveren slut, og jeg håber at se så mange som muligt til ap, så jeg kan se at i ikke er helt idioter og omvendt

Ka i holde jer munter

The Wern

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Erai Vis Indlæg
    Det var godt nok det tyndeste kompliment jeg nogensinde har modtaget. :p

Det du siger er i virkeligheden ikke ikke så meget andet end de andre skadefro forum trolde du formulerer dig bare en smule mere smart
    Overskud til lir hedder det når I taler og mudderkastning når vi taler.
    Jeg har undskyldt for sætningen med selvfede andetsteds, den røg sgu lige ud i de sene nattetimer hvor filteret ikke helt var slået til.
    Det ville også klæde jer at droppe hele NE debatten. Men folk er vidst så opsatte på at banke NE at de vil tage en hver syndebuk de kan finde og kalde det for NE.
    Sådan er der så meget.
    Men..jeg mener faktisk at det er respekt til jer at i ikke slettede, for i har da været langt ude i tovene pga den heftige pultning. Faktisk droppede vi helt at angribe visse af jeres spillere til slut i krigen, da vi godt vidste at det ikke kunne lade sig gøre at tvinge jer til at slette, uden at skulle 0e kontoen.

Med overskud til lir referede jeg til dette fra din forrige (?) post: "Det er nemt nok at bygge store hære når man sidder på en gevaldig overmagt" - ikke forum, for mig er det bare (u)hygge, og påvirker som sådan ikke min gang på pladen.

NE-debatten kan du da vidst ikke klandre mig for at have holdt i live...?

Bumbum, håber I gerne vil med til AP for hele serveren. Og håber i får en god U-AP

Rambuktræ Erai's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Bris Vis Indlæg
    der er vist altid to sider i en kamp og ja, Kapow har ikke holdt sig tilbage for mudderpølen. Men Erai du må lige komme ind i kampen en gang, du kan seriøst ikke mene at du hver gang først bliver provokeret til det. Tror du skal have ændret lidt ved det gyldne syn på dig selv, for om nogen har du været fantastisk til at provokere på dette forum.
    Jeg har været ude i naturen og få sol. Tænk engang træerne har fået blade og græsset står højt

Jeg betragter ikke mig selv som en ren uskyldighed. Der er blevet svaret igen med et hvert middel jeg har til rådighed, når jeg syntes at folk blev for stygge eller løgnene for tykke. Jeg er ikke lige stolt af alle skriblerier jeg har bedrevet her inde. Især ikke dem som er landet efter at jeg har fået 7 føl på tværs over nogle af de værste dumheder.
    KAPOW drengene og pigerne har fået kam til deres hår når de gik for langt eller bare blev for dumme at høre på.....

Jeg har bekæmpet KAPOW på pladen og på forum, men nu er det ved at være på tide at trække sig tilbage, slippe, denne verden og drage videre til den næste, eller måske bare ud i det virkelige liv

Go then, there are other worlds than these. (Stephen King)
    Last edited by Erai; 09-07-2011 at 17:19.

Rambuktræ Erai's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Apollo Vis Indlæg
    Bumbum, håber I gerne vil med til AP for hele serveren. Og håber i får en god U-AP
    Det kunne være hyggeligt men......
    Citat Oprindeligt Skrevet af ondeswartzy Vis Indlæg
    Jeg glæder mig til at trykke jeres hænder til AP, og se om i er lige så store idioter Irl.
    Helt ærlig så er jeg ikke sikker på at jeg gider hvis det er den attitude som man kan forvente at blive mødt med.

(Citaterne er beskåret for overskuelighedens skyld)

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Standard

men nu er det ved at være på tide at trække sig tilbage, slippe, denne verden og drage videre til den næste, eller måske bare ud i det virkelige liv
    Amen halleluja

Ballista Balderbasse's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009
    Geografisk Sted
    Tæt ved pcén

Standard

Det kunne være hyggeligt men......

Helt ærlig så er jeg ikke sikker på at jeg gider hvis det er den attitude som man kan forvente at blive mødt med.

(Citaterne er beskåret for overskuelighedens skyld)
    Sjovt nok som jeg har hørt den indstilling hos jer før.
    Hvis man viser respekt så får man respekt. Ganske simpelt.
    I har haft så travlt med at indprente os andre om at det bare er et spil, men det er det så ikke ligepludselig når det gælder at gå til fælles fest?
    Måske det var sundt at prøve noget nyt og så lige vise noget format??Så vidt jeg ved er det jo dig med den store tillægsordbog.
    Server3: Fort Knox/G/Vundet med United
    Server 2: Psykoserne/X-files/VUNDET MED KAPOW
    Server 3: Psykoserne/ Vundet med SrY!!!!
    Server TC4: Alle/Vundet med Offline.
    Server 5: Bløp/Vundet med PF
    Travian.com 10: Zorba/Hugin/ Vundet med LORDS
    Comx. Psyk/Ugly Ducklings/Won
    Comx: Bunny/Bazinga/Vundet
    Tournament: Psykoserne/Hamsters/WON
    VN3: Psykoserne/DLV/Er faldet i søvn..væk mig når serveren er forbi
    Signatur:
    http://www.youtube.com/watch?v=rNBWf...eature=related

Imperianer Sus's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jan 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Balderbasse Vis Indlæg
    Sjovt nok som jeg har hørt den indstilling hos jer før.
    Hvis man viser respekt så får man respekt. Ganske simpelt.
    I har haft så travlt med at indprente os andre om at det bare er et spil, men det er det så ikke ligepludselig når det gælder at gå til fælles fest?
    Måske det var sundt at prøve noget nyt og så lige vise noget format??Så vidt jeg ved er det jo dig med den store tillægsordbog.
    Er det det her du kalder format:

Jeg glæder mig til at trykke jeres hænder til AP, og se om i er lige så store idioter Irl.
    ............................. - O - ....................................

Alliancer: SVPPB, Olympen, UFO, ØK, AoD, BugLes, WiF, NE, Sry
    Spiller pt: ts10.travian.com (åben T4-beta) - konto: AmarCanos

Side 62 af 70 FørsteFørste ... 122742526061626364 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Det rygtes......
    By RonjaDK in forum Speed Server
    Besvarelser: 462
    Sidste Indlæg: 30-11-2012, 23:21
  2. Det rygtes
    By Rome in forum Speed Server
    Besvarelser: 723
    Sidste Indlæg: 19-10-2012, 22:44