Viser resultater 1 til 5 af 5
    Vildsvin Lex's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Geografisk Sted
    Fyn, DK

Standard Tak for info'en

Jeg har holdt pause med Travian i et par år, og besluttede mig for at starte op igen på Classic-serveren.

Jeg er tilsyneladende havnet i et godt potentielt 15 x 15 felt med nystartede spillere, hvoraf jeg tydeligvis er tre skridt foran de andre.
    Lige nu har alle stort set begynderbeskyttelse, men fik dog lige en lidt "spøjs" anmodning fra en af de nærmeste konkurrenter størrelsesmæssigt i mit 7 x 7 felt.

har ikke marked plads endnu, men kan ikke komme vider, skal ha bygget en kornavler, og har ikke nok, og min prodiktion er på 0:/

Vil jeg da gerne...

... hvis du sender 5 ler.

hej ville lige høre om du ikke kunne sende mig 5 korn?:p

_________

Nøj, hvor jeg glæder mig til din begynderbeskyttelse ryger ;-)

Sværdkæmper
    Tilmeldingsdato
    Jan 2010

Standard

Ja det er nok ikke korn du skal regne med at hive med hjem derfra hehe
    Dk2: Landmanden

Vildsvin Lex's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Geografisk Sted
    Fyn, DK

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Don Pow Vis Indlæg
    Ja det er nok ikke korn du skal regne med at hive med hjem derfra hehe
    Haha - det har heller ikke den store interesse!
    Var dog sød at give ham det tip, at tropper, hvis han har nogle, er bl.a. er skyld i kornforbrug.

Så enten er han stucked, indtil han fjerner evt. tropper eller også er han 100 % stucked. Uanset, win-win for mig.
    "Ever notice how you come across somebody once in a while you shouldn't have fucked with? That's me."
    - Walt Kowalski (Clint Eastwood)

Slange
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010

Standard

Det er sådan en spiller du kun får råstoffer fra i 3 døgn inden han har slettet sig selv eftersom han er gået i baglås og han ikke kan bygge korn pga. du farmer ham...

Så kan godt se det fede i at du score omkring 3K råstoffer på ham de 3 dage?
    S1.
    Nabs gider ikke META - Nabs gider at slås!

Vildsvin Lex's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Geografisk Sted
    Fyn, DK

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Jægeren Vis Indlæg
    Det er sådan en spiller du kun får råstoffer fra i 3 døgn inden han har slettet sig selv eftersom han er gået i baglås og han ikke kan bygge korn pga. du farmer ham...

Så kan godt se det fede i at du score omkring 3K råstoffer på ham de 3 dage?
    At man sidder fast/er croplocked er ikke ensbetydende med, at spilleren nødvendigvis sletter sin konto.
    Da, jeg spillede førhen, har jeg ofte croplocked nogle, som følge af intern krig/rivalisering, hvorefter spilleren bare er blevet inaktiv og en OK farm.

Det skal dog sige, at jeg IKKE har croplocked denne spiller, jeg omtaler her.
    Han har udelukkende, som det fremgår af IGM'en, selv været skyld i, at han sad fast.

Kunne ikke se nogen grund til, hvorfor jeg skulle give ham 5 korn for at han kunne komme videre.
    Han sad inde med tropper, og nogle dage efter, var han steget i pop igen. Så han er således kommet ud af sin knibe.
    Fordelen i det er, at det giver mig et lille forspring og at han, som du selv nævner, ikke sletter sin account.
    "Ever notice how you come across somebody once in a while you shouldn't have fucked with? That's me."
    - Walt Kowalski (Clint Eastwood)

Tilsvarende Tråde

1. Legionen's info osv...
    By Control in forum Server 3
    Besvarelser: 0
    Sidste Indlæg: 14-12-2011, 14:59
  2. Info: En TP - Timeproduktion
    By ma1974 in forum Opslag og Guides
    Besvarelser: 10
    Sidste Indlæg: 13-01-2010, 10:10
  3. Info: Hvad er IRC?
    By ma1974 in forum Opslag og Guides