Side 13 af 15 FørsteFørste ... 31112131415 SenesteSeneste
Viser resultater 121 til 130 af 148
    Inderbul
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af come on Vis Indlæg
    fuck du er et fjols..CO siger det bare tydligere en så mange andre
    Lige over lille ven

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009

Standard

@Inderbul

Jeg kommenterer, at det du skriver ikke giver nogen mening. Og det gør det heller ikke. At du har en speciel måde at kommunikere på, som så kun kan forståes, hvis man kender dig, ændrer jo intet ved det. Specielt ikke når du skriver på et offentligt forum.

At du formulerer dig på en speciel måde, er fuldstændgt din ret og nej det skal du selvfølgelig ikke undskylde for. Men hvis du ikke vælger at overveje et ganske almindeligt afsender-modtager forhold, når du skriver indlæg på et offentligt forum, bør du også være bevidst om, at ikke alle forstår dit budskab.

Inderbul
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Hæst Vis Indlæg
    @Inderbul

Jeg kommenterer, at det du skriver ikke giver nogen mening. Og det gør det heller ikke. At du har en speciel måde at kommunikere på, som så kun kan forståes, hvis man kender dig, ændrer jo intet ved det. Specielt ikke når du skriver på et offentligt forum.

At du formulerer dig på en speciel måde, er fuldstændgt din ret og nej det skal du selvfølgelig ikke undskylde for. Men hvis du ikke vælger at overveje et ganske almindeligt afsender-modtager forhold, når du skriver indlæg på et offentligt forum, bør du også være bevidst om, at ikke alle forstår dit budskab.
    se det kan jeg forholde mig til Hæst, fremfor din anden halvdels fuckfjolskommentar
    Kan jo hænge sammen med, at jeg ikke altid selv er klar over, at jeg igen har formuleret mig kryptisk
    Derfor tilbyder jeg at oversætte mine egne indlæg, hvis forklaringen går tabt
    Min reaktion var på at du blev ved med at hævde, du havde ret og ikke at du havde misforstået det
    Andet er der såmænd ikke i det

MVH

Fuck-fjolset :P

Miss D, jeg har det fint med titlen

Natarisk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    Oct 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Inderbul Vis Indlæg
    se det kan jeg forholde mig til Hæst, fremfor din anden halvdels fuckfjolskommentar
    Kan jo hænge sammen med, at jeg ikke altid selv er klar over, at jeg igen har formuleret mig kryptisk
    Derfor tilbyder jeg at oversætte mine egne indlæg, hvis forklaringen går tabt
    Min reaktion var på at du blev ved med at hævde, du havde ret og ikke at du havde misforstået det
    Andet er der såmænd ikke i det

MVH

Fuck-fjolset :P

Miss D, jeg har det fint med titlen
    Dejligt med en indrømmelse til Sidst efter MVH Gid der var flere der gjorde det.

Inderbul
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af tw3aky Vis Indlæg
    dejligt med en indrømmelse til sidst efter mvh gid der var flere der gjorde det.
    neeeoooooooow!!!!

Brandkatapult
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008

Standard

Tja Wehr, jeg giver dig ret i, at jeg sagde jeg nok skulle klare det, men det er det eneste punkt, hvor du forholder dig til den fulde sandhed
    Jeg har ikke tilladelse fra spilleren at nævne denne med navn, men vedkommende var ikke nok på til at holde def i live og som def koord sender man ikke alliancens tropper i døden for at hytte dit skind. Jeg undersøgte i det mindste sagen, mens du som leder og ordregiver valgte at sidde på begge hænder, hvor du kunne have taget over, hvis du var utilfreds
    Da hitsne ramte, bjæffede du som en tosse, mens jeg tog sagen i den anden hånd og hjalp kontoen op på fode igen med guldboost for egen regning. Igen sad du på dine hænder og skrev endda, at det nok ikke var værd at redde den konto
    Jeg valgte så at undlade at udstille dig, men allrigth da du selv er så forhippet på dette, så skal du da have den fulde historie

Og inden nogen får ideer, så blev kontoen rettet op som normal sitter lige efter reglerne
    Købte blot guld til at kunne benytte NCP
    Sitter muligheden var jo selvfølgelig udelukket

At jeg sad på mine hænder er klart når jeg får af vide der er styr på det Troede ikke det skulle være nødvendigt at kigge dig over skulderen ;/

Ja selvfølgelig bjæffede jeg når du sagde du havde styr på det! Skulle jeg have siddet og sagt godt arbejde fra din side af?

Det er første gang du siger til mig at der ikke kunne holdes opbakning, så det er ny info for mig. Men ikke desto mindre forklarer det nok meget godt forholdet i DHR ledelsen. Alt for lidt snak imellem ledelsen Om det har ændret sig kan jeg ikke forholde mig til og er også ligeglad.

Jeg er da ligeglad med om du har "snydt" via pw. Jeg er knap så smålig som dig

Ps. En eller anden blev jo nødt til at uddelegere ellers lavede du jo ikke noget andet end sidde og sige ja, nej, lyder som en god ide eller jeg lader tvivlen komme ham/det til gode Det var altid os andre der kom med ideer og du vaskede hænder fra start af fordi så kunne det ikke falde tilbage og ramme dig
    Back in business

Stifinder
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Salander Vis Indlæg
    Smut nu pomfrit, der er ingen der gider høre på dig...
    Vi vil jo meget hellere høre på dig :rolleyes:

Inderbul
    Guest

Standard

Så længe du selv er overbevist om dette, så klarer du dig nok wehr
    Du var informeret hele vejen, men igen du hører kun det, du selv ønsker at høre, hvilket nogenlunde svarer til næste angreb du fyrer af
    Jeg kom med ideer, men blev nedtromlet med det samme af - hmmmm tænke tænke - wehr
    Desuden ved du jeg kort tid efter havde en længere down-periode af en meget gyldig årsag
    Men til forskel fra dig, hang jeg i og kæmpede videre, da jeg trods alt er loyal overfor DHR
    Igen en ting du ikke kan leve op til he he
    Så fyr du bare videre Wehr. Det rammer slet ikke, som du ønsker det skal

Prætorianer Tegellan's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009

Standard

Lige over lille ven
    At kalde CO lille er altså noget af et fejlskud, han er en flot mand på omkring 100 kilo. Det kan man vel højest kalde mellemstor+ ven

Inderbul
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Tegellan Vis Indlæg
    At kalde CO lille er altså noget af et fejlskud, han er en flot mand på omkring 100 kilo. Det kan man vel højest kalde mellemstor+ ven
    Tja står nu ved det jeg skrev

Side 13 af 15 FørsteFørste ... 31112131415 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Kollektivt selvmord?
    By jras in forum Server 5
    Besvarelser: 20
    Sidste Indlæg: 28-02-2009, 16:47

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg