Side 60 af 60 FørsteFørste ... 10254050585960
Viser resultater 591 til 599 af 599

Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Geografisk Sted
    Lolland

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Ridder Huma Vis Indlæg
    Det kan slås til og fra nu. Det der før skjulte trin er nu det der slår det til og fra.
    Tak for hurtigt svar

Romersk Bosætter Azid's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Geografisk Sted
    Slagelse Vestsjælland

Standard

Ved ikke om det her jeg skal ligge den
    - Men kan se der kommer en opdatering imorgen, som nok mange ikke er tilfredse med, inkl. Jamais Arriere kontoen på nuværende S2.

Det angående følgende opdatering :

Referer lige kort -

Bugrettelser:
    - IGM: Optimering af kode for sletning af IGMs.

Optimeringen:
    IGM der er under 24 timer gammel – der vil ikke ske noget med dem
    IGM der er ældre end 24 timer - IGMs bliver markeret, disse kan slettes
    IGM fra en slettet konto - IGMs bliver markeret, disse kan slettes
    IGM der er ældre end 72 timer - IGMs vil blive slettet, med undtagelse af de 30 sidst modtagende.

Så hvis i har igms der skal gemmes, bedes i flytte dem til arkivet.

Med venlige hilsner
    Travian Teamet

__________________________________________________ __

Vil gerne høre, hvad er jeres grund til at beskeder bliver slettet efter 72 timer? - Kort sagt hvorfor kommer denne opdatering ?
    Vi for tit IGM´S vi bruger fremadrettet og gemmer dem ikke i Arkiv, da vi bruger Arkiv udelukkende til Off- aktioner.
    Det udelukker i jo lidt her, da man for beskeder tit, der så skal gemmes i arkivet, så man kan beholde dem.

Folk burde jo selv, have rettighed til at bestemme om de vil, slette eller beholde deres besked selvom den er læst uden at være i fare for ikke at få den i arkiv inden for 72 timer. Det jo ikke det store problem, med spam beskeder på serveren. - Så man kan vel selv sorterer i det man vil have, og ikke vil have liggende. - Der er jo alligevel en blokerings knap.

Syntes virkelig i skal tænke jer om med denne opdatering, det ender mere og mere automatiseret, og man sidder til tider, som erfarende spillere på denne måde at føle vi bliver til side sat en gang imellem. - Det i virkelig burde fokusere på er at prøve at få nye spillere. Og ikke skube erfarende spillere væk fra travian, som har været med jer i langtid.

Hvis i kigge, kommer der færre og færre spillere på serverne, og det jo ikke helt godt - og måske har det noget med mange af de opdateringer at gøre.

Jeg vil ihvertfald bare travian, dets bedste. - Men, syntes der kommer nogle opdateringer en gang imellem som, ikke helt har nogen pointe og gavner næsten til det værre.
    Man kunne evt. prøve og spørge ud til spillere, med opdateringerne inden de kommer, så vil i måske få større helheds indtryk af hvad spillerne ønsker.

Bug fejl :
    Udover det så der bug i afsender tiden på S2. ved ikke om det er det samme på andre servere.
    Men det i beskeder, når du klikker ind på selve beskeden og læser kan du se under emnet det ikke passer - så kan det bla. se sådan ud :

Emne:
    RE^2: Lidt mere

Sendt:
    01.01.70 01:00

Det - 01.01.70 01:00 - Der burde stå: Hvornår den er sendt til en og med dato. Der er sådan der står ved samtlige beskeder.
    Sådan har det været i 1 måneds tid nu eller mere.

Håber jeg for et feedback - og det virkelig ikke for at være negativ, jeg bare interesseret i hvad jeres holding er til dette.
    Vi vil jo sikkert alle gerne travian det bedste.
    Men, helheden for denne besked er -
    Hvorfor er denne opdatering pludselig er kommet ? - Og hvad har i baseret den på ?

Venlig Hilsen Azid - Jamais Arriere spiller / Viktor
    Last edited by Azid; 04-03-2015 at 22:32.

Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Geografisk Sted
    Slagelse Vestsjælland

Standard

Undskyld - De fejl der må være i den overstående.
    Den er blevet lavet ret hurtigt, uden at være rettet igennem overhovedet.

Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Geografisk Sted
    Slagelse Vestsjælland

Standard

Skal man skrive til et andet sted eller til nogle højere i systemet?
    Som måske kan svare, hvis jeg skal sende det et andet sted hen, hvor skal jeg så sende det til for at få et svar?

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Jeg har et spørgsmål og har prøvet at se efter svarene:

I changelog står der: "- Ændring af kulturpoints kalkulering for fester (lille maximum 500; stor maximum 2.000).
    o Kulturpoint fra festerne tildeles med det samme ved afholdelse af en."

Men i answers står det lidt tvetydigt... betyder det man får kulturpointsene når man starter festen eller er det ligesom normalt når festen slutter man får dem?

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    30

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Nullby Vis Indlæg
    Men i answers står det lidt tvetydigt... betyder det man får kulturpointsene når man starter festen eller er det ligesom normalt når festen slutter man får dem?
    I answeren for Rådhus kan du se hvad der gælder for før og efter T4.2 version.

For t4.2-servere og tidligere versioner gælder følgende:

Hver fest tilføjer sine respektive kulturpoints til din beholdning når den er slut.
    For t4.2 fødselsdagsspecial og senere versioner gælder følgende:

Prisen for en fest er den samme som på t4.2-servere.

En fest tilføjer sine kulturpoint til din beholdning, så snart du har startet den. Efter en fest er der en nedkølingsperiode(se tabellen herunder). En lille fest tilføjer lige så mange kulturpoint som byen du holder den i producerer dagligt, op til maks 500 KP på 1x speed servere og maks 250 KP på 3x speed servere. En stor fest giver lige så mange kulturpoint som hele din konto producerer på en dag, op til maks 2000 KP på 1x speed servere og maks 1000 KP på 3x speed servere.
    http://answers.travian.dk/?view=answ...d=46#go2answer

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Super takker - jeg giver også svaret videre Dvs. man får det med det samme.

Tilmeldingsdato
    Sep 2013

Standard

Der er blevet lavet en update sådan at prikkerne har ændret design på dk4 i hvert fald..
    Det ser naturligvis fint og flot ud, men det har gjort noget ved alliance rapport systemet. :(

Man kan ikke længere filtrere rapporter således at man kun ser: grønne, gule eller røde svær eller scout rapporter som man kunne før.
    Kommer det tilbage igen eller har vi nu 6 links der alle bare leder hen til det samme? Kan kun se de sidste nye 100 alliance rapporter :(

Tilmeldingsdato
    Apr 2009
    Geografisk Sted
    Odense
    Alder
    25

Standard

I starten af spillet, hvis man starter lige omkring serverstart, hvad er så det bedste man kan give helten af point i starten af serveren? Jeg tænker at jeg gerne vil cleare lidt oaser og farme dem. Så tænker selv kampstyrke, da offensiv bonus ikke er så godt i starten, da man ikke har så mange tropper. Eller vil det måske altid være bedst at give point til produktion?

Side 60 af 60 FørsteFørste ... 10254050585960

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •