Side 1 af 3 123 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 21

Tråd: fast beløb

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009
    Alder
    31

Standard fast beløb

jeg har gået og tænkt på noget længe istedet for at man ska købe guld som vi gør nu så synes jeg det var bedre man kunne betale et fast beløb vær måned feks 150 kr.
    så skulle man have alle fordele istedet for at skulle købe guld tror det ville få flere til at ´bruge penge på travian og tror ik de vil miste penge da de nye spillere bruger de flere penge som dem der plejer at bruge meget guld spare.
    det ville også gøre spillet mere lige tror der er mange der blir holdt tilbage fordi de synes det er for dyrt

Slange
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007
    Geografisk Sted
    Århus

Standard

Men det ville også gøre, at mange ville fravælge spillet...

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009
    Alder
    31

Standard

det ska jo ik være påtvunget det ska bare være en valgmulighed

Rambuktræ
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009

Standard

150kr om måneden!!!!

de fleste bruger kun guld til npc handel, og måske lige 25% mere korn

at man skulle blive tvunget til at købe plus, og sådan noget, er jo latterligt...

og vis der er et fast beløb om måneden, skal man så også kunne bruge npc handel ¨lige så meget man vil...

jeg ved at nogen bruger mange hundreder kr om måneden, men de fleste af dem der bruger guld bruger ca 50kr om måneden(200g)

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009
    Alder
    31

Standard

der er jo ingen der siger det ska være 150 kr og ja npc ska være inkl

Rambuktræ
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009

Standard

hvad så med hurtigbyg? så kan man vel fjerne tiden på forskning og bygninger...

Druiderytter Reuther's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af ares Vis Indlæg
    jeg har gået og tænkt på noget længe istedet for at man ska købe guld som vi gør nu så synes jeg det var bedre man kunne betale et fast beløb vær måned feks 150 kr.
    så skulle man have alle fordele istedet for at skulle købe guld tror det ville få flere til at ´bruge penge på travian og tror ik de vil miste penge da de nye spillere bruger de flere penge som dem der plejer at bruge meget guld spare.
    det ville også gøre spillet mere lige tror der er mange der blir holdt tilbage fordi de synes det er for dyrt
    Selve ideen med et fast beløb om måneden er vel ok
    MEN når man tænker over det er der meget der så skal laves om som npc handel og hurtig byg
    En helt almindelig noob der snakker for meget

Økserytter Gekko's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Geografisk Sted
    Skanderborg
    Alder
    29

Standard

won't happen.
    NPC-handel kan du ikke få gjort til noget fast beløb, og da slet ikke for 150kr, det er jo kun nogle få gange på en måned, i den tid jeg har spillet har jeg MINDST brugt 600 guld om måneden, og jeg har tit følt jeg har haft behov for mere. Derudover skal det siges at jeg aldrig har været en top-spiller (selvfølgelig har jeg spillet i hovedalliancer for en META, men har ikke haft en toprang personligt) alligevel har jeg jo tænkt over hvornår jeg skulle bruge NPC, og ikke bare gjort det lidt hist og her. så bliver det jo også FULDSTÆNDIG ligegyldigt med 15-cropper for du kan jo bare ændre lidt til korn når du har forbruget, store spillere er jo alligevel på hele tiden, så man kan jo ligeså godt gøre det. Det kan godt være at det umidelbart lyder som en god løsning, men så bliver det jo bare ligesom wow, man betaler 150kr om måneden også kan man spille spillet, eller man kan spille uden dette abonnement og have et b-spil i forhold til resten.

Grunden til at NPC og hurtigbyg koster pr. gang er at de ikke skal være noget man bare gør sådan hele tiden, der skal gerne være lidt tanke bag når man trykker på den knap
    Gekko
    SMod

Druiderytter Reuther's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Gekko Vis Indlæg

Grunden til at NPC og hurtigbyg koster pr. gang er at de ikke skal være noget man bare gør sådan hele tiden, der skal gerne være lidt tanke bag når man trykker på den knap
    Synes faktisk bare de skulle nedlægges De tager bare guld fra en og man kan overhoved ikke stoppe med at bruge det når man først har prøvet:p Det samme med at man kan købe sig til 25% mere rs. produktion Så gør hellere plus lidt dyre hvis det er fordi i os gerne vil tjene penge
    En helt almindelig noob der snakker for meget

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    46

Question

Citat Oprindeligt Skrevet af Reuther Vis Indlæg
    Synes faktisk bare de skulle nedlægges
    Så spil da på en server hvor der ikke er guld?
    CENSUR
    du har ikke ret til at skrive ma1974 nogen som helst steder på dette forum!

Side 1 af 3 123 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Hold nu fast hvor jeg keder mig...
    By Bravie in forum Server 5
    Besvarelser: 69
    Sidste Indlæg: 27-08-2012, 20:05
  2. troppe som sidde fast
    By Netphy in forum Arkiv
    Besvarelser: 2
    Sidste Indlæg: 29-09-2011, 19:16
  3. Låst fast i Travian
    By foght in forum Spørgsmål