Side 6 af 12 FørsteFørste ... 45678 ... SenesteSeneste
Viser resultater 51 til 60 af 112

Tråd: Cosa vs OND

Prætorianer
    Tilmeldingsdato
    May 2010

Standard

ha ha, man kommer sku vist ikke videre med jeres ævl.

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jan 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af hr.bjørn Vis Indlæg
    ha ha, man kommer sku vist ikke videre med jeres ævl.
    jamen lille bjørn.. hvis du er af en anden mening og kan fortælle hvad det har kostet, så må du da gerne dele din viden med os

den sidste uge har 2 spillere forladt ond og slettet deres kontoer efter vi har pultet dem.. det er ikke ligefrem tilfældet i cosa nv/cosa nv2. men hvis du mener at det vigtigste i en krig er hvad det koster at genopbygge de ødelagte byer kan jeg godt forstå at i taber

jeres pop falder- vores pop stiger
    jeres cleanere dør- vores overlever
    i mister spillere- vi mister ingen spillere
    i pulter vores byer i 2 uger- vi pulter jer i 3 dage og får mere ud af det
    Last edited by pcr; 08-12-2010 at 13:04.

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jan 2010

Standard

nu hvor ond har mistet deres største cleanere er de jo nødt til at sende deres reserver i kamp.. men disse slipper heller ikke hjem igen:

Last edited by pcr; 08-12-2010 at 15:50.

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af pcr Vis Indlæg
    nu hvor ond har mistet deres største cleanere er de jo nødt til at sende deres reserver i kamp.. men disse slipper heller ikke hjem igen:

http://forum.travian.dk/showpost.php...23&postcount=3

og lidt reklame

http://forum.travian.dk/showthread.php?t=23118

__________________________________________________ _

s1 Sode
    s2 Fælde
    s3 Gnælde
    Last edited by punki; 08-12-2010 at 20:18. Begrundelse: sku lige sætte mit navn på

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jan 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af punki Vis Indlæg
    http://forum.travian.dk/showpost.php...23&postcount=3

og lidt reklame

http://forum.travian.dk/showthread.php?t=23118

__________________________________________________ _

s1 Sode
    s2 Fælde
    s3 Gnælde

ved godt at der en en del spillere der har givet tilladelse til at man må vise deres navn og rapporter på forum. men for at være helt ærlig... så gider jeg ikke tjekke listen hver gang vi tager en cleaner hahaha

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jan 2010

Standard

nu gik det galt igen for ond:
    http://travian-reports.net/dk/raport.php?id=32234d178e4

jeg vil da lige for god sportsånd tilføje at det rent faktisk lykkedes ond at pulte en cosa by i nat. tillykke med det. håber at den lille succesoplevelse giver jer mod på at fortsætte krigen

Sværdkæmper ondeswartzy's Avatar
    Tilmeldingsdato
    May 2009

Standard

Er der lagt en rapport ud på #1 på off og deff listen i denne uge?

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010

Standard

ohhh havde ellers bestemt mig for at jeg ikke orkede at gå ind den her "leg" - men skal vi ikke lige fået bare lidt facts på bordet....

jeres pop falder- vores pop stiger
    jeres cleanere dør- vores overlever
    i mister spillere- vi mister ingen spillere
    i pulter vores byer i 2 uger- vi pulter jer i 3 dage og får mere ud af det

OND's pop falder? - ummm hvor ser du det.... 9/12-2010 kl. 9:46 - ligger OND på 3rd pladsen over ally rangstige - med +7370 - hvor Cosa ligger på 5th spot med 5900 - og Cosa2 er slet ikke at finde på listen.....

Vores cleaners dør.... DET vil jeg give jer, i har været gode til at sætte def, og I har taget et par af vores store cleaners ud - men fact har været således:
    - vi launcher en aktion - rammer ca. 15 byer med rigtige angreb - I stopper 1-2 cleaners, resultat = 13 af jeres byer brænder!

Så er der den med at vi mister spillere - korrekt 3 af vores er stoppet - men det er jo ikke korrekt at I ikke også mister spillere.....

Master200 - slettet 4/12
    He-man - slettet 2/12
    Skyggen - slettet 2/12

Så den sidste... vi pulter i 2 uger, og i pulter i 3 dage og for mere ud af det... hvad er det I har fået ud af det? I rammer jo altid byer med pop 100 eller mindre - ja for søren da, det gør os virkelig bange

Men når alt det her nu er sagt - så BØR Cosa da være langt stærkere end OND - jeg mener Cosa har jo dobbelt så mange spillere som OND, og 130% af vores pop - så det bør vel være en smal sag at rulle ind over os?
    OND kæmper naturligivs videre for den mørke sags tjeneste, også mod en overmagt som Cosa....

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jan 2010

Standard

OND's pop falder? - ummm hvor ser du det.... 9/12-2010 kl. 9:46 - ligger OND på 3rd pladsen over ally rangstige - med +7370 - hvor Cosa ligger på 5th spot med 5900 - og Cosa2 er slet ikke at finde på listen.....
    hvis du kigger lidt længere oppe i denne her tråd, så kan du selv se det

Vores cleaners dør.... DET vil jeg give jer, i har været gode til at sætte def, og I har taget et par af vores store cleaners ud - men fact har været således:
    - vi launcher en aktion - rammer ca. 15 byer med rigtige angreb - I stopper 1-2 cleaners, resultat = 13 af jeres byer brænder!
    det er muligt at i sendte angreb mod 15 byer i starten, men det gør i da bestemt ikke mere. nu er det nærere mod 2-3 byer eftersom i ikke har ccleanere nok til mere.
    vi har valgt at tage jeres cleare ud stille og roligt, også taget os tid til at genopbygge de ramte byer i fællesskab. det har jo så givet pote eftersom i har miistet de største og en hel del af jeres små cleanere.

Så er der den med at vi mister spillere - korrekt 3 af vores er stoppet - men det er jo ikke korrekt at I ikke også mister spillere.....

Master200 - slettet 4/12
    He-man - slettet 2/12
    Skyggen - slettet 2/12
    he-man og skyggen vidste jeg ikke havde slettet.
    master200 har slette.. men han havde jo også en hel by og 300 i pop. dem der sletter hos jer har pop på +900.

Så den sidste... vi pulter i 2 uger, og i pulter i 3 dage og for mere ud af det... hvad er det I har fået ud af det? I rammer jo altid byer med pop 100 eller mindre - ja for søren da, det gør os virkelig bange
    det er ikke helt rigtigt.. for ganske få dage siden blev en del af jeres support byer lagt crop døde. alle havde de pop over 300, de sidste 3 dage er det gået ud over 3 af jeres mains.

Men når alt det her nu er sagt - så BØR Cosa da være langt stærkere end OND - jeg mener Cosa har jo dobbelt så mange spillere som OND, og 130% af vores pop - så det bør vel være en smal sag at rulle ind over os?
    OND kæmper naturligivs videre for den mørke sags tjeneste, også mod en overmagt som Cosa....
    misforstå mig ikke. jeg synes det er fedt med den her krig. det er jo derfor vi spiller
    i skal bare lige huske at det var ond der gik i krig med cosa, ikke omvendt. at cosa så vælger at trække pinen ud er jo bare fordi der ikke er nohget ved at slutte en krig på 3 uger :(

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Butcher Vis Indlæg
    http://travian-reports.net/dk/report/79305a2d5d2
    ikke det vilde men stadig omkring 350 pop og ved der er flere
    "Strangers are just people you haven't killed yet."

har tidligere spillet som durrrr på s2 og som reindahl på den første s1

Side 6 af 12 FørsteFørste ... 45678 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Cosa tudetråden
    By Fister_Medister in forum Server 2
    Besvarelser: 27
    Sidste Indlæg: 03-04-2011, 07:11
  2. LC vs Dogs/cosa
    By shoxxx in forum Server 4