Tråd: DHR selvmord!?
-
25-02-2010, 15:24 #111
Brandkatapult
- Tilmeldingsdato
- Jun 2008
Det er skam den fulde historie
Lad mig da endelig høre hvad der kom i vejen for dig i en til to dage som gjorde du ikke kunne komme til at sende en MM ud omkring deff til den by?
Det har intet med at gøre mig selv stor fordi jeg gjorde jo heller ikke noget da du havde sagt til mig det skulle du nok sørge for. Giver du mig ikke ret i den er du fuld af løgnBack in business
-
25-02-2010, 15:54 #112
Equites Caesaris
- Tilmeldingsdato
- Jun 2009
-
25-02-2010, 16:06 #113
Brandkatapult
- Tilmeldingsdato
- Jun 2008
-
25-02-2010, 16:13 #114
Equites Caesaris
- Tilmeldingsdato
- Jun 2009
-
25-02-2010, 16:28 #115
Brandkatapult
- Tilmeldingsdato
- Jun 2008
-
25-02-2010, 16:30 #116
Natarisk Bosætter
- Tilmeldingsdato
- Oct 2008
Hold nu kæft børn!
-
25-02-2010, 18:03 #117
Krokodille
- Tilmeldingsdato
- Dec 2009
Jeg kommenterede på dit indlæg, fordi jeg netop ikke opfattede det du skriver, på lige netop den måde som du, så åbenbart har ment det. Det har intet at gøre med, at jeg er på "den anden side", men det du rent faktisk skriver i dine indlæg, giver ikke mening, hvorfor jeg også skrev "Øhhhhh". Det har intet med ordkløveri at gøre.
No0ne skriver, så at han har forstået det, og det er jo fint, at han har kunnet læse noget andet - det ændrer jo bare ikke på, at dine indlæg ikke giver mening, hvis man læser dem uden at have en forudindtaget mening omkring dine holdninger.
Hvorfor du skal smide de to sidste linjer med her, er mig komplet uforståeligt og overrasker mig faktisk, at netop du skriver. Men fantastisk at du kan vurdere mit verdensbillede på de indlæg?!
Har No0ne så også kun sit eget verdensbillede som gangbart? Det må han jo have efter som vi begge opfattede indlægget på to forskellige måder.
-
25-02-2010, 18:32 #118InderbulGuest
Tja Wehr, jeg giver dig ret i, at jeg sagde jeg nok skulle klare det, men det er det eneste punkt, hvor du forholder dig til den fulde sandhed
Jeg har ikke tilladelse fra spilleren at nævne denne med navn, men vedkommende var ikke nok på til at holde def i live og som def koord sender man ikke alliancens tropper i døden for at hytte dit skind. Jeg undersøgte i det mindste sagen, mens du som leder og ordregiver valgte at sidde på begge hænder, hvor du kunne have taget over, hvis du var utilfreds
Da hitsne ramte, bjæffede du som en tosse, mens jeg tog sagen i den anden hånd og hjalp kontoen op på fode igen med guldboost for egen regning. Igen sad du på dine hænder og skrev endda, at det nok ikke var værd at redde den konto
Jeg valgte så at undlade at udstille dig, men allrigth da du selv er så forhippet på dette, så skal du da have den fulde historie
Og inden nogen får ideer, så blev kontoen rettet op som normal sitter lige efter reglerne
Købte blot guld til at kunne benytte NCPLast edited by Inderbul; 25-02-2010 at 18:50.
-
25-02-2010, 18:39 #119InderbulGuest
Hæst du valgte selv at feje No0ne's opfattelse hen som dybt fejlagtig uden at få afklaret det med mig først, så derfor kalder jeg det ordkløveri på lavt plan, og at du lever efter eget verdensbillede, hvor andres er fejlagtige
Det kunne jo tænkes, at No0ne kender min kommunikationsmåde og derfor kan læse min mening bag.
Men du affejede ham som fejlagtig i opfattelsen, trods han havde ret.
noget i mine linier du ikke forstår, for så skal jeg da gladeligt forsøge at oversætte dem
Og nej det var ikke hån, men det faktum, at jeg formulerer mig på en speciel måde, som mange ofte misforstår. Sådan er jeg bare og det vil jeg ikke undskylde for, men jeg kan omformulere, hvis folk er i tvivl
-
25-02-2010, 18:50 #120Server1.com : Come on
Runner up : ~CTM~
Server2.dk : Come on
Runner up : Hunters
Server5.dk : Nuub/Juzz
vinder : MVH/BONK
Server2.com : Elliot ness
Vinder : WBBP
Server5.dk : SMP
Runner up : AMOK
Server3.dkukken