Side 8 af 14 FørsteFørste ... 678910 ... SenesteSeneste
Viser resultater 71 til 80 af 134
    Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008

Standard

Det er dejligt at høre at folk sletter - så skal vi bare lige smadre alle de andre der bliver tilbage før jeg sletter.

Så sparer vi den tid og det guld, og måske ender denne server med 20 spillere der lige vil bygge WW færdigt..

WW, min bare. Spillet handler om at daske de andre, sjovt at det skulle gå så hurtigt.

(Hvis jeg kender nogen IRL af dem der sletter, så vent, jeg hoverer i flere år)

Tilmeldingsdato
    Nov 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Portos Vis Indlæg
    Synes lige NWA og H også skal ha et tillykke med på vejen. I har taget de slag der blev uddelt med sindsro, og forstået at få det bedste ud af en dårlig situation.

Vilands manglende lederskabs evner blev nok allerede bevist med krigserklæringen mod H - totalt brøller. Jeg er faktisk glad for at slippe af med alle de her folk, vil sgu hellere tabe med folk der er noget værd, end at vinde med en flok tøsesure tudeprinsesser der kun gider spille hvis de er sikre på at vinde...

Så tillykke til NE, NWA og H - godt spillet - selvom I godt nok ikke havde meget modstand fra tudekoret.
    Tak for de flotte ord.. Det er aldrig sjovt at være presset.. men når hele NWA bevarer det gode humør hele vejen så det svært at opgive selv når det så sort ud..

Serveren er ikke slut endnu..

Tilmeldingsdato
    Jul 2009

Standard

scenen er sat...
    yngre kvindelig reporter fra DR :

hvad vil i gøre nu da NE ser ud til at vinde krigen i travian ?

hætteklædt mand :

Vi ligger os på lur.....

yngre kvindelig reporter fra DR :

Hvad gør i så hvis i opdager dem ?

Hætteklædt mand :

Så smadre vi dem !!!!!

Yngre kvindelig reporter fra DR :

Hvad gør i så efter at i har smadret dem ?

Hætteklædt mand :

Så knepper vi dem !!!!

Scene slut .................................................. ....

/Pikey

Spydkæmper Daniel_San's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Standard

Ja, SÅ DE KA SE HVOR FUCKING URETFÆRDIG VERDEN DEN ER!
    Wax on, wax off..

En blanding af den kniv Rambo har med kompas og sy tråd og så den han har i Cobra!

Tilmeldingsdato
    Nov 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Fager Vis Indlæg
    Da ikke NWA Det er sgu ikke de stiveste pikke i saunaen Har ikke leget med H, så dem vil jeg ikke udtale mig om... meeeen NWA er jo nærmest bare fungeret som boksebold for jer i NE. Ved ikke hvem der i sin tid "forhandlede" det forbund på plads, men personen skal da lige klappe sig selv på skulderen en gang eller to

Da vi var en hel del mindre end TT måtte vi forsvarer os så godt vi kunne, i valgte selv krigen i valgte selv at hoppe på os i kunne jo bare ha gået efter NE med det samme, så stop det med at sig vi bare var en boksebold for ne.

Jeres ledelse som jeg selv var en del af ville ikke vælge side i starten i ville kun farme, mange af de medlemmer som vi havde optaget vokse ikke hurtig nok, så derfor skulle de ud igen nogle efter bare en uge, der sagde jeg stop og smutte.

At flere så valgte at blive sammen med mig og xxx var jo deres valgt, at tro i kunne ødelægge NWA der er jo til grin selv om i er 3 gange så store, man kan ikke tag en mellem stor ally ud når man kun er 20 mand der angribe med pulter.

Ulv
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af - Don Vito - Vis Indlæg
    Tak for de flotte ord.. Det er aldrig sjovt at være presset.. men når hele NWA bevarer det gode humør hele vejen så det svært at opgive selv når det så sort ud..

Serveren er ikke slut endnu..
    Tror desværre den er slut bortset fra lidt simmeri - med de masse sletninger har NE allerede vundet. Selv hvis resten af de folk der er tilbage på server rottede sig samme. Dermed ikke sagt at vi ikke "will go down fighting" - med overordnet set fra vi ikke meget chance for at simme WW hurtigere end NE.

bamsen
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Viland Vis Indlæg
    Stormen hvis du ikke er H spiller taler du godt nok varmt for deres sag.

Må jeg spørge om hvem du så er ingame?

Jeg synes ikke H har gjort det super defensivt. Deres snit er lavere end vores eget i Yang og det er påtrods af vores modstander har været simmede cleanere fra NE.

Jeg fastholder at kun karrysalat og Evil Mccay er spillere fra H jeg kan respektere efter min tid på denne server. Jeg vil ikke tælle afroodite med da jeg ved han er en dygtig spiller, men som ikke rigtig har fået chancen.

Jeg hader ikke H overhovedet og var selv med i fusionsforhandlingerne. Ville være lidt dumt at fusionere med en alliance man ikke kunne lide. Dengang vidste jeg jo så heller ikke at H kun var forsvars simmere.. Der kun vil deltage i krigen på et plan hvor det hele handlede om at NE skulle tage sig af alt det offensive.

Jeg fastholder mit syn på tingene... H som alliance er ikke andet end bænkevarmere..
    nu må du da bestemme dig - først kan vi intet med forsvar - nu simmer vi forsvar ....find 1 spiller i h der har simmet ...

øhhhhh....vil kun deltage i krigen....var vist en nødvendighed for ikke at blive trynet af grum

og igen - forkert informeret - afroodite er ikke en mand ....

det er en ommer smukke

Tilmeldingsdato
    Nov 2009

Standard

Tror desværre den er slut bortset fra lidt simmeri - med de masse sletninger har NE allerede vundet. Selv hvis resten af de folk der er tilbage på server rottede sig samme. Dermed ikke sagt at vi ikke "will go down fighting" - med overordnet set fra vi ikke meget chance for at simme WW hurtigere end NE.

Maybe.. men har sq respect for dem der trods svære vilkår står imod..

Så håber da at resten af serveren bliver lige så sjov som den første del..

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009

Standard

Synes lige NWA og H også skal ha et tillykke med på vejen. I har taget de slag der blev uddelt med sindsro, og forstået at få det bedste ud af en dårlig situation.

Vilands manglende lederskabs evner blev nok allerede bevist med krigserklæringen mod H - totalt brøller. Jeg er faktisk glad for at slippe af med alle de her folk, vil sgu hellere tabe med folk der er noget værd, end at vinde med en flok tøsesure tudeprinsesser der kun gider spille hvis de er sikre på at vinde...

Så tillykke til NE, NWA og H - godt spillet - selvom I godt nok ikke havde meget modstand fra tudekoret.
    ¨Til Info var Viland ikke Leder - på det tidspunkt - det var jo i de tidlige GRUM- dage - så back off !!

Equites Imperatoris
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Gudrun Vis Indlæg
    ¨Til Info var Viland ikke Leder - på det tidspunkt - det var jo i de tidlige GRUM- dage - så back off !!
    Måske fordi han ikke var ledermateriale Det kræver jo lidt mere end bare at sætte sig tilbage i stolen og tro at alt ordner sig. Ærgerligt for jer at Lord Morten gik af og overlod roret til wannabee Viland. En af de helt store fejltagelser på denne server

Side 8 af 14 FørsteFørste ... 678910 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Besvarelser: 0
    Sidste Indlæg: 07-03-2015, 19:06
  2. Hvem vinder serveren.
    By Balderbasse in forum Server 3
    Besvarelser: 37
    Sidste Indlæg: 07-06-2012, 23:11
  3. Hvem vinder serveren?
    By [^MegaMike^] in forum Speed Server
    Besvarelser: 63
    Sidste Indlæg: 27-12-2010, 18:50