Side 1 af 2 12 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 15
    Slange
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009

Standard Guide: Hvordan undgår jeg angreb

DENNE HER GUIDE HENVENDER SIG MEST TIL SMÅ SPILLERE SOM VIL SAMLE SIG EN HÆR!

Når du er ved at samle en hær og du bliver angrebet vil du selvfølgelig helst ikke sætte dine tropper til i et ligegyldigt forsvar, vel??
    Så det du skal nu er at undgå at dine tropper bliver ramt hjemme. Det er selvføljelig bedst at du er online når angrebet rammer, men at du er offline kan også godt gå.
    Her er to medtoder til at undgå at et angreb rammer dine tropper

METODE 1
    Vis du er online skal du vente til der er ca. 20 sekunder til angrebet rammer.
    Så skal du:
    1) Hurtigt finde spiller eller oase at opbakke eller angribe(det er lige meget bare tropperne kommer væk fra byen)(hvis man vil sende alle tropperne væk hurtigt, bare tryk på de grønne tal ved hver trop og alle tropperne er klar til og blive sendt væk)
    2) Gå ind i forsamlingspladsen og se at dit angreb/opbakning er på vej til spilleren/oasen
    3) Vent til angrebet har ramt og tryk så på det lille røde kryds (det er placeret nede i højre hjørne) ved dit angrebsslot (det der angriber/opbakker spilleren/oasen)
    4) Så vender tropperne tilbage til din by og de er klar til at farme igen.

METODE 2
    Når du skal til at gå offline og du kan se der er et angreb på vej.
    Så skal du:
    1) se hvor lang tid der er til angrebet rammer. Fx 8 timer til angrebet rammer.
    2) nu skal du så finde en lille spiller der ligger 4½ time væk (hvis angrebet kommer om 8 timer) og sende dine tropper asted i et angreb på ham.
    3) så vender dine tropper tilbage om 9 timer. Altså efter angrebet har ramt.
    4) det er bedst hvis du så sørger for at være online når tropperne kommer hjem efter de 9 timer.

En lille HUSKEREGEL til METODE 2
    HVIS ANGREBET RAMMER OM
    2 timer skal du sende dine tropper 1½ time væk
    4 timer skal du sende dine tropper 2½ time væk
    6 timer skal du sende dine tropper 3½ time væk
    8 timer skal du sende dine tropper 4½ time væk som i eksemplet
    10 timer skal du sende dine tropper 5½ time væk

MEN MEN MEN. med begge metoder er der en lille risiko for at det kan gå galt med undvigelsen og dine tropper bliver ramt hjemme.

sørg derfor altid for at alle ressurser er brugt (i hvert fald skal der ikke være mere en gemmestedet kan holde, hvis du altså har sådan et)

ressusrene kan bruges på:

1) råstoffelter (så får du højere pruduktion)
    2) udvidelse af lagre til ressurser
    3) gemmesteder (hvis du altså bruger den slags)

ressurserne skal ikke bruges på:

1) tropper, hvis nu den ikke når at komme væk og dør i forsvaret
    2) fælder (hvis du er galler), de gør bare angriberen endnu mere ireteret på dig

Jeg er kun 12 år så unskyld hvis der er mange stavefejl
    Last edited by rasmus100; 31-01-2010 at 10:40. Begrundelse: udvide guiden
    [Imperianer]

Druiderytter Andraco's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Geografisk Sted
    Travian. dk
    Alder
    34

Standard

Eller have guldklub og bruge undvigelses funktionen

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Andraco Vis Indlæg
    Eller have guldklub og bruge undvigelses funktionen
    ¨

der står at den mest er til de små spillere - de er nok ikke i guldklubben.. men jo, det er også en måde at gøre det på.
    dog kan jeg ikke lide den - det bliver meget sværere at fange en cleaner !
    sindssyg? det er jo bare en smagssag.. men de fleste elsker kage

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Feb 2008

Standard

hvorfor er det svært at ramme en cleaner? send et fake afsted og guldpakkens flugtplan bliver aktiveret, send afsted igen så din rigtige hær rammer inden for 10 sec efter ( hæren skal jo være hjemme i mindst 10 sec. før den kan undvige næste angreb)
    så du har jo 10 sec at fange en cleaner i hvor den kun kan sendes afsted manuelt

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009

Standard

Men hvad nu hvis jeg bliver angrebet om 8 timer så sender jeg den væk i 4½ time mens jeg er offline. Når jeg kommer online igen fex. efter 10 timer så er den væk. Fordi at jeg er blevet angrebet bagefter... Og desuden er det et problem da de alligevel tager overskudne råstoffer. Jeg synes personligt den er dårlig.
    Last edited by Rocercus; 28-01-2010 at 14:38. Begrundelse: Stavefejl

Slange
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af shortyboy Vis Indlæg
    ¨

der står at den mest er til de små spillere - de er nok ikke i guldklubben.. men jo, det er også en måde at gøre det på.,
    dog kan jeg ikke lide den - det bliver meget sværere at fange en cleaner !
    Sorry jeg ikek holder mig til emnet, men Shortboy´kender jeg ikke dig? xD
    Dkx 1: Bøgebjerg | TOS
    Dkx 2: Bøgebjerg | GOF
    Dkx 3: WooQie | DW (10%)
    Dkx 4: Nillersen | LOWP
    Dkx 5: Sir bøgebjerg | CAD/FoH (Stolt af at finde på navnet til den alliance)
    Dkx 6: En lille pause
    Dkx 7: Ja jeg er med -_-

In war, you don't fight for your country. You fight for the man beside you

Slange
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af leguan Vis Indlæg
    hvorfor er det svært at ramme en cleaner? send et fake afsted og guldpakkens flugtplan bliver aktiveret, send afsted igen så din rigtige hær rammer inden for 10 sec efter ( hæren skal jo være hjemme i mindst 10 sec. før den kan undvige næste angreb)
    så du har jo 10 sec at fange en cleaner i hvor den kun kan sendes afsted manuelt

jo for guldfunktionen kræver ikke at den har været hjemme i 10 sekunder
    [Imperianer]

Falanks
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Standard

Hmm en okay guide hvis man er på bar bund, men syntes godt du kan komme op med nogle ide'er til hvordan man får brugt de RS som er i byen

Slange
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af paivinen Vis Indlæg
    Hmm en okay guide hvis man er på bar bund, men syntes godt du kan komme op med nogle ide'er til hvordan man får brugt de RS som er i byen
    det kunne man godt, ser lige om jeg kan få lavet det
    Last edited by rasmus100; 21-12-2009 at 13:33.
    [Imperianer]

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Rocercus Vis Indlæg
    Men hvad nu hvis jeg bliver angrebet om 8 timer så sender jeg den væk i 4½ time mens jeg er offline. Når jeg kommer online igen fex. efter 10 timer så er den væk. Fordi at jeg er blevet angrebet bagefter... Og desuden er det et problem da de alligevel tager overskudne råstoffer. Jeg synes personligt den er dårlig.
    Lige inden du går offline, overvejer du hvornår du kommer online igen. Hvis det er om 10 timer, så sender du den på en tur der tager 5 timer og 1 minut, så vil den returnere 2 minutter efter du kom online. Hvis du kommer til om 20 timer, sender du den på en tur der tager 10 timer og 1 minut, og den vil STADIGVÆK komme tilbage 2 minutter efter du kom online. Get the idea?

Sørg for at have nok plads i dine gemmesteder til at du kan logge af og på uden at folk har mulighed for at hente noget. Dvs. hvis du typisk er på minimum hver 12 time, så skal der i dine gemmesteder være plads til 12 timers produktion.

Side 1 af 2 12 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Besvarelser: 2
    Sidste Indlæg: 28-10-2009, 19:55
  2. Besvarelser: 54
    Sidste Indlæg: 25-10-2009, 19:44
  3. Guide hvordan du får din kamprapport til et billede.
    By Koldankel in forum Opslag og Guides
    Besvarelser: 13
    Sidste Indlæg: 21-02-2009, 18:12
  4. Guide: hvordan man sender flere angreb i sekundet
    By Blitzkrieg in forum Generelt om Travian
    Besvarelser: 1
    Sidste Indlæg: 04-08-2008, 15:02
  5. Besvarelser: 6
    Sidste Indlæg: 26-04-2007, 14:06

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg