Side 4 af 7 FørsteFørste ... 23456 ... SenesteSeneste
Viser resultater 31 til 40 af 65
    Haeduaner Selena's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af persen Vis Indlæg
    well, trådstarter bestemmer vel selv hvortil han/hun vil sende sit deff???
    sådan har det været i alle de ally`s jeg har været i :-)

/neo
    helt uenig der. Eller dvs selvfølgelig vælger man selv hvor man vil sende sit def - ved at træde ud af alliancen.

Har selv været i 2 forskellige alliancer. Sidste server 2 (UKOG) hvor man ikke lyttede til def koord og server 4 (DOGS) hvor man gjorde. Resultatet taler for sig selv.

Spydkæmper Daniel_San's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Balderbasse Vis Indlæg
    Jeg igen vil jeg give en fjende ret.. Ham Dannyboy elsker simpelthen at slås med mig:-) Næsten ligesom da jeg gik i skole og jeg blev revet i håret af de drenge som godt kunne lide mig:-)
    Huggie
    Den man togter elsker man.

Love and kisses
    Wax on, wax off..

En blanding af den kniv Rambo har med kompas og sy tråd og så den han har i Cobra!

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Balderbasse Vis Indlæg
    Tja hvis du vil have jeg skal opføre mig som en lille ydmyg engel og finde mig i tilsvining af min ally så må jeg skuffe dig.
    Jeg tager de slagsmål der måtte komme fordi jeg ikke er bange for NEs propagandamaskine.:-)
    Og så kan i da lade være med at starte alle de negative tråde om Grum. Tænk hvis det var dig og din ally der heletiden stod for frit skud. Så tror jeg faktisk også du ville være på barrikaderne.? Men dette er et gæt..for self tager jeg jo også her fejl ift de fejlfrie NEr.
    Huggie
    Nu har du i indlæg efter indlæg i op til flere tråde latterliggjort og nedgjort, at NE-spillere har været "på barrikaderne" når NE eller NE's ledelse har stået for skud.

Nu vender du så på en tallerken og finder det pludselig helt naturligt, at du ikke finder dig i tilsvining af DIN ally?

Jeg tror ikke jeg er den eneste der kan se komikken....

/s.
    ..........................................

Alliancer: SVPPB, Olympen, UFO, ØK, AoD, BugLes, WiF, NE, Sry (forskellige nicks)
    Spiller pt: ts10.travian.com (åben T4-beta) - konto: AmarCanos

Spydkæmper Daniel_San's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af serenwen Vis Indlæg
    Nu har du i indlæg efter indlæg i op til flere tråde latterliggjort og nedgjort, at NE-spillere har været "på barrikaderne" når NE eller NE's ledelse har stået for skud.

Nu vender du så på en tallerken og finder det pludselig helt naturligt, at du ikke finder dig i tilsvining af DIN ally?

/s.
    Ja Balder er en værre spasmager
    Wax on, wax off..

En blanding af den kniv Rambo har med kompas og sy tråd og så den han har i Cobra!

Equites Imperatoris
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009

Standard

/s.
    Hvad havde du ellers forventet af en GRUM spiller?

Equites Imperatoris
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Grum <3 Vis Indlæg
    Fint nok, at i ikke vil forholde jer til, hvad jeg skriver.
    Kun en som mener, at det kun er top folk i Grum som er blevet angrabet.
    Ka jeg så informere om, at det er det ikke.

Hvis jeg ikke boede ved siden af, en af serverens største spillere, så havde jeg skam heller ikke væres anonym.
    Men fair nok, der er mindre alliancer, som spirer for tiden, befolket af tidligere Grum, måske man sku prøve sig af der.
    Har smidt adskillelige tusind def tropper, direkte i døden.
    Altid bare adlydt def calls blindt, men da man så selv får angreb, hvor er ens venner så?
    Er ikke hårdt ramt, bare skuffet over at det var en one way traffic highway to hell, mine def tropper havde begivet sig ud på.
    Du er det som man i GRUM's ledelsesregi kalder for "malkekvæg" Først leverer du utallige forsvarsenheder og når du bliver sur over, at du ikke selv får nogle den anden vej, ryger du ud, så dine velvoksne byer kan erobres af GRUM's ledelsesfolk eller deres nærmeste venner. Det er en WIN-WIN situation for GRUM's ledelse Væn dig til det.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Nov 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Flænseren Vis Indlæg
    Du er det som man i GRUM's ledelsesregi kalder for "malkekvæg" Først leverer du utallige forsvarsenheder og når du bliver sur over, at du ikke selv får nogle den anden vej, ryger du ud, så dine velvoksne byer kan erobres af GRUM's ledelsesfolk eller deres nærmeste venner. Det er en WIN-WIN situation for GRUM's ledelse Væn dig til det.
    flænseren, hvis det er sådan man gør i jeres ledelse, så ja men jeg har i hvert fald ikke overtaget nogle byer fra tidligere medlemmer, og det har heller ingen af min medledere

anyway, så har jeg skrevet til grum-loveren, både giver ham mulighed for at kontakte mig her, på privat mail, og IG... Det eneste jeg manglede skulle lige være mit nummer xD Du må indrømme det er lidt mystisk at man ikke vil hjælpes hvis man nu er så utilfreds som han tilsyneladende er, så man kunne få tanken.... NE/H spinner lige lidt på endnu en løgn???

//Mc
    GRUM Elite Soldat :rolleyes:

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Standard

Ja for det må helt sikkert være NE som står bag dette. :rolleyes:

Ballista Balderbasse's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009
    Geografisk Sted
    Tæt ved pcén

Standard

/s.
    Og så vil du fortælle mig at du og din ally ikke har gjort det samme??I lever af at spinne herinde og når i får noget modstand ter i jer som små børn og overfalder i wawes.
    Self finder jeg mig ikke i tilsvining af min ally. Det gør du jo åbentbart hellerikke. I kan kun kaste med mudder, men ikke argumentere. Og det er det jeg reagerer på. I kan skrive grum og dum og falsk. Og så er resten af siderne i ordbogen revet ud.
    Og hvis du morer dig ser jeg ikke hvorfor du er utilfreds.
    Hugin

Tilmeldingsdato
    Jul 2008

Talking Flænseren griner ;-)

Mon ikke at Flænseren hamrer sig på maven af bare grin over alt det vrøvl der skrives i disse spalter
    mvh
    Christian 4

Side 4 af 7 FørsteFørste ... 23456 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Hvornår?
    By zezeze in forum Generelt om Travian
    Besvarelser: 9
    Sidste Indlæg: 12-05-2009, 13:25
  2. Hvornår?!
    By Bugaspil in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 14
    Sidste Indlæg: 24-03-2009, 10:02