Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 26 af 26
    Slange
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010

Standard

det er nu lidt synd for spillet her at det skal ende på den her måde ;(
    Husk at Huske det som du Huskede

hvis du ikke kan slå dem så lad vær og i stedet vær positiv

dkx8: Tyffer - PH ;D

Hvor mange ligger begravet her hvis der står

Rip Rap og Rup på en Gravsten?

2 hehe

Rest in peace Rap og Rup

Tiger
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Tyffer Vis Indlæg
    det er nu lidt synd for spillet her at det skal ende på den her måde ;(
    Synes det er irriterende at den skole nærmest sviner DOS til på forum, fordi de spiller spillet. Den skole skal vel ikke bare simme? Det er der jo ingen idé i. De skal vel også have modstand og tage del i kampen... I travian må man jo også gå på kompromis en gang imellem, alle kan angribe hinanden. Derfor laver man det, der kaldes IAP og forbund. Ved ikke, hvor meget TNP havde tænkt på det...

Natarisk Bosætter Lone Angels's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Geografisk Sted
    Fyn, DK / Kosice, Slovakiet

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af 1vbrandt Vis Indlæg
    Synes det er irriterende at den skole nærmest sviner DOS til på forum, fordi de spiller spillet. Den skole skal vel ikke bare simme? Det er der jo ingen idé i. De skal vel også have modstand og tage del i kampen... I travian må man jo også gå på kompromis en gang imellem, alle kan angribe hinanden. Derfor laver man det, der kaldes IAP og forbund. Ved ikke, hvor meget TNP havde tænkt på det...
    Som TNP allerede har beskrevet indgik de ikke den slags da der ikke skulle spilles slutspil.

Og jeg må da ærligt erkænde at der ingen ære findes i at skyde med skarpt på spillere, der spiller spillet første gang.
    Den slags ville jeg ikke tillade i min alliance!
    Travian Support
    Har du spørgsmål? Nå, ikke? Skriv en besked alligevel!

Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid.

16x speed server
    3x normal server

Tiger
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Lone Angels Vis Indlæg
    Som TNP allerede har beskrevet indgik de ikke den slags da der ikke skulle spilles slutspil.

Og jeg må da ærligt erkænde at der ingen ære findes i at skyde med skarpt på spillere, der spiller spillet første gang.
    Den slags ville jeg ikke tillade i min alliance!
    Selvfølgelig. Men det kunne godt være at de alligevel ville alliere sig med en eller flere alliancer.
    Jeg tror vist de fleste her har været igennem, at der er blevet skudt skarpt mod en selv, da man selv var nybegynder.
    Det har jeg da også oplevet.. Jeg har som regel også respekteret nye spillere, og ikke angrebet dem osv. Men de må vel også lære at forsvare sig og angribe, det er jo en del af spillet.
    Det er det, jeg mener...

Snurrer
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af 1vbrandt Vis Indlæg
    Selvfølgelig. Men det kunne godt være at de alligevel ville alliere sig med en eller flere alliancer.
    Jeg tror vist de fleste her har været igennem, at der er blevet skudt skarpt mod en selv, da man selv var nybegynder.
    Det har jeg da også oplevet.. Jeg har som regel også respekteret nye spillere, og ikke angrebet dem osv. Men de må vel også lære at forsvare sig og angribe, det er jo en del af spillet.
    Det er det, jeg mener...
    Nu ved jeg ikke om du har læst bare lidt tilbage, men hvis du gør det vil du se bare nogle af de kamprapporter fra de sidste dage. Eleverne har mest modtaget bank gennem hele serveren og ikke kun fra DOS, men har så sandelig osse givet lidt igen, hvilket har modnet dem en hel del. De er nu fritstillet så de kan gøre som de vil her i slutspillet, men de har valgt at blive sammen. Vi kan ikke lære dem mere syns vi. Nu skal de bare se at komme gennem det sidste af speeden så de kan lade op til næste speed

Germansk Bosætter lauras's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007

Standard

Det er altid godt med en "skole" men så må man nok sige det er en skole fra starten og få de "store" alliancer med på banen...

Det er set før, at man sagtens kan køre en skole, men som det den bedste lærer gjorde dengang var netop at få IAPs med alle de store alliancer og derudover være stor nok selv til at kunne slå igen

Jeps Altair var en mester i den kunst og den er desværre svær at komme efter, selvom der er spillere i den nuværende skole der var hendes løjtnanter den gang.

Godt råd til næste server er, at I får noget diplomati op og køre og derudover meddeler hvad I vil fra starten.

Kan sagtens se det er svært for de alliancer der vil vinde spillet, at tillade i tager artefakter og evt. et WW eller en byggeplan eller 2, men det burde kunne lade sig gøre, hvis I bruger tiden på lærdommen.

Travian er heldigvis ikke et spil der tager lang tid at lære, men mange gange er nye elever jo også spillere der ikke er online særlig meget.

At spillere er direkte i deres tone i negativ forstand overfor folk der gider bruge tid på at lære fra sig, er så bare noget jeg ikke gider kommenterer med andet end *********** (jeps der er mange * her.. kan du finde ordet ? )

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Tilsvarende Tråde

1. Døm selv
    By SexyBalle in forum Speed Server
    Besvarelser: 11
    Sidste Indlæg: 06-06-2009, 08:27
  2. selv hjælp
    By Lindal in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 2
    Sidste Indlæg: 02-08-2008, 17:49
  3. Angreb på sig selv????
    By Wandes in forum Spørgsmål