Side 1 af 2 12 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 18
    Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009

Standard fredningstiden, spørgsmål.

hej.

jeg vil gerne lige høre lidt omkring noget med fredningstiden.

jeg plejer normalt aldig at gøre brug af den selv, men snakkede da lige med en anden travian spiller, og synes at der var noget der lød lidt mærkeligt.

travian plejer at oplyse omkring lidt med freden, dette er hvad der plejer at stå. :

"Julefred og nytårsfred
    Som i de foregående år vil der også i år være julefred og nytårsfred på de danske servere.

Julefreden vil vare fra den 24/12 kl. 12:00 til den 26/12 kl. 23:59

Nytårsfreden vil vare fra den 31/12 kl. 12:00 til den 1/1 kl. 12:00.

I fredstider er det ikke muligt at angribe. Spionangreb vil virke som normalt.

Tropper kan ikke sulte men vil forbruge korn indtil kornkamrene er tomme. 24 timer efter fredens ophør vil tropper igen kunne dø af sult hvis de ingen korn har.

Bemærk at servere i slutspil ikke vil få fredstider!"

nåh, men det jeg vil frem til her, det er, hvordan kan det være, at der ikke bliver oplyst at tropperne dør af kornmangel, alt efter hvornår man sidst har været online.?
    altså at tropperne først dør af sult fra kl 12 efter freden er sluttet. MEN, at korn manglen bliver beregnet efter, at man måske sidst var online kl 18.00 aftenen før.
    altså mister man jo flere tropper end man regner med.

hvis jeg skal tage et eksempel, så bliver det det som jeg fik af en anden travian spiller.
    han kom en ½ time forsent hjem, og havde regnet ud, at han ville komme til at miste ca 1000 korns tropper. men da han kommer hjem, så havde han sørme liiige mistet 4000 korns tropper.

han skrev til admin og Mh, og fik dette svar på hvorfor der døde 3000 tropper mere end forventet.:

Det er ikke en fejl. 24 timer efter fredens ophør vil tropper igen kunne dø af sult men det beregnes ikke som normalt.

så ja, en lang forklaring med dette spørgsmål til følge.
    står det overhovedet skrevet nogen steder? og hvis ikke, hvorfor kan der så ikke tilfalde nogen form form erstatning for de mistede tropper hvis det er en oplysningsfejl fra travians side af.?

håber i kan finde rundt i hvad jeg skriver.
    er jo rart at være helt med på det hele.

Mvh flong

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    30

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    46

Question

Citat Oprindeligt Skrevet af flong Vis Indlæg
    og hvis ikke, hvorfor kan der så ikke tilfalde nogen form form erstatning for de mistede tropper hvis det er en oplysningsfejl fra travians side af.?
    Har du overhovedet læst General Terms and Conditions?
    Og hvordan er det med spillereglerne §3.6?
    CENSUR
    du har ikke ret til at skrive ma1974 nogen som helst steder på dette forum!

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009

Standard

ridder huma.

desvære kan det du linker til ikke bruges til mit spørgsmål, da det ikke forklare hvorfor kornforbruget ikke bliver beregnet på normal vis når tropperne atter kan dø.

og jeg har ikke læst General Terms and Conditions, da jeg ikke kan engelsk.
    og med hensyn til reglen §3.6, der var dette et lille pluk, uanset hvilken måde det blev forklaret på, ville det være ud fra hvad der står der.

Spejder Piratten's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009

Standard

hvis i trykker på ma1974`s "General Terms and Conditions", er det direkte download :confused:
    (jeg kan da nogle skadelige download-link)

men det "General Terms and Conditions" skal også være på Dansk, da det hedder travian.dk
    S3 - peace Z00
    S3 - Piratten DP (det vildeste sted på serveren)
    S1 - Piratten MØG
    S4 - Piratten FLAN Lær af igår, lev nu og drøm om imorgen

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    30

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Piratten Vis Indlæg
    hvis i trykker på ma1974`s "General Terms and Conditions", er det direkte download :confused:
    (jeg kan da nogle skadelige download-link)

men det "General Terms and Conditions" skal også være på Dansk, da det hedder travian.dk
    Det er i et PDF fil, så derfor er det download.

Flong: Alt det der har med fredtider er skrevet i min info tråd, man kan jo altid have søgt før man skriver.

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    46

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af flong Vis Indlæg
    og jeg har ikke læst General Terms and Conditions, da jeg ikke kan engelsk.
    ved at oprette en konto har du lover at indordne dig og "underskrevet" kontrakten, uanset du ikke anede hvad det var. Du mindes om det via link nederst på siden "AFB" (har ingen enelse om hvad den forkortelse står for) på hver eneste side i spillet.

Citat Oprindeligt Skrevet af Piratten Vis Indlæg
    "General Terms and Conditions" skal også være på Dansk, da det hedder travian.dk
    Den er ikke tilgængelig på dansk, da jurister og advokater ansat af Travian Games ikke vil have den oversættes. Muligvis fordi det gør det nemmere for dem at udskifte filen på en gang i alle lande.
    CENSUR
    du har ikke ret til at skrive ma1974 nogen som helst steder på dette forum!

Slange
    Tilmeldingsdato
    May 2009

Standard

Hvor oplyses det for os almindelige spillere at ens minus vokser og vokser indtil at det bliver opdateret og at det er dette minus som tæller når tropperne begynder at dø af sult der er ingen logik i det, for det vil sige at hvis en spiller som er inaktiv har minus på hans konto så vil dette kunne vokse så højt at hvis en anden spiller kommer til ved en fejl at sende hans tropper som opbakning og ikke så angreb så vil de alle dø i dette sekundt at de kommer ind i byen.
    Der står intet om det i reglerne og der gøres ikke opmærksomhed på det i denne skrivelse om at de igen kan sulte efter 24timer.
    Hvilke handlinger skal der til for at opdatere det, skal man gå ind på byen eller gøres det også på andre måder?

Slange
    Tilmeldingsdato
    May 2009

Standard

Ren matematisk hvordan kan man så have en negativ mængde korn i et kornlager?
    Jeg spørger bare hvor er logiken i det?
    Det må klart også anses som en fejl i spillet og ikke bare en oplysnings fejl.

Spejder
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Alder
    27

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Den hurtige... Vis Indlæg
    Ren matematisk hvordan kan man så have en negativ mængde korn i et kornlager?
    Jeg spørger bare hvor er logiken i det?
    Det må klart også anses som en fejl i spillet og ikke bare en oplysnings fejl.
    Hvis man ikke selv opdaterer sin browser, mens man har negativ korn prod., vil tælleren gå i minus. Når den opdateres, vil man have plus i lageret igen, og de "nødvendige" antal tropper vil dø

Side 1 af 2 12 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. §3.6 spørgsmål
    By Piratten in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 2
    Sidste Indlæg: 01-10-2009, 13:56
  2. Spørgsmål??
    By glubyi in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 6
    Sidste Indlæg: 07-01-2008, 14:05
  3. Besvarelser: 16
    Sidste Indlæg: 29-08-2007, 11:21