Side 9 af 15 FørsteFørste ... 7891011 ... SenesteSeneste
Viser resultater 81 til 90 af 148
    Brandkatapult
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Barbarossa Vis Indlæg
    Ja men du var jo selv en af de store spillere på serveren.
    Kan stadigvæk huske at du ikke kunne tåle lugten i bageriet.
    Korrekt, lugten i bageriet blev for meget derfor slettede jeg. Pære simpelt, ærligt og korrekt
    Takker da for de pæne ord

Selv om du jo var en af de bedste spillere der nærmest selv kunne udrydde ML, HAHA. Hvem var det der blev nødt til at slette selv med et artefakt. Sikke et ..... skal man lede længe efter.
    Jeg var simpelthen NØDT til at slette med et artefakt? Den er ny, men okay forklarer hvorfor jeg gjorde det Jeg var simpelthen NØDT til det

Hvis man spørger de forskellige medlemmer der skriver herinde, så burde man lave en afstemning om hvem der fører sig mest frem på off. forum uden noget at have det i. Ved godt hvor min stemme ville lande, tror selv AMOK+DHR m.fl. ville give mig ret.
    Jeg går også efter at blive den bedste til det jeg laver Så kan jeg tjekke den af på listen

Så forlad du nu s5 off forum som du forlod DHR.

Og det var forresten en god dag, den dag du valgte at forlade DHR. Og alle jeg har snakket med i DHR, fandt det befriende at de ikke længere skulle høre på mr. negativitet/brokhovede længere.
    Du er altså guld værd Ærgeligt jeg ikke stadig har de IGM's MSN samtaler hvor du går på knæ og blower mig

Ps. 100% støtte til AMOK. De har klart været den bedste alliance på denne server. Ledelsen har gjort det absolut suverænt og haft en finger eller hele klør fem med i alt. Fuldt ud respekt herfra!

Pps. For satan da i må have været færdige af grin da jeg holdte møde med jer sammen med Kachada i sins tid Kom til at tænke på det i løbet af dagen og kunne ikke andet end grine for mig selv :P
    Back in business

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Bastiano Vis Indlæg
    Måtte hellere lige runde mit indlæg af;

mvh spillere som blev kicked fra DHR-accounts 2 gange pga. af mistanke om spionage for AMOK
    Nå så det var dig..... Den blowede du fandme selv og ikke engang pga. spionmistanker

Senator
    Tilmeldingsdato
    May 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Vedel555 Vis Indlæg
    Nå så det var dig..... Den blowede du fandme selv og ikke engang pga. spionmistanker
    Hvad betyder det du skriver?

Høvding come on's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Vedel555 Vis Indlæg
    Jeg synes det har sin charme med spioner i Travian og kan egentligt meget godt lide det element af spillet, selvom det da er nederen, når det er ens egen alliance det går ud over.

Vedel
    Klart det bedst sætning i denne tråd , vi har alle nydt godt af spioner, lur mig om inderbull på et tidspunkt har været med til at stille opbakning et sted pga intel fra spion..
    Server1.com : Come on
    Runner up : ~CTM~

Server2.dk : Come on
    Runner up : Hunters

Server5.dk : Nuub/Juzz
    vinder : MVH/BONK

Server2.com : Elliot ness
    Vinder : WBBP

Server5.dk : SMP
    Runner up : AMOK

Server3.dk ukken
    Runner Up :Bad C

Server2.dk :Tidligere Barney_Stinson nuværende Imba.Defiler
    Igang :Kapow

Høvding come on's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af 3rd Platoon Vis Indlæg
    100% støtte til AMOK. De har klart været den bedste alliance på denne server. Ledelsen har gjort det absolut suverænt og haft en finger eller hele klør fem med i alt. Fuldt ud respekt herfra!

Pps. For satan da i må have været færdige af grin da jeg holdte møde med jer sammen med Kachada i sins tid Kom til at tænke på det i løbet af dagen og kunne ikke andet end grine for mig selv :P
    JA vi grine rigtig meget, og havde en helt fortrinelig chat kørende på siden, hvor vi skrev hvad kachada skulle skrive, tror faktisk der var en AMOK der skrev, griner så meget at jeg tror der kom en smule tis
    Server1.com : Come on
    Runner up : ~CTM~

