Tråd: DHR selvmord!?
-
25-02-2010, 18:52 #121
-
25-02-2010, 19:00 #122
Krokodille
- Tilmeldingsdato
- Dec 2009
@Inderbul
Jeg kommenterer, at det du skriver ikke giver nogen mening. Og det gør det heller ikke. At du har en speciel måde at kommunikere på, som så kun kan forståes, hvis man kender dig, ændrer jo intet ved det. Specielt ikke når du skriver på et offentligt forum.
At du formulerer dig på en speciel måde, er fuldstændgt din ret og nej det skal du selvfølgelig ikke undskylde for. Men hvis du ikke vælger at overveje et ganske almindeligt afsender-modtager forhold, når du skriver indlæg på et offentligt forum, bør du også være bevidst om, at ikke alle forstår dit budskab.
-
25-02-2010, 19:05 #123InderbulGuest
se det kan jeg forholde mig til Hæst, fremfor din anden halvdels fuckfjolskommentar
Kan jo hænge sammen med, at jeg ikke altid selv er klar over, at jeg igen har formuleret mig kryptisk
Derfor tilbyder jeg at oversætte mine egne indlæg, hvis forklaringen går tabt
Min reaktion var på at du blev ved med at hævde, du havde ret og ikke at du havde misforstået det
Andet er der såmænd ikke i det
MVH
Fuck-fjolset :P
Miss D, jeg har det fint med titlen
-
25-02-2010, 19:07 #124
Natarisk Bosætter
- Tilmeldingsdato
- Oct 2008
-
25-02-2010, 19:20 #125
-
25-02-2010, 22:20 #126
Brandkatapult
- Tilmeldingsdato
- Jun 2008
Sitter muligheden var jo selvfølgelig udelukket
At jeg sad på mine hænder er klart når jeg får af vide der er styr på detTroede ikke det skulle være nødvendigt at kigge dig over skulderen ;/
Ja selvfølgelig bjæffede jeg når du sagde du havde styr på det! Skulle jeg have siddet og sagt godt arbejde fra din side af?
Det er første gang du siger til mig at der ikke kunne holdes opbakning, så det er ny info for mig. Men ikke desto mindre forklarer det nok meget godt forholdet i DHR ledelsen. Alt for lidt snak imellem ledelsenOm det har ændret sig kan jeg ikke forholde mig til og er også ligeglad.
Jeg er da ligeglad med om du har "snydt" via pw. Jeg er knap så smålig som dig
Ps. En eller anden blev jo nødt til at uddelegere ellers lavede du jo ikke noget andet end sidde og sige ja, nej, lyder som en god ide eller jeg lader tvivlen komme ham/det til godeDet var altid os andre der kom med ideer og du vaskede hænder fra start af fordi så kunne det ikke falde tilbage og ramme dig
Back in business
-
25-02-2010, 23:06 #127
Stifinder
- Tilmeldingsdato
- Jul 2008
-
25-02-2010, 23:09 #128InderbulGuest
Så længe du selv er overbevist om dette, så klarer du dig nok wehr
Du var informeret hele vejen, men igen du hører kun det, du selv ønsker at høre, hvilket nogenlunde svarer til næste angreb du fyrer af
Jeg kom med ideer, men blev nedtromlet med det samme af - hmmmm tænke tænke - wehr
Desuden ved du jeg kort tid efter havde en længere down-periode af en meget gyldig årsag
Men til forskel fra dig, hang jeg i og kæmpede videre, da jeg trods alt er loyal overfor DHR
Igen en ting du ikke kan leve op til he he
Så fyr du bare videre Wehr. Det rammer slet ikke, som du ønsker det skal
-
25-02-2010, 23:39 #129
-
25-02-2010, 23:43 #130
Tilsvarende Tråde
-
Kollektivt selvmord?
By jras in forum Server 5Besvarelser: 20Sidste Indlæg: 28-02-2009, 16:47