Side 2 af 60 FørsteFørste 123412223752 ... SenesteSeneste
Viser resultater 11 til 20 af 599
    Spejder Grissebasse's Avatar
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Geografisk Sted
    Langbortistan

Standard

Ja du burde stadig kunne spille T4.
    Dog arbejdes der på en "light" version af T4, som gerne skulle komme en gang, ingen ved endnu hvornår.
    "Don't feed the troll!"

Gabriel
    Guest

Standard

Tak for svaret, så vil jeg da også glæde mig til det nye

Slange
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Maskinen Vis Indlæg
    gir daner ret her....

ingen af de spillere jeg kender, er glade for udsigten til T4 versionen.

hvorfor ikke gi os frit valg, og både oprette 3.6 version og T4 version i fremtiden.

jeg selv stopper med travian efter mange år... T4 handler kun om tyskerne vil ha os til at øge pengeforbruget på spillet, og det er dyrt nok i forvejen...

og grafikken.... føj... travian skal være simpelt, og den nye grafik ligner noget fra Cartoon network.

men farvel travian.... var nogle gode år, og vil da nyde s2 fuldt ud.... og så ellers tage mine penge andre steder. er sgu sørgeligt det skulle ende sådan :(
    ja alle jeg kender IRL overvejer deres fremtid i travian !, og jeg har snakket med gamle allyer som jeg har været i på forskellige servere og ingen er glade for T4-!

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    30

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Lord hilskov Vis Indlæg
    ja alle jeg kender IRL overvejer deres fremtid i travian !, og jeg har snakket med gamle allyer som jeg har været i på forskellige servere og ingen er glade for T4-!
    Meget muligt, men var der ikke også en del der sagde det da T3.6 kom? Som jeg kan se spiller de jo stadig.

Man vænner sig til det efterhånden når man har spillet det et stykke tid. Giv det en chance og du vil begynde at kunne lide det...

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Stammefører skie's Avatar
    Tilmeldingsdato
    May 2009

Standard

@Sus, godt indlæg. Og for at bygge videre på dit, så kan jeg også som heftig guldbruger svare, at jeg ser udviklingen som negativ. Af natur vil jeg altid benytte mig af de muligheder som der nu engang er for at fremme mit spil - og jeg ved at jeg på en T4 servere vil komme til at spendere en masse guld på gode ting. Selvom jeg synes at spillet i forvejen er meget pengekrævende, så er min største anke dog, at jeg ikke ønsker så store fordele ift. resten af spillerne. Ikke alle vil eller kan være med på det niveau, og at gøre toppen mere og mere eksklusiv bidrager ikke med noget godt til spillet. Vi kunne i forvejen godt bruge mere konkurrence i toppen.

Mit store spørgsmål er; kan i huske den guldfunktion som hed 10%+ off/def, som engang blev fjernet - har Team Travian glemt hvorfor man gjorde det?

I mine øjne var det et skridt frem, nu tager man så to skridt tilbage. Ærgerligt.
    Fint nok, at der skal være nogle fordele ved køb af guld så der kommer penge i kassen, men mon ikke det kan gøres uden så store konsekvenser for spilbalancen. Tror i kommer til at skyde jer selv i foden på det her.
    sez2: skie of K&Q a part of F (Won)
    dkx5: skie of NA a part of ?? (No meta)
    dkx6: fearsome of S&L a part of PPP (Lost)
    dkx7: Snape>Teuton of Cirkus a part of Cirkus (Won)
    dkx8: Scipio of LW a part of Otium (Won)
    dkx9: Prometheus of Titans a part of PoRa (Won)
    dkx10: Kermit of Mirror a part of Kids (Hygge ) (Won)
    comx11: Ancient Legacy of G a part of LiQ (Won)

Community Manager Rasmus's Avatar
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Alder
    39

Standard

Jeg har flyttet en del debatindlæg til vores debattråd.

Der er en tråd til spilrelaterede spørgsmål om T4 og en tråd til debat om T4. Disse to emner skal holdes adskilt.

Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Elefant
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008

Standard

Er der muligheder for at der kan komme en version hvor vi vil slette den 4. mulighed?

Auktioner (egne genstande solgt til andre spillere)
    Eventyr (En Helt kan finde Sølv)
    Missioner fra Missionschefen (en helt ny mission vil give dig Sølv)

!!!SLETTES------------Veksle 1 Guld til 100 Sølv -------------SLETTES!!!
    /Tømren

Tilmeldingsdato
    May 2008
    Alder
    39

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af tomren Vis Indlæg
    Er der muligheder for at der kan komme en version hvor vi vil slette den 4. mulighed?

Mig bekendt er der ingen planer om en server med/uden de features du skriver her.

Elefant
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008

Standard

Ingen planer om en server med? Den er jeg ikke med på. Er det ikke disse features (lignende) som vi vil se?
    At tjene sølv via:

Auktioner
    Eventyr
    Missioner fra missionschefen
    Guld til sølv

?
    /Tømren

Tilmeldingsdato
    May 2008
    Alder
    39

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af tomren Vis Indlæg
    Ingen planer om en server med? Den er jeg ikke med på. Er det ikke disse features (lignende) som vi vil se?
    At tjene sølv via:

Auktioner
    Eventyr
    Missioner fra missionschefen
    Guld til sølv

?
    Der er ingen planer om en server med:

Uden:

Side 2 af 60 FørsteFørste 123412223752 ... SenesteSeneste

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •