Side 1 af 7 123 ... SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 65

Tilmeldingsdato
    Nov 2009

Standard Hvornår er nok nok?

Er lidt træt af tingenes tilstand i min ally.
    Eftersom der ik er meget ytrings frihed og jeg er bange for repræsalierne, må jeg jo spørge her anonymt, for at få svar.

Kan det være rigtigt, at en ledelse altid først og fremmest sørge for def til sig selv?
    Skal vi andre så bare være slagte kvæg og bygge def, til de høje herre?

Man booster altid de samme få personer og altid dem som er i eller omkring ledelsen?

Andre blander sig i, hvordan jeg skal bygge min konto op og ordsproget "Tillid er godt, kontrol bedre" ku passende stå på vores alliance profil.

Jeg er ikke ude på at skabe splid, ønsker bare svar.
    Har set andre blive "brugt" og så smidt videre og ønsker ikke selv, at ende den vej, da jeg med en STOR Grum nabo, vil være overladt, til den sikre farm eksistens!!

Falanks
    Tilmeldingsdato
    May 2009

Standard

Haha. Hvem mon gemmer sig her under dette fantastisk grimme(sagde jeg grimme? Mente selvfølgelig GRUMME!) nick? :P

Uanset hvem, er jeg slet ikke i tvivl om, at han/hun har fat i noget af det helt rigtige

Druiderytter
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Grum <3 Vis Indlæg
    Er lidt træt af tingenes tilstand i min ally.
    Eftersom der ik er meget ytrings frihed og jeg er bange for repræsalierne, må jeg jo spørge her anonymt, for at få svar.

Kan det være rigtigt, at en ledelse altid først og fremmest sørge for def til sig selv?
    Skal vi andre så bare være slagte kvæg og bygge def, til de høje herre?

Man booster altid de samme få personer og altid dem som er i eller omkring ledelsen?

Andre blander sig i, hvordan jeg skal bygge min konto op og ordsproget "Tillid er godt, kontrol bedre" ku passende stå på vores alliance profil.

Jeg er ikke ude på at skabe splid, ønsker bare svar.
    Har set andre blive "brugt" og så smidt videre og ønsker ikke selv, at ende den vej, da jeg med en STOR Grum nabo, vil være overladt, til den sikre farm eksistens!!

Ikke for noget, men hvad hedder du in game?

Det der lugter nemlig lidt af en NE/H/POT spiller der laver sådan et nick, men man ved da aldrig.

Rambuk Itzzy's Avatar
    Tilmeldingsdato
    May 2009

Standard

præcis

og en anden ting er.. at indtil videre har man kun set at det er grum ledelse der er blevet angrebet,

og så vidt jeg ved, har de "høje herre" styr på det. selvom NE hele tiden og konstant forsøger at spinne ind at GRUM er på vej ud i splittelse.. dette passe bestemt ikke.!

og man ved jo hvem jeg er.. og ved derfor ogs at jeg her tjek på disse ting

så stop nu alt det plidre pladre
    jonesy+ITzzy=4-ever

Ballista Balderbasse's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009
    Geografisk Sted
    Tæt ved pcén

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Itzzy Vis Indlæg
    præcis

og en anden ting er.. at indtil videre har man kun set at det er grum ledelse der er blevet angrebet,

og så vidt jeg ved, har de "høje herre" styr på det. selvom NE hele tiden og konstant forsøger at spinne ind at GRUM er på vej ud i splittelse.. dette passe bestemt ikke.!

og man ved jo hvem jeg er.. og ved derfor ogs at jeg her tjek på disse ting

så stop nu alt det plidre pladre
    Jeg tilslutter mig ITZZY.
    Og at jeg er grim kommer vist ingen ved. Samtidig vil jeg sige at jeg er ikke ledelse men nyder godt at en velfungerende alliance hvor alle har en stemme. Enhver NE, POT eller Her kan jo havde skrevet det der smældebrev. Havde du haft så mange probs havde vi vel hørt internt om det. Vi har et forum som man frit kan skrive på. Så er dette igen spinning fra fjendernes side så er det bare det laveste indtil videre og ikke engang sjovt. Jeg troede dog at NE havde bare lidt mere klasse end at lave sådanne indslag for at få ynk.
    Dette er et spil folkens opfør jer derefter og vis i er værdige Travspillere.
    Hugin

Rambuk Itzzy's Avatar
    Tilmeldingsdato
    May 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Balderbasse Vis Indlæg
    Jeg tilslutter mig ITZZY.
    Og at jeg er grim kommer vist ingen ved. Samtidig vil jeg sige at jeg er ikke ledelse men nyder godt at en velfungerende alliance hvor alle har en stemme. Enhver NE, POT eller Her kan jo havde skrevet det der smældebrev. Havde du haft så mange probs havde vi vel hørt internt om det. Vi har et forum som man frit kan skrive på. Så er dette igen spinning fra fjendernes side så er det bare det laveste indtil videre og ikke engang sjovt. Jeg troede dog at NE havde bare lidt mere klasse end at lave sådanne indslag for at få ynk.
    Dette er et spil folkens opfør jer derefter og vis i er værdige Travspillere.
    Hugin
    jeg håber ksu ikk det der er NE(g)er... for så er de sku sunket lavt

ogs derfor jeg tror det er en lille POTer
    jonesy+ITzzy=4-ever

Tilmeldingsdato
    Jun 2009
    Geografisk Sted
    Tæt ved pcén

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Itzzy Vis Indlæg

Det vil jeg da så også håbe..For jeg tror modsat alle ekstremisterne i NE at der trodsalt er nogle af dem der har klasse:-)
    Så heri vil jeg så også give dig ret:-)
    Huggie

Tilmeldingsdato
    Nov 2009

Standard

Fint nok, at i ikke vil forholde jer til, hvad jeg skriver.
    Kun en som mener, at det kun er top folk i Grum som er blevet angrabet.
    Ka jeg så informere om, at det er det ikke.

Hvis jeg ikke boede ved siden af, en af serverens største spillere, så havde jeg skam heller ikke væres anonym.
    Men fair nok, der er mindre alliancer, som spirer for tiden, befolket af tidligere Grum, måske man sku prøve sig af der.
    Har smidt adskillelige tusind def tropper, direkte i døden.
    Altid bare adlydt def calls blindt, men da man så selv får angreb, hvor er ens venner så?
    Er ikke hårdt ramt, bare skuffet over at det var en one way traffic highway to hell, mine def tropper havde begivet sig ud på.

Tilmeldingsdato
    Jun 2009
    Geografisk Sted
    Tæt ved pcén

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Grum <3 Vis Indlæg
    Fint nok, at i ikke vil forholde jer til, hvad jeg skriver.
    Kun en som mener, at det kun er top folk i Grum som er blevet angrabet.
    Ka jeg så informere om, at det er det ikke.

Hvis jeg ikke boede ved siden af, en af serverens største spillere, så havde jeg skam heller ikke væres anonym.
    Men fair nok, der er mindre alliancer, som spirer for tiden, befolket af tidligere Grum, måske man sku prøve sig af der.
    Har smidt adskillelige tusind def tropper, direkte i døden.
    Altid bare adlydt def calls blindt, men da man så selv får angreb, hvor er ens venner så?
    Er ikke hårdt ramt, bare skuffet over at det var en one way traffic highway to hell, mine def tropper havde begivet sig ud på.
    Nu er du vist ude hvor du ikke kan bunde. Vi er aldrig blevet bedt om at bakke nogle bestemte prominente Grummer op bare sådan for sjovs skyld som du får det til at lyde. Så nu er jeg sørme overbevist om at du er forsmået etellerandet. Og defftropper er nu altså beregnet på at forsvare så har du et problem med det så er det nok ikke lige Trav du skal spille.
    Jeg kan nu hellerikke forestille nogen lille ally vil have dig..Du tager jo først debatten her på off forum før du tager den i din ally.Det er under lavmålet. Du giver ikke dine kammerater en chance for at forsvare sig selv internt før du hiver dit beskidte vasketøj udenfor døren.
    Du kommer med det ene postulat efter det andet men det holder jo ikke når vi ikke kan se dine påstande dokumenterede. Du er ude på at lave ballade og skabe splid og jeg er personligt glad for at du ikke mere er at finde i Grum.
    Huggie

Tilmeldingsdato
    Jun 2008

Standard

Citat:
    Oprindeligt Skrevet af Itzzy Vis Indlæg

Det vil jeg da så også håbe..For jeg tror modsat alle ekstremisterne i NE at der trodsalt er nogle af dem der har klasse:-)
    Så heri vil jeg så også give dig ret:-)
    Huggie

Flot drenge så fik i lige føjet racisme til listen.... super

Side 1 af 7 123 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Hvornår?
    By zezeze in forum Generelt om Travian
    Besvarelser: 9
    Sidste Indlæg: 12-05-2009, 13:25
  2. Hvornår?!
    By Bugaspil in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 14