Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SenesteSeneste
Viser resultater 11 til 20 af 24
    Brandkatapult Coolme's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af mayse Vis Indlæg
    Det vil sige at hvis jeg som udgangspunkt skal have en mobil så er det en almindelig Iphone jeg skal have ?

og den kan også gå på nettet og spille travian ??

gidder virkelig ikke købe katten i sækken
    Den kan godt spille travian, og hvis jeg ikke husker forkert så kommer der en ny iphone version her sidst i juni

Men en anden touch mobil ville sikkert også kunne spille travian, jeg har prøvet en nokia touch mobil, og det fungerede virkeligt dårligt i forhold til min ipod touch

Prætorianer
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Geografisk Sted
    Travian
    Alder
    30

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Coolme Vis Indlæg
    Den kan godt spille travian, og hvis jeg ikke husker forkert så kommer der en ny iphone version her sidst i juni

Men en anden touch mobil ville sikkert også kunne spille travian, jeg har prøvet en nokia touch mobil, og det fungerede virkeligt dårligt i forhold til min ipod touch
    Jeg har både prøvet på min HTC touch diamond 2 samt en Iphone... de kan begge bruges.. men det er nu alligevel rarest at sidde ved en pc hvis man skal lave noget... men skal de bare bruges til at holde øje samt måske en npc i hovedbyen så er de guld værd... HTC mobiler er jo ikke bare en mobil... de er på en måde minicomputere... men det er Iphone så også.. der er dog væsentlig prisforskel...

HTC touch mobiler kan klart anbefales herfra ihvertfald...
    dkx3- Ulfsark og senere tsh23 BBD
    dkx4- Paradise Hotel Reality
    dkx5- Jonas Træben WoE
    dkx6- Maia Olorin BB
    dkx7- BoJoMa Cirkus
    dkx8- Ibycus rachelae DUB
    dkx9- Argentlam Titans
    dk5- Madam Mim
    dk3- Anton Alpha
    + udenlandske erfaringer

Økserytter Gekko's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Geografisk Sted
    Skanderborg
    Alder
    31

Standard

Synes godt nok folk smider nogle forvirrende oplysninger herind.

iPod Touch er IKKE en telefon, og kan ikke gå på nettet med mindre du er i nærheden af et trådløst netværk du har adgang til. Altså du kan ikke logge på Travian mens du er på farten.

iPhone er en telefon som kører på samme operativsystem som iPod Touch, men har indbygget 3g + edge teknologi, som gør det muligt at være på nettet på farten, jeg har personligt haft fine oplevelser med iPhone og Travian, man skal dog ikke forvente man kan få samme oplevelse som at være ved en computer.

Derudover er der masser af andre, HTC laver en del, men jeg ville vælge iPhone medmindre du vil have root-acces fra stock (og ved du ikke hvad dette betyder har du ikke brug for det)
    Gekko
    SMod

Slange
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Geografisk Sted
    Hvidovre

Standard

Aner ikke hvad det sidste var... men det lyder til at være en iphone jeg skal invistere i.

primært skal jeg bare kunne logge på kontoen når jeg er i kolonihave til sommer... og holde gang i sagerne og fodre tropperne, ingen avanceret angreb eller lign. kun byggeri og flytning af råstoffer.

Citat Oprindeligt Skrevet af Gekko Vis Indlæg
    Synes godt nok folk smider nogle forvirrende oplysninger herind.

iPod Touch er IKKE en telefon, og kan ikke gå på nettet med mindre du er i nærheden af et trådløst netværk du har adgang til. Altså du kan ikke logge på Travian mens du er på farten.

iPhone er en telefon som kører på samme operativsystem som iPod Touch, men har indbygget 3g + edge teknologi, som gør det muligt at være på nettet på farten, jeg har personligt haft fine oplevelser med iPhone og Travian, man skal dog ikke forvente man kan få samme oplevelse som at være ved en computer.

Derudover er der masser af andre, HTC laver en del, men jeg ville vælge iPhone medmindre du vil have root-acces fra stock (og ved du ikke hvad dette betyder har du ikke brug for det)

Tilmeldingsdato
    Nov 2009

Standard

Jeg har en HTC - magic. Virker fint. Også med Travian.

Prætorianer
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Geografisk Sted
    lolland

Standard

Jeg skulle en tur til odense med bussen, sad på travian hele vejen, på min iPhone og løb byer igennem, der virker fint til det hele, farming virker også fint, så kan klart anbefale
    DKx 4: jba123
    DKx 5: thejab
    DKx 6: The dark city
    Dkx 7: Metrobulent

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af mayse Vis Indlæg
    Det vil sige at hvis jeg som udgangspunkt skal have en mobil så er det en almindelig Iphone jeg skal have ?

og den kan også gå på nettet og spille travian ??

gidder virkelig ikke købe katten i sækken
    jep har selv en iphone og det funker fint

Krei
    Guest

Standard

Sikke da nogle forvirrende beskeder folk kan finde ud af at skrive.

Jeg tror jeg vil opsummere og forklare det på et nogenlunde plan, sådan så vi ikke bliver rundtossede.

Ja, en iPhone og iPod Touch kan godt gå på travian.
    - Det var den første del.

Alle telefoner der har en indbygget browser del, kan gå på travian. Det vil sige, de forskellige linux distributioner og Windows mobile.

Personligt bruger jeg en HTC Hero, hvilket jeg er vældig godt tilfreds med - In general.
    - Men jeg vil dog påpege at browser delen bestemt ikke er beregnet til travian Travian er ikke så touch venligt som man kunne have håbet, det kunne ske tyskerne skulle overveje at lave et mobile.travian.dk?

Men hvis du absolut gerne vil have en telefon du kan gå på travian med, så kig bestemt efter telefoner med 'Berøringsfølsom' skærm. Hvilket de nyeste telefoner har, Deriblandt HTC Hero og iPhone

Håber det hjalp en lille bitte smule

Slange
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Geografisk Sted
    Hvidovre

Standard tusinde tak.

Hej alle sammen.

Jeg vil gerne sige tak fordi i alle gav jeres bud på en mobil..
    Tror jeg hopper på iphone, men lige om jeg venter på den nye model...? ved jeg ikke...
    Jeg prøvede i går på en venindes mobil, en corby og den funkede ikke så godt..
    Men tusinde tak... det var godt at høre andres erfaringer.

Mayse

Slange
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Geografisk Sted
    København NV

Standard

Okay
    men en normal Nokia med Internet er der ikke noget i vejen med

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Internet Explorer 7 - Problemer