Viser resultater 1 til 10 af 10
    Slange
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010

Standard Spørgsmål fra supportbunken

Selv supporten kan ikke svare på alle spørgsmål. Det første jeg gør, hvis jeg ikke lige kan ryste svaret ud af ærmet, eller er usikker på om svaret er korrekt, er at søge i faq'en, i selve spillet og på forum. Hvis ikke svaret findes der, så må jeg spørge mine kollegaer i teamet.

Det viser sig så somme tider, at det kunne være en god ide at skrive noget om emnet, så andre kan slå svaret op senere.

Som support forventes jeg at kunne svare på spørgsmål til selve spillet og det er mest den slags spørgsmål, jeg tager op her.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010

Standard Skype driller Travian

Det her problem opstår, når man har Skype installeret. Første gang jeg fik beskrevet problemet, var det fra en, der blev irriteret over, at hun skulle ringe til sine råstoffer.

Så da jeg så nedenstående beskrivelse af problemet, var jeg klar over, at det var det samme problem.

Jeg har Skype, og så dukker nogle af jeres numre op. Og jeg kan, står der, ringe til jer. Det gør sådan, at jeg ikke kan se mine råstoffer.

Så måtte jeg på jagt efter svaret, som er nedenstående:

Gå ind i Skype og vælg:

1. Funktioner, Indstillinger

2. Tryk på knappen Avanceret nederst i venstre side

3. Fjern hakket ved Registrer Callto: links med Skype

4. Husk at trykke OK, så du gemmer ændringen
    Last edited by Ludo; 05-06-2010 at 14:48. Begrundelse: Bedre format

Slange
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010

Standard Aktivering af artefakter efter 24 timer

For ikke så længe siden kunne en bruger ikke forstå, at der skulle gå mere end 24 timer før et artefakt blev aktiveret. Helt nøjagtigt tog det 24 timer og 24 minuttter før det blev aktiveret.

Svar:
    Artefakter bliver nu aktiveret på et helt timetal

Slange
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010

Standard Hvordan laver man links i en igm

Dette spørgsmål er ikke kommet endnu, men jeg har erfaret, at der ikke er så mange der bruger det.

De første knapper til formatering af tekst
    Her skal teksten markeres og man trykker på f.eks. B for at få fed skrift

De næste 3 knapper
    Skriv navnet på spiller, alliance eller koordinaterne på byen og marker det.
    Tryk på den relevante knap

Rapport
    Når rapporten står på skærmen kopieres adressen fra browseren og den markeres.
    Tryk på Rapport

Bemærk at alle med adgang til serveren kan se rapporten, hvis hele adressen kopieres. Hvis det kun er teksten før den lodrette streg der markeres, er det kun spillere fra ens egen alliance, der kan se den.

Natarisk Bosætter Lone Angels's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Geografisk Sted
    Fyn, DK / Kosice, Slovakiet

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Ludo Vis Indlæg
    Dette spørgsmål er ikke kommet endnu, men jeg har erfaret, at der ikke er så mange der bruger det.
    Det med IGMS:
    Det er faktisk nok bare at indsætte linket til eksempelvis en by, så vil systemet selv lave det om så der står landsbynavn og koordinater, har jeg erfaret
    Travian Support
    Har du spørgsmål? Nå, ikke? Skriv en besked alligevel!

Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid.

16x speed server
    3x normal server

Slange
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010

Standard

Forkert tidszone på server:

Tidszonen skal stå som central europa for at vise den rigtige tid her hjemme. Klik på kontonavnet for at komme ind i profilen. I fanen Indstillinger helt nede i bunden kan du vælge tidszonen.

http://t4.answers.travian.dk/index.p...=124#go2answer

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Lone Angels Vis Indlæg
    Det med IGMS:
    Det er faktisk nok bare at indsætte linket til eksempelvis en by, så vil systemet selv lave det om så der står landsbynavn og koordinater, har jeg erfaret
    Jeps, den holder bare ikke på T4 mere :( Gør det lidt mere træls at skulle sende def. calls

Slange
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af PredatorPP Vis Indlæg
    Jeps, den holder bare ikke på T4 mere :( Gør det lidt mere træls at skulle sende def. calls
    Det er meningen (både i T3 og T4) at du skal skrive koordinaterne, markere dem og trykke på x|y

Hvis du gør det sådan, så virker det.

f.eks. -35|-6 bliver til [x|y]-35|-6[/x|y], og når modtageren får det, vises det som et link til byen

Hvis du trykker på ikonet helt til højre med papiret og luppen, kan du skifte mellem visningerne.

Når du viser det som det modtageren ser (med links), kan du ikke redigere.
    Last edited by Ludo; 07-07-2011 at 19:58. Begrundelse: fed skrift

Theutaterlyn
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Ludo Vis Indlæg
    Det er meningen (både i T3 og T4) at du skal skrive koordinaterne, markere dem og trykke på x|y

Hvis du gør det sådan, så virker det.

f.eks. -35|-6 bliver til [x|y]-35|-6[/x|y], og når modtageren får det, vises det som et link til byen

Hvis du trykker på ikonet helt til højre med papiret og luppen, kan du skifte mellem visningerne.

Når du viser det som det modtageren ser (med links), kan du ikke redigere.
    Det der menes er, at man kan paste links direkte ind i IGMs i T3 hvorefter den selv laver det om til links

T3
    http://s3.travian.dk/karte.php?d=320801&c=38 = Multihunters landsby (0|0)

T4
    http://ts1.travian.dk/position_details.php?x=1&y=0 = http://ts1.travian.dk/position_details.php?x=1&y=0

Slange
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Armurus Vis Indlæg
    Det der menes er, at man kan paste links direkte ind i IGMs i T3 hvorefter den selv laver det om til links

T3
    http://s3.travian.dk/karte.php?d=320801&c=38 = Multihunters landsby (0|0)
    Det er så en ekstra mulighed man har i T3, jeg har altid brugt koordinaterne. Når man er inde på byen, kan man bare kopiere dem istedet for at kopiere linket. Det er lige så nemt. Du kan bare nøjes med at finde dem på kortet på den måde.

-391|-400 - denne her by fandt jeg i kortet og kopierede så koordinaterne.

Tilsvarende Tråde

1. §3.6 spørgsmål
    By Piratten in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 2
    Sidste Indlæg: 01-10-2009, 14:56
  2. Spørgsmål??
    By glubyi in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 6
    Sidste Indlæg: 07-01-2008, 15:05
  3. Besvarelser: 16
    Sidste Indlæg: 29-08-2007, 12:21
  4. spørgsmål