Viser resultater 1 til 8 af 8
    Rambuktræ
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009

Standard Guide: Start guide til Germaner

denne guide kan bruges på normal og speed server. bedst som germaner

mange tror de skal følge missionerne, men lad vær. du for råstoffer hver 10time(3timer på speed), vis du deaktivere dem.

du starter med at få 1 Dag Travian Plus 15 Guld.
    10timer senere kan du få Tømmer217 Ler247 Jern177 Korn207 . det kan du få 4gange mere. hver 10time(3 på speed). den 7gang for du 2 Dage Travian Plus 20 Guld.

du bygger simpelt bare kasserne, og det, det kræver at få den. plus markedsplads, og det det kræves, og et gemmested i trin 1. markedspladsen fordi du skal npc handle alt det overskud du for af ler, træ, jern

nu skal du kun få tropper, som germaner burde du kunne få 18køller før bb(begynder beskyttelse) er slut.(vis du logger på hver 3time, og henter råstofferne, som du for at deaktivere missionerne)

du vil ha en lavere indkomst end de fleste, men nok flere køller. for at det hele ikke skal gå dårligere for dig efter få dage, så skal du ha en god indkomst. byg råstoffelter med det samme når du begynder at farme, få en bedre indkomst end alle andre, det betaler sig.

farm alle, helst germaner, de har intet forsvar, og de farmer dine farme. derefter farm romer. at farme en galler er en stor risiko at tage, da de kan få fælder med en pop på 8, eller falanks med en pop på 9... alle der har over, er farlige at farme. så undlad at farme galler.

undgå at blive en farm. den eneste måde du undgå at blive en farm er at, du ikke har råstoffer. du har en markedsplads, brug den til npc handel(handel hvor du bruger guld)

og du skal selvfølgelig være online næsten hele tiden. ellers bliver du en farm. jo mere du farmer, jo bedre bliver du.

du skal selvfølgelig ikke bygge alt det der unødvendig bygninger endnu. som ambassade, våben smedje, heltebygning osv. du skal ha tropper, og indkomst. intet andet endnu.

kan ikke se nogen pointe at lave denne guid større, da der er så mange måder at blive den bedste på, og jeg kender ikke den bedste her fra af.

Garoi
    Guest

Standard

Hvis man følger missionerne (Økonomi), kan man få mere end 18 køller.
    Ellers fin guide.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Garoi Vis Indlæg
    Ellers fin guide.
    på en normal server eller speed og passer det

Senator
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Standard

jeg fik uden missioner 15legs på 24timer, første dag ;D
    S1: Lektor Blomme - Lost
    Dkx6: Chaos (RES) - Won
    Dkx7: Cubixz > Videre givet
    Dkx8: - Pause -
    Dkx9: Chaos (Oraklet) Won
    Dkx10: Find mig i top10
    -------------
    Ukx: Top20
    Itx: tidl. dual med Hansen84 > Rang 1: Helt & Offensiv. skal siges vi var Romere
    Netx: Dual med Valoel/Grev_Michal. - stoppede fordi de ikke spillede med medajler....

Rambuktræ
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Twisted Devil Vis Indlæg
    jeg fik uden missioner 15legs på 24timer, første dag ;D
    på normal eller speed?

Tiger
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Garoi Vis Indlæg
    Ellers fin guide.
    hvis du så vil bruge lidt guld, og trade fx 300 træ for 600 korn med et lvl 4 markeds plads, Npc trade og repeat, kan man have ca 40 køller efter 24 timer, hvis det går rigtig godt. da mange har 700-800 korn ca klokken 10 om aftetenen, kan man lave det 400-800. så kan man faktisk have ca 46 køller xD.. fungerede meget fint på en sez server for noget tid siden. Men ved faktisk ikke om det er lovligt at gøre det?
    og husk at det er træ og jern/sten der er brug for og korn, folk ikke vil have.

edit: lavede lige kuld om til guld
    Last edited by ReMinD; 09-12-2009 at 18:37.
    Lommeregneren og Excel, er dit bedste våben i travian!

Tilmeldingsdato
    Jan 2010

Standard

Det fungerer på begge hos mig

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010

Standard

Hmm, ved ikke hvad jeg skal sige om guiden. Dele af den er okay, resten er helt ude i skoven. Fx. Jeg fik 30 køller på min første dag

Tilsvarende Tråde

1. Guide: Nailzz's guide til Germaner
    By mee in forum T3-guides
    Besvarelser: 26
    Sidste Indlæg: 26-11-2010, 17:42
  2. guide til offensiv germaner???????
    By SplasH in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 3
    Sidste Indlæg: 01-06-2010, 12:44
  3. Besvarelser: 2
    Sidste Indlæg: 28-10-2009, 20:55
  4. Guide: Farmning (Germaner)
    By Seirup in forum Generelt om Travian
    Besvarelser: 15
    Sidste Indlæg: 15-05-2009, 23:44
  5. Guide til offensiv germaner (Quest version)
    By schumi__schumi in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 8
    Sidste Indlæg: 04-01-2009, 21:51

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •