Side 1 af 12 12311 ... SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 112

Tråd: Cosa vs OND

Peter B
    Guest

Standard Cosa vs OND

Som skrevet andetsteds erklærede OND, COSA krig. http://forum.travian.dk/showthread.php?t=22908&page=27
    Vi undre os dog at OND ikke motiverede deres krigserklæring. Vi vil godt krig og elsker at tage en overmodig fjende ud.
    OND har koordineret nogle flotte angreb der kostede COSA dyrt, dog ikke mere end COSA kunne fange de hjemvendte tropper i egen hule og tage en cleaner ud.
    Så nu var COSA-krigerne varmet op og da OND's kvinder igen varmer COSA senge slipper der jo intell ud, så den måske ONDeste cleaner blev taget ud i dag.
    Det har selvfølgelig kostet lidt, sådan er krig og glæden er dog ikke uden sorg, da vi må konstatere flere af vores sønner var mellem de faldne på OND siden.
    http://travian-reports.net/dk/report/77921ca2830

Vi i COSA ser NV som vores, det skal der ikke herske tvivl om og at OND nu i deres ONDskab har valgt at bosætte sig midt i vores drikkekar er beklageligt. Vi har derfor lavet en indsamling til OND og der ryger korn, OND korn til alle der vælger at flytte ud. IGM modtages gerne på min konto.

Dagen går nu på hæld og vi ser ud over sneen der efterhånden dækker alle spor af det seneste angreb. Vi vil dog her til sidst bede OND om at komme igen og næste gang tage deres faldne med hjem, de lugter selv i frostvejr. Vi har dog tilladt os at begrave vores egne sønner, født af jeres kvinder. Disse sørger vi nu over mens der hældes kolde øl i halsen og synges sange om fordumstidens rolige stunder, hvor alene det at elske med OND's kvinder var nok.
    Vi skammer os ikke over vi har taget jeres kvinder og da slet ikke over i brødføder vores børn. Sådan er vi COSA krigere og som høgen ligger vi gerne æg i andres reder. Netop derfor har vi spioner alle vegne.

Spydkæmper
    Tilmeldingsdato
    Jan 2010

Standard

Genialt Indlæg!
    S3 3runde: Apollon senere Spilop KS/ SHIT (Tabt)
    S2 4runde: Apollon Cirkus (Tabt)
    S5 3runde: The Believer DLA (Vundet)
    S4 4runde: Hr.Bjørn Offline (som dual) Vundet
    S3 5runde: Emma Watson FF Vundet
    Nuværende Speed: Dual på Snake.
    Finale Serveren: Le Fix

Ballista Balderbasse's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009
    Geografisk Sted
    Tæt ved pcén

Standard

Jeg tror nu det er kvinderne som har været i krig og mændene der har lunet hø på den anden side..Og den med børnene ved alle jo at mændene nu også har ligeret på at føde så den er ikke helt skarp i kanten der.

Kvinder er bare det nye herrefolk..lær dog at accepter det
    Psyk
    Server3: Fort Knox/G/Vundet med United
    Server 2: Psykoserne/X-files/VUNDET MED KAPOW
    Server 3: Psykoserne/ Vundet med SrY!!!!
    Server TC4: Alle/Vundet med Offline.
    Server 5: Bløp/Vundet med PF
    Travian.com 10: Zorba/Hugin/ Vundet med LORDS
    Comx. Psyk/Ugly Ducklings/Won
    Comx: Bunny/Bazinga/Vundet
    Tournament: Psykoserne/Hamsters/WON
    VN3: Psykoserne/DLV/Er faldet i søvn..væk mig når serveren er forbi
    Signatur:
    http://www.youtube.com/watch?v=rNBWf...eature=related

Spydkæmper
    Tilmeldingsdato
    Jan 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Balderbasse Vis Indlæg
    Jeg tror nu det er kvinderne som har været i krig og mændene der har lunet hø på den anden side..Og den med børnene ved alle jo at mændene nu også har ligeret på at føde så den er ikke helt skarp i kanten der.

Kvinder er bare det nye herrefolk..lær dog at accepter det
    Psyk
    Kvinder er det nye Herrefolk

Forget it!
    S3 3runde: Apollon senere Spilop KS/ SHIT (Tabt)
    S2 4runde: Apollon Cirkus (Tabt)
    S5 3runde: The Believer DLA (Vundet)
    S4 4runde: Hr.Bjørn Offline (som dual) Vundet
    S3 5runde: Emma Watson FF Vundet
    Nuværende Speed: Dual på Snake.
    Finale Serveren: Le Fix

Peter B
    Guest

Standard

He he Psyk, nu burde du jo som kvinde kende dem bedst husk nu historien om Jens
    Jeg kan fortælle det er fakta det hele og der på ingen måde er opspind, overdrevne detaljer eller på andre måder fiflet med sandheden.

Vi i COSA NV er stolte af vores utroskab, kun internt er vi tro mod hinanden og deler derfor gerne andres kvinder mellem os.

Vi opdrager i bedste Spartanske stil vores sønner, såvel som døtre til krigere og ja da, kvinder og børn går altid forrest i krig. Det ved enhver giver god mening, vores mænd er jo lidt langsomme og skal lige drikke ud inden de fatter sværdet og kæmper med. Det gør nu ikke vores hær mindre effektiv og husk på vores kvinder, er også OND's kvinder

Tilmeldingsdato
    Apr 2009

Standard

Lyder som om at Cosa vil ONDulere OND med håb om at ingen vil ONDslippe krigen,,, de tænker nok hvordan de kan ONDgå at miste flere tropper i denne ONDerlige krig de selv erklærede Det er ikke for at være Ond jeg skriver sådan,,, mit tastatur er i udu Dejlig historie, håber den forsætter

Ballista Balderbasse's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009
    Geografisk Sted
    Tæt ved pcén

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af gunline Vis Indlæg
    Lyder som om at Cosa vil ONDulere OND med håb om at ingen vil ONDslippe krigen,,, de tænker nok hvordan de kan ONDgå at miste flere tropper i denne ONDerlige krig de selv erklærede Det er ikke for at være Ond jeg skriver sådan,,, mit tastatur er i udu Dejlig historie, håber den forsætter
    Bare rolig Peterdrengen er den rene H.C Andersen så du behøver ikke at gå tidligt iseng. Måske han hellere skulle sætte lidt gang i Classic istedet. Man falder sgu da i det mindste ikke i søvn på denne server.
    Men lille Peter. Jeg er rødstrømpe det ved du jo. Jeg er en ægte kvindelig kriger med grove og skarpe hår på brystet. Det kan godt være at Cosa mænd er uimodståelige men jeg er sgu ligesom blevet lidt hooked på at se hvad en OND mand kan præstere.
    Og jeg kan både føde børn og gå i krig. Du kan kun gå i krig..så jeg fører 1-0
    Psyk
    Server3: Fort Knox/G/Vundet med United
    Server 2: Psykoserne/X-files/VUNDET MED KAPOW
    Server 3: Psykoserne/ Vundet med SrY!!!!
    Server TC4: Alle/Vundet med Offline.
    Server 5: Bløp/Vundet med PF
    Travian.com 10: Zorba/Hugin/ Vundet med LORDS
    Comx. Psyk/Ugly Ducklings/Won
    Comx: Bunny/Bazinga/Vundet
    Tournament: Psykoserne/Hamsters/WON
    VN3: Psykoserne/DLV/Er faldet i søvn..væk mig når serveren er forbi
    Signatur:
    http://www.youtube.com/watch?v=rNBWf...eature=related

Rambuktræ Erai's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Peter B Vis Indlæg
    Som skrevet andetsteds erklærede OND, COSA krig. http://forum.travian.dk/showthread.php?t=22908&page=27
    Vi undre os dog at OND ikke motiverede deres krigserklæring. Vi vil godt krig og elsker at tage en overmodig fjende ud.
    OND har koordineret nogle flotte angreb der kostede COSA dyrt, dog ikke mere end COSA kunne fange de hjemvendte tropper i egen hule og tage en cleaner ud.
    Så nu var COSA-krigerne varmet op og da OND's kvinder igen varmer COSA senge slipper der jo intell ud, så den måske ONDeste cleaner blev taget ud i dag.
    Det har selvfølgelig kostet lidt, sådan er krig og glæden er dog ikke uden sorg, da vi må konstatere flere af vores sønner var mellem de faldne på OND siden.
    http://travian-reports.net/dk/report/77921ca2830

Vi i COSA ser NV som vores, det skal der ikke herske tvivl om og at OND nu i deres ONDskab har valgt at bosætte sig midt i vores drikkekar er beklageligt. Vi har derfor lavet en indsamling til OND og der ryger korn, OND korn til alle der vælger at flytte ud. IGM modtages gerne på min konto.

Dagen går nu på hæld og vi ser ud over sneen der efterhånden dækker alle spor af det seneste angreb. Vi vil dog her til sidst bede OND om at komme igen og næste gang tage deres faldne med hjem, de lugter selv i frostvejr. Vi har dog tilladt os at begrave vores egne sønner, født af jeres kvinder. Disse sørger vi nu over mens der hældes kolde øl i halsen og synges sange om fordumstidens rolige stunder, hvor alene det at elske med OND's kvinder var nok.
    Vi skammer os ikke over vi har taget jeres kvinder og da slet ikke over i brødføder vores børn. Sådan er vi COSA krigere og som høgen ligger vi gerne æg i andres reder. Netop derfor har vi spioner alle vegne.
    Smuk rapport Velplaceret mur.

Tilmeldingsdato
    Apr 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Peter B Vis Indlæg
    ................og som høgen ligger vi gerne æg i andres reder. Netop derfor har vi spioner alle vegne.
    Flueknepperen to the rescue

Det er gøgen der låner de andres reder!!

Krigskatapult Ribs.'s Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af major75 Vis Indlæg
    Flueknepperen to the rescue

Det er gøgen der låner de andres reder!!

Høgen, Gøgen - kartoffel kartoffel.

In random order:

Server: dk1
    Navn: Ribs. /Pokerdk. Vundet: Ja
    Server: dk5
    Navn: Ribs. / Cult. Vundet: Slettet
    Server: dk5
    Navn: Bilmus senere Raaka /AL. Vundet: Nej
    Server: com2
    Navn: overtog en konto, kan sq ette huske navnet. / WBBI. Vundet: Ja
    Server: dk1
    Navn: Chilli / glemt ally navn. Vundet: Ja.
    Server: dk2
    Navn: Sbir / Cirkus. Vundet: Nej.
    Server: TC4
    Navn: Der Kaiser+Lillebror+Dolly Parton+Ham og Hende / Offline. Vundet: Ja
    Navn: Ribs./Hempire Vundet: Nej. Server: com5. Pop.nr 20. 7 byer i top 20

Side 1 af 12 12311 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Cosa tudetråden
    By Fister_Medister in forum Server 2
    Besvarelser: 27
    Sidste Indlæg: 03-04-2011, 07:11
  2. LC vs Dogs/cosa