Side 1 af 3 123 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 28
    Slange
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009

Standard køteren takke af

Hill æret kriger

ja så blev det min tur til og takke af

jeg vil her rette et stort tak til alle i de aliancer/forbund jeg har spillet sammen med for den store velvilje de har vist mig og andre i famine/ACOW det har gjordt server sjov så mange tak!

jeg vil også lige løfte hatten i respekt for de aliancer jeg har været i krig med E! / AMOK i har gjordt serveren sjov og spændene selom det tit har været nogle sure timer sent om natten
    men jeg har lært mere om hvordan man spiller travian på denne server end på alle de server jeg har spillet tilsammen og det har været fedt

jeg håber i får et godt slutspil og at vi ses på en fremtidig server enten som venner eller fjener hehe

//køteren

Tiger
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007

Standard Selv tak

Tak fordi du ville spille med os. Du har været en virkelig stædig og dygtig spiller :P
    Det har jo ikke været nemt at spille den position du har spillet, så tillykke med at have holdt så længe! (:

Tilmeldingsdato
    Nov 2009

Standard

Ked af at du takker af, selvom vi er på hver sin side.

Vi har haft vores kampe, og gode samtaler, men det er det der gør Travian godt.
    Håber vi ses på en kommende server...

PS. Så kan jeg bedre forstå du har sendt cleaneren mod mig, i de døende sek...

Vi ses. Du ved hvem jeg er :P

Natarisk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    Oct 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af køteren Vis Indlæg
    Hill æret kriger

ja så blev det min tur til og takke af

jeg vil her rette et stort tak til alle i de aliancer/forbund jeg har spillet sammen med for den store velvilje de har vist mig og andre i famine/ACOW det har gjordt server sjov så mange tak!

jeg vil også lige løfte hatten i respekt for de aliancer jeg har været i krig med E! / AMOK i har gjordt serveren sjov og spændene selom det tit har været nogle sure timer sent om natten
    men jeg har lært mere om hvordan man spiller travian på denne server end på alle de server jeg har spillet tilsammen og det har været fedt

jeg håber i får et godt slutspil og at vi ses på en fremtidig server enten som venner eller fjener hehe

//køteren
    Hvorfor sletter du nu hvor du bliver boostet igen af din ally :P?

Tilmeldingsdato
    Nov 2009

Unhappy

Tak for kampen sammen. Måske vi får taget nogen flere kampe på .com servere

Forstår du sletter og du har oven i købet været flink ved MH og holdt ham udenfor. Jeg vil i almindelig respekt for dit gode spil og motivation holde MH udenfor også.

Det er trist det skal ende på denne måde men kan dog se det positive i der ENDELIG kom en afklaring på de nye regler (tak for info der skal læses af alle)... tror ikke jeg er den eneste der er overrasket over § 2,2 overruler §2,3 og specielt §2,4. Må man nu ikke sende alle råstoffer ind i kampen om WW hvis man er sitter på en WW konto??? Nok godt dette blev afklaret inden slutspillet, ellers mange nok havde fået en over næsen!!

Ingen direkte offentlig kritik her af noget der er sket, det er der nok af andre steder har jeg set!!!

Men en kæmpe respekt til vores modstandere på denne server. Det har været mega fedt at være i konstant krig og havde det ikke været for omstændighedermne havde dette nok slået de com servere jeg har spillet på tidligere. Jeg må dog