Server2.dk : Come on
    Runner up : Hunters

Server5.dk : Nuub/Juzz
    vinder : MVH/BONK

Server2.com : Elliot ness
    Vinder : WBBP

Server5.dk : SMP
    Runner up : AMOK

Server3.dk ukken
    Runner Up :Bad C

Server2.dk :Tidligere Barney_Stinson nuværende Imba.Defiler
    Igang :Kapow

Brandkatapult
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af come on Vis Indlæg
    JA vi grine rigtig meget, og havde en helt fortrinelig chat kørende på siden, hvor vi skrev hvad kachada skulle skrive, tror faktisk der var en AMOK der skrev, griner så meget at jeg tror der kom en smule tis
    Ja jeg fik også et mindre grineflip i dag på job da jeg læste tråden Trikkeren kiggede også lidt mærkeligt på mig :P
    Back in business

Falanks
    Tilmeldingsdato
    May 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Bastiano Vis Indlæg
    Måtte hellere lige runde mit indlæg af;

mvh spillere som blev kicked fra DHR-accounts 2 gange pga. af mistanke om spionage for AMOK
    2 konti? Er det mig, der glemmer noget her eller har du bare ladet mig være helt uvidende om hvad du har foretaget dig?

DHR var i hvert fald heller ikke gode til at holde styr på deres forum og dets profiler.. Det var også lidt af et selvmord

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af come on Vis Indlæg
    Ja det var sku spas
    I det hele taget var det sjovt at forhandle mellem DHR og AMOK. Først skulle der jo holdes formøde med AMOK, så formøde med DHR og så det rigtige møde med chat på siden.

Der blev spurgt hvorfor nogen vælger at være spioner igennem et helt år. Årsagen er simpel: Det er meget sjovere og meget mere spændende end at sidde i en ally og bare følge ordrer og sende fakes ud.
    Desuden synes jeg at spionage er en helt essentiel del af spillet. Det er en kæmpe misforståelse at Travian er et "krigsspil". Havde Travian været et krigsspil, havde det godt nok været et tarveligt et af slagsen. Næ, Travian er en social politik-simulator, og i politik er information et af de absolut vigtigste magtmidler, sammen med ressourcer og strategi. AMOK er de bedste på s5 til information, sandsynligvis de bedste til strategi og hvad angår ressourcer står det vist ret lige mellem blokkene.
    Min påstand er at dem der generelt tager afstand fra plantede eller hvervede spioner, har overhovedet ikke forstået spillet.

Mvh Kachada
    Last edited by wulle; 24-02-2010 at 17:11.

Brandkatapult
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af wulle Vis Indlæg
    Der blev spurgt hvorfor nogen vælger at være spioner igennem et helt år. Årsagen er simpel: Det er meget sjovere og meget mere spændende end at sidde i en ally og bare følge ordrer og sende fakes ud.
    Desuden synes jeg at spionage er en helt essentiel del af spillet. Det er en kæmpe misforståelse at Travian er et "krigsspil". Havde Travian været et krigsspil, havde det godt nok været et tarveligt et af slagsen. Næ, Travian er en social politik-simulator, og i politik er information et af de absolut vigtigste magtmidler, sammen med ressourcer og strategi. AMOK er de bedste på s5 til information, sandsynligvis de bedste til strategi og hvad angår ressourcer står det vist ret lige mellem blokkene.
    Min påstand er at dem der generelt tager afstand fra plantede eller hvervede spioner, har overhovedet ikke forstået spillet.

Mvh Kachada
    Du har helt ret Mener dog faktisk mig og Alfons Ronnie (originale Duke Nukem) havde en snak om dig en gang omkring om vi stolede på dig Der var dog intet der talte imod dig

Men det viser endnu en gang skal man have en ledelse skal man ikke tage folk ind man ikke stoler 400% på Det ender bare i lort
    Last edited by 3rd Platoon; 24-02-2010 at 17:17.
    Back in business

Stifinder
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af 3rd Platoon Vis Indlæg
    Du har helt ret Mener dog faktisk mig og Alfons Ronnie (originale Duke Nukem) havde en snak om dig en gang omkring om vi stolede på dig Der var dog intet der talte imod dig

Men det viser endnu en gang skal man have en ledelse skal man ikke tage folk ind man ikke stoler 400% på Det ender bare i lort
    spørgsmålet er så hvor mange spioner der er tilbage i DHR ledelsen :rolleyes:

Side 9 af 15 FørsteFørste ... 7891011 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Kollektivt selvmord?
    By jras in forum Server 5
    Besvarelser: 20
    Sidste Indlæg: 28-02-2009, 16:47

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •