Side 12 af 15 FørsteFørste ... 21011121314 ... SenesteSeneste
Viser resultater 111 til 120 af 148
    Brandkatapult
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Inderbul Vis Indlæg
    Nah Wehr, det var bare en pæn måde at sige til dig, at du bør forholde dig til den fulde historie og ikke kun den drejning, der kan få dig selv til at se stor ud
    Desuden gider jeg ikke ordkamp med dig. Det er som at debatere med Greven og virkelig spild af min tid
    Det er skam den fulde historie Lad mig da endelig høre hvad der kom i vejen for dig i en til to dage som gjorde du ikke kunne komme til at sende en MM ud omkring deff til den by?

Det har intet med at gøre mig selv stor fordi jeg gjorde jo heller ikke noget da du havde sagt til mig det skulle du nok sørge for. Giver du mig ikke ret i den er du fuld af løgn
    Back in business

Equites Caesaris
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af 3rd Platoon Vis Indlæg
    Det er skam den fulde historie Lad mig da endelig høre hvad der kom i vejen for dig i en til to dage som gjorde du ikke kunne komme til at sende en MM ud omkring deff til den by?

Det har intet med at gøre mig selv stor fordi jeg gjorde jo heller ikke noget da du havde sagt til mig det skulle du nok sørge for. Giver du mig ikke ret i den er du fuld af løgn
    Smut nu pomfrit, der er ingen der gider høre på dig...
    Last edited by Salander; 25-02-2010 at 16:21.
    S.5 Logos33
    S.3 sygeplejeren, Dual på vedel

Brandkatapult
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Salander Vis Indlæg
    Smut nu pomfrit, der er ingen der keder høre på dig...
    Buhu
    Back in business

Equites Caesaris
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af 3rd Platoon Vis Indlæg
    Buhu
    Det har ikke noget med buhhuu at gøre, det er off-topic og i øvrigt er det for morsomt når von Münchhausen beskylder andre for at lyve :rolleyes:
    S.5 Logos33
    S.3 sygeplejeren, Dual på vedel

Brandkatapult
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Salander Vis Indlæg
    Det har ikke noget med buhhuu at gøre, det er off-topic og i øvrigt er det for morsomt når von Münchhausen beskylder andre for at lyve :rolleyes:
    At din sandhed ikke går over ens med min gør vel ikke nogen af os lyver? Desuden kan jeg ikke se hvad jeg har løget om før? Endnu en latterlig påstand fra din side af
    Back in business

Natarisk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    Oct 2008

Standard

Hold nu kæft børn!

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009

Standard

Nu er vi ude i ordkløveri på absolut lavt plan Hæst.
    Uanset har No0ne ret og skal vi ikke bare lade det blive ved det, eller skal vi ud i en boksekamp på ord, hvor vendinger og sammensætninger kan fremstilles, som man nu engang opfatter ting og dermed undgår vi jo at forholde os til denne tråds emne, hvilket vil få Miss D til at smide den under lås og slå
    Ja ja, der findes mange måder at få det sidste ord på Hæst
    Du opfattede mine skriverier på en måde og No0ne opfattede dem, som jeg mente dem
    Det hedder at være mennesker og være forskellige
    Hvilket så også bevirker at dit seneste indlæg ikke er andet end ordkløveri og ikke en måde, hvorpå du kan få ret, selvom du sikkert mener dit verdensbillede er det eneste gangbare
    Jeg kommenterede på dit indlæg, fordi jeg netop ikke opfattede det du skriver, på lige netop den måde som du, så åbenbart har ment det. Det har intet at gøre med, at jeg er på "den anden side", men det du rent faktisk skriver i dine indlæg, giver ikke mening, hvorfor jeg også skrev "Øhhhhh". Det har intet med ordkløveri at gøre.

No0ne skriver, så at han har forstået det, og det er jo fint, at han har kunnet læse noget andet - det ændrer jo bare ikke på, at dine indlæg ikke giver mening, hvis man læser dem uden at have en forudindtaget mening omkring dine holdninger.

Hvorfor du skal smide de to sidste linjer med her, er mig komplet uforståeligt og overrasker mig faktisk, at netop du skriver. Men fantastisk at du kan vurdere mit verdensbillede på de indlæg?!

Har No0ne så også kun sit eget verdensbillede som gangbart? Det må han jo have efter som vi begge opfattede indlægget på to forskellige måder.

Inderbul
    Guest

Standard

Tja Wehr, jeg giver dig ret i, at jeg sagde jeg nok skulle klare det, men det er det eneste punkt, hvor du forholder dig til den fulde sandhed
    Jeg har ikke tilladelse fra spilleren at nævne denne med navn, men vedkommende var ikke nok på til at holde def i live og som def koord sender man ikke alliancens tropper i døden for at hytte dit skind. Jeg undersøgte i det mindste sagen, mens du som leder og ordregiver valgte at sidde på begge hænder, hvor du kunne have taget over, hvis du var utilfreds
    Da hitsne ramte, bjæffede du som en tosse, mens jeg tog sagen i den anden hånd og hjalp kontoen op på fode igen med guldboost for egen regning. Igen sad du på dine hænder og skrev endda, at det nok ikke var værd at redde den konto
    Jeg valgte så at undlade at udstille dig, men allrigth da du selv er så forhippet på dette, så skal du da have den fulde historie

Og inden nogen får ideer, så blev kontoen rettet op som normal sitter lige efter reglerne
    Købte blot guld til at kunne benytte NCP
    Last edited by Inderbul; 25-02-2010 at 18:50.

Inderbul
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Hæst Vis Indlæg
    Jeg kommenterede på dit indlæg, fordi jeg netop ikke opfattede det du skriver, på lige netop den måde som du, så åbenbart har ment det. Det har intet at gøre med, at jeg er på "den anden side", men det du rent faktisk skriver i dine indlæg, giver ikke mening, hvorfor jeg også skrev "Øhhhhh". Det har intet med ordkløveri at gøre.

No0ne skriver, så at han har forstået det, og det er jo fint, at han har kunnet læse noget andet - det ændrer jo bare ikke på, at dine indlæg ikke giver mening, hvis man læser dem uden at have en forudindtaget mening omkring dine holdninger.

Hvorfor du skal smide de to sidste linjer med her, er mig komplet uforståeligt og overrasker mig faktisk, at netop du skriver. Men fantastisk at du kan vurdere mit verdensbillede på de indlæg?!

Har No0ne så også kun sit eget verdensbillede som gangbart? Det må han jo have efter som vi begge opfattede indlægget på to forskellige måder.
    Hæst du valgte selv at feje No0ne's opfattelse hen som dybt fejlagtig uden at få afklaret det med mig først, så derfor kalder jeg det ordkløveri på lavt plan, og at du lever efter eget verdensbillede, hvor andres er fejlagtige
    Det kunne jo tænkes, at No0ne kender min kommunikationsmåde og derfor kan læse min mening bag.
    Men du affejede ham som fejlagtig i opfattelsen, trods han havde ret.
    noget i mine linier du ikke forstår, for så skal jeg da gladeligt forsøge at oversætte dem
    Og nej det var ikke hån, men det faktum, at jeg formulerer mig på en speciel måde, som mange ofte misforstår. Sådan er jeg bare og det vil jeg ikke undskylde for, men jeg kan omformulere, hvis folk er i tvivl

Høvding come on's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007

Standard

Hæst du valgte selv at feje No0ne's opfattelse hen som dybt fejlagtig uden at få afklaret det med mig først, så derfor kalder jeg det ordkløveri på lavt plan, og at du lever efter eget verdensbillede, hvor andres er fejlagtige
    Det kunne jo tænkes, at No0ne kender min kommunikationsmåde og derfor kan læse min mening bag.
    Men du affejede ham som fejlagtig i opfattelsen, trods han havde ret.
    noget i mine linier du ikke forstår, for så skal jeg da gladeligt forsøge at oversætte dem
    Og nej det var ikke hån, men det faktum, at jeg formulerer mig på en speciel måde, som mange ofte misforstår. Sådan er jeg bare og det vil jeg ikke undskylde for, men jeg kan omformulere, hvis folk er i tvivl
    fuck du er et fjols..CO siger det bare tydligere en så mange andre
    Server1.com : Come on
    Runner up : ~CTM~

Server2.dk : Come on
    Runner up : Hunters

Server5.dk : Nuub/Juzz
    vinder : MVH/BONK

Server2.com : Elliot ness
    Vinder : WBBP

Server5.dk : SMP
    Runner up : AMOK

Server3.dk ukken