Side 1 af 2 12 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 13

Tråd: Fælder

Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard Fælder

Hmm synes ikke jeg har kunnnet finde svaret i en tidligere tråd..

Mit spørgsmål går på hvordan jeg får mine folk fri af gallernes fælder. Jeg har forstået at jeg skal angribe på normal vis og ikke som plyndring.

Jeg har 9 mand siddende i fælder - og første gang jeg sendte et (befrielses)angreb afsted fik jeg at vide, at jeg havde befriet mine 9 mand MEN desværre viste det sig at 9 andre mand var gået i fælderne altså status quo..

Ved næste (mindre) angreb fik jeg befriet 3 mand - men desværre gik der 3 nye mænd i fælderne...så det hjalp ligesom ikke så meget...

Jeg er romer og har hidtil blot angrebet med legionærer. Forsvaret havde nogle få Falanks første gang men anden gang var der ingen.

Hvad skal jeg præcis gøre for at undgå at der blot ryger nye mænd i fælderne i stedet for dem jeg får befriet?

Mvh Larsen

Garoi
    Guest

Standard

Jeg ville, som du også selv fortæller, angribe 'normalt'. Men da det ikke virker, så ved jeg det ikke.
    Har ikke den store erfaring med Gallere, men det plejer at befri mine fanger med overstående teknik.

Haeduaner Anger's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Geografisk Sted
    Ved kaffemaskinen
    Alder
    41

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Larsen63 Vis Indlæg

Mit spørgsmål går på hvordan jeg får mine folk fri af gallernes fælder. Jeg har forstået at jeg skal angribe på normal vis og ikke som plyndring.

Jeg har 9 mand siddende i fælder - og første gang jeg sendte et (befrielses)angreb afsted fik jeg at vide, at jeg havde befriet mine 9 mand MEN desværre viste det sig at 9 andre mand var gået i fælderne altså status quo..

Ved næste (mindre) angreb fik jeg befriet 3 mand - men desværre gik der 3 nye mænd i fælderne...så det hjalp ligesom ikke så meget...

Jeg er romer og har hidtil blot angrebet med legionærer. Forsvaret havde nogle få Falanks første gang men anden gang var der ingen.

Hvad skal jeg præcis gøre for at undgå at der blot ryger nye mænd i fælderne i stedet for dem jeg får befriet?

Mvh Larsen

Dem du har befriet er dem der lige er gået i fælden. Går du ind på din forsamlingsplads, så kan du se om du har tropper fanget nogen steder. Når der første gang kun er blevet befriet 9 fanger, så har ejeren af byen selv sluppet de andre fri.
    Last edited by Anger; 21-11-2009 at 22:11.
    >> =
    Læs nu Spillereglerne og FAQ før du spørger. Kniber det med at læse selv, så få det læst op

Garoi
    Guest

Standard

Du kan også bare opløse dem, men det er dit eget valg

Prætorianer Jesus's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009
    Geografisk Sted
    Silkeborg 8600

Standard

Angrib med en større styrke?

- Jeg er ikke helt sikker, men burde det ikke virke?
    "Cursed be he who does the Lords work remissly, cursed he who holds back his sword from blood."
    Jeremiah 48:10 NAB

Spejder Piratten's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009

Standard

Larsen63

1. har du angrebet alm., den by som dine tropper er fanget i !

2. ved alm. angreb som vindes, vil ens tropper som er fanget eller bliver fanget under angrebet, blive befriet

det gælder også de tropper fra din/jeres Ally som også sad i fælder i den by (jeg husker ikke lige, om det også gælder Forbund)
    S3 - peace Z00
    S3 - Piratten DP (det vildeste sted på serveren)
    S1 - Piratten MØG
    S4 - Piratten FLAN Lær af igår, lev nu og drøm om imorgen

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    47

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Larsen63 Vis Indlæg
    Der findes ellers MANGE tråde om fælder... prøv at kigge igen? bemærk der er flere sider... og tja ikke engang alle tråde med fælder er blevet tagget... så du finder nok endnu flere hvis du prøver søgefunktionen.

Husk på at hvis din fjende har 200 fælder nytter det jo ikke at du sender sølle 9 tropper af sted for så skvatter de jo bare i fælderne... så skal du stadig sende over 200 for at 1) der er nogen til overs efter fælderne er fyldt op og 2) de der er til overs er nok til at overleve mødet med palisade og eventuelle forsvarstropper i byen og 3) på vejen hjem efter angrebet er de stadig i live til at befri deres venner fra fælderne...
    CENSUR
    du har ikke ret til at skrive ma1974 nogen som helst steder på dette forum!

Druiderytter Andraco's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Geografisk Sted
    Travian. dk
    Alder
    34

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af ma1974 Vis Indlæg
    Der findes ellers MANGE tråde om fælder... prøv at kigge igen? bemærk der er flere sider... og tja ikke engang alle tråde med fælder er blevet tagget... så du finder nok endnu flere hvis du prøver søgefunktionen.

Husk på at hvis din fjende har 200 fælder nytter det jo ikke at du sender sølle 9 tropper af sted for så skvatter de jo bare i fælderne... så skal du stadig sende over 200 for at 1) der er nogen til overs efter fælderne er fyldt op og 2) de der er til overs er nok til at overleve mødet med palisade og eventuelle forsvarstropper i byen og 3) på vejen hjem efter angrebet er de stadig i live til at befri deres venner fra fælderne...
    Ma1974!?! Troede du helt var stoppet på Travian Forum. Længe siden du sidst har givet lyd fra dig Nå, men godt du ikke helt er stoppet

P.S. Undskyld off-topic

Tilmeldingsdato
    Oct 2009

Standard

Jeg takker mange gange for jeres gode og uddybende svar.

Ja, jeg angriber "normalt" og ikke som plyndring (og også med mere end 9 mand). Det var dog ikke gået op for mig, at jeg kunne se på forsamlingspladsen hvor mange af mine mænd der ikke kom hjem og i stedet "sov brandert ud" ude i byen...Så da det kom til stykket, havde jeg rent faktisk fået befriet dem alle sammen, jeg havde bare ikke tydet beskederne korrekt.

Mvh Larsen63

Spejder Piratten's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af ma1974 Vis Indlæg

ma1974
    du skal vist også læse lidt om fælder igen
    S3 - peace Z00
    S3 - Piratten DP (det vildeste sted på serveren)
    S1 - Piratten MØG
    S4 - Piratten FLAN Lær af igår, lev nu og drøm om imorgen

Side 1 af 2 12 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Fælder
    By Bucephalus in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 3
    Sidste Indlæg: 22-08-2011, 15:55
  2. Fælder
    By den store and in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 2
    Sidste Indlæg: 29-11-2010, 21:43