Side 7 af 11 FørsteFørste ... 56789 ... SenesteSeneste
Viser resultater 61 til 70 af 103
    Falanks
    Tilmeldingsdato
    May 2009

Standard

Jeg kan ikke helt se, hvorfor vi i NE skal sidde og forsvare os selv, efter vi har været vores modstandere overlegne.
    Da de lagde planer om et stort anlagt samarbejde og gik officielt ind idet, var ledelsen da nødt til at gøre noget. 3 kvadranter mod 1 er alle steder en unfair kamp. At NEs ledelse var bedre til diplomatiet, da de jo fandt de rigtige samarbejdspartnere, er jo bare credit til dem(jonesy ekskluderet - selvfølgelig ).

Som nævnt mange gange i denne tråd, var kampen noget nær lige talmæssigt, dog med et lille overtag på den front til TT/GRUM/PBC gruppen. I kvalitet var snakken en hel anden. NE/H/NWA var langt bedre til at føre krig og de mange måneders hårde arbejde har nu ført til, at vi sidder med en server, hvor utroligt mange af fjenderne har slettet. De kunne ikke tåle mosten, og har nu fundet andre servere, der måske passer bedre til deres niveau? Hvad ved jeg.

NE plus forbund har været overlegne lige fra alle medlemmers evner udi krigsførelse til ledelsens diplomatiske arbejde. Vi er styret med hård hånd, men det er vist de rigtige hænder

Natarisk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    Oct 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Mossad (WIF) Vis Indlæg
    De er da vist sure, de bær? Kom nu ind i kampen selv og få fjenden til at fighte i stedet for at slette. Det mest skuffende ved denne server er da klart, at nogle bare ikke tåler modgang overhovedet. Sådan vil man aldrig slå NE

Iøvrigt angribes vi da. Lige pt. har jeg en del indkommende fra en af de få fjender med bare en smule klumper!
    Jeg er slet ikke på serveren, jeg prøver bare at være irreterende

Dog mener jeg stadig at det må være kedeligt at være i kæmpe overtal det meste af tiden på serveren.

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007

Standard

Vi har jo heller ikke trykket på slette knappen for vore modstandere - så vi har ikke bestemt at ville være i overtal - tværtimod - som det vist er redegjort for ovenfor.

Men du kan da have ret I, at serveren kunne have være mere spændende, hvis mange af vores fjender ikke var flygtet, det skal da ikke være nogen hemmelighed.

Nu må vi så se, om serveren fortsat kan overraske frem til der bliver bygget et ww til level 100. Det kan jo være Travian-teamet slet ikke gider sende natarer til os så længe der er aktive spillere tilbage på serveren hvem ved ?

Equites Imperatoris
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Tw3aky Vis Indlæg
    Jeg er slet ikke på serveren, jeg prøver bare at være irreterende

Dog mener jeg stadig at det må være kedeligt at være i kæmpe overtal det meste af tiden på serveren.
    Det er kedeligt ja. Men vi har jo så været i stærkt undertal den første halvdel af serveren

Elefant
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af serenwen Vis Indlæg
    Så hvad er det du mener, vi skal gøre? Bryde vores samarbejde med dem, vi har stået last og brast med, og begynde at tæske på hinanden, fordi alle fjenderne er løbet væk og har gemt sig på andre servere?? Det er en mærkelig logik. Meget mærkelig.

Og hvad ville der ske, hvis vi gjorde det? Så ville alle de, der nu bebrejder NE-siden, at vi er de store, straks antage en anden melodi, der nok ville lyde noget i stil med: "hahaha, der kan I bare se hvor utroværdig OA og NE er - udnytter jer gennem hele serveren og stikker jer i ryggen tilsidst fordi de ikke vil dele."

Overordnet set, så ja, der ser S2 kedelig ud. Men "skylden" - den ligger nok snarere i forfejlede strategier og diplomati fra det, der engang var overmagten...

/s.
    Nu spiller jeg ikke på serveren men læser da med fra tid til anden.

Men den ovenstående kommentar er da den fedeste.
    Hva var det LIGE præcis der skete sidste S2 da OA (Flænseren)s forbund stod til at få det vindende WW. Fluks meldte han sig ud med få af hans trofaste spillere og fik det WW pultet så vinderWWet ikke "bare var i forbundet"
    Selvom jeg var i forbund med manden og manden vandt væddemålet på offlisten og slog mig. Så har jeg og får jeg ALDRIG det der bare nærmer sig respekt for den mand. Tror endda at jeg vil kunne sige at det meste af forbundet dengang havde den holdning da serveren var slut.

Lige så i andre i NE ikke føler jer stødte. Ved at rigtig mange af jer er rigtig dygtige spillere. Dette er kun en holdning mod den mand. Ikke jer andre. Der er faktisk flere af jer som jeg har meget respekt for og har drukket pilsner med til flere efterfester Og håber da det sker igen
    /Tømren

Equites Imperatoris
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af tomren Vis Indlæg
    Nu spiller jeg ikke på serveren men læser da med fra tid til anden.

Men den ovenstående kommentar er da den fedeste.
    Hva var det LIGE præcis der skete sidste S2 da OA (Flænseren)s forbund stod til at få det vindende WW. Fluks meldte han sig ud med få af hans trofaste spillere og fik det WW pultet så vinderWWet ikke "bare var i forbundet"
    Selvom jeg var i forbund med manden og manden vandt væddemålet på offlisten og slog mig. Så har jeg og får jeg ALDRIG det der bare nærmer sig respekt for den mand. Tror endda at jeg vil kunne sige at det meste af forbundet dengang havde den holdning da serveren var slut.

Lige så i andre i NE ikke føler jer stødte. Ved at rigtig mange af jer er rigtig dygtige spillere. Dette er kun en holdning mod den mand. Ikke jer andre. Der er faktisk flere af jer som jeg har meget respekt for og har drukket pilsner med til flere efterfester Og håber da det sker igen
    Du kender jo ikke baggrundshistorien og har aldrig gidet sætte dig ind i den Vi har iøvrigt en del gamle Buggles folk i NE Folk som modsat dig gad sætte sig ind i tingene.

Haeduaner Selena's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Mossad (WIF) Vis Indlæg
    De er da vist sure, de bær? Kom nu ind i kampen selv og få fjenden til at fighte i stedet for at slette. Det mest skuffende ved denne server er da klart, at nogle bare ikke tåler modgang overhovedet. Sådan vil man aldrig slå NE

Iøvrigt angribes vi da. Lige pt. har jeg en del indkommende fra en af de få fjender med bare en smule klumper!
    Mosse - den holder ikke den der. Den cleaner der kommer mod Jer er efter stor sandsynlighed (ja kan underbygge det) en cleaner kontrolleret af NE. Da jeg fik info fra den oprindelige ejer af kontoen om hvem han havde solgt den til, så vidste jeg med usvigelig sikkerhed hvad der ville ske.

Og den historie er der flere der har fået det rigtig grimt med, da jeg har den ubehagelige vane med at føre logs over mine MSN samtaler - og nogen har fået den tilsendt.

Det angreb har aldrig været en trussel mod NE - de var skalkeskjul og især det mod den konto som NE ved jeg sittede.
    "Kvindelige nørder er de nye stewardesser" citat Imbatronick

*elsker at høre den sagte lyd at blodet der drypper fra muren*

Equites Imperatoris Mossad (WIF)'s Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Selena Vis Indlæg
    Mosse - den holder ikke den der. Den cleaner der kommer mod Jer er efter stor sandsynlighed (ja kan underbygge det) en cleaner kontrolleret af NE. Da jeg fik info fra den oprindelige ejer af kontoen om hvem han havde solgt den til, så vidste jeg med usvigelig sikkerhed hvad der ville ske.

Og den historie er der flere der har fået det rigtig grimt med, da jeg har den ubehagelige vane med at føre logs over mine MSN samtaler - og nogen har fået den tilsendt.

Det angreb har aldrig været en trussel mod NE - de var skalkeskjul og især det mod den konto som NE ved jeg sittede.
    Øeh.... jeg har nu jævnligt angreb fra flere forskellige. Dog sjældent andet end fakes!
    Mosse Morfar såmænd

Haeduaner Selena's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008

Standard

Men jeg skylder dig en undskyldning, Mosse - det er rigtigt at du ikke var under angreb af den cleaner. Men det er også rigtigt at jeg med 90% sikkerhed udpegede mig selv som målet - fordi "det er en dygtig def koordinator" som der står i en IGM til Jeres medlemmer da de får besked på at angribe mig.

Var så ikke klar over at du i den grad fyldte mine ører med gas på msn. 17.54 er vi venner - 18.06 er cleaneren på vej - og sjovt som du er forsvundet. Er du flov over at du ukritisk vælger at følge din leder. På trods af mine beviser på god vilje, som du også selv anerkender, men som andre ikke får formidlet videre. Ham der efter aftalen skulle have træneren har været "lidt langsom i det" og samme dag som jeg mister mine cleanere - der tilbyder jeg samme leder at de støvler kan lånes ud, noget jeg gentager for dig og senere på dagen til en anden leder - med ordene "så tag da de støvler" Undskyldningen er at helten ikke er hjemme.

Ved ikke om jeg skal sige at I har skudt jer selv i foden. I har mistet 2½ cleaner - fordi I vælger at bruge spionkontoens cleaner og er ligeglad om I siger I havde mistet den. I må ha vist den kom som real ellers er det idioti at sende 2 cleanere på mig, med mindre I var så sikre på at Jeres skræmme kampagne havde virket og folk havde trukket def hjem. Havde den ikke angrebet mig (og havde jeg ikke gennemskuet det aftenen før) så var der nok aldrig kommet def nok i min main til at tage 1½ af NEs cleanere. Desuden røg der en del def fra forbundet - og ja - det var vist stort set alle forbund der sendte, alle wings, mistede overblikket. Dirigerede sågar videre til NE medlemmer. Men desuden mistede I en dygtig angriber med 2 cleanere. Måske jeg ikke har taget en main i et angreb - men i min sidste aktion røg der vist 4 supports, og det betyder at de forsvandt. Men at jeg fjernede supports - fjernede en main der angreb en vigtig spiller (siger ikke hvem eller hvorfor da jeg stadig ikke kan lade være med at føle mig som NE spiller) og egentlig raskt væk pultede på mains og tog artefakts til alle der spurgte, det var ikke nok. Først jeg jeg mister begge cleanere - der tør I angribe.

/Selena

Damn - havde sagt jeg ikke ville være bitter - men håber på forståelse fra publikum. Beviser på alt kan fremsendes, jeg render altså ikke med løse rygter. Og min undskylding hvis indlægget blev lidt rodet men har virkelig forsøgt ikke at nævne navne og ikke at lyder alt for bitter.
    "Kvindelige nørder er de nye stewardesser" citat Imbatronick

*elsker at høre den sagte lyd at blodet der drypper fra muren*

Brandkatapult
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008

Standard

Selena for president!!
    Back in business

Side 7 af 11 FørsteFørste ... 56789 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Sjovt at lege med andre spiller
    By Smile man in forum Server 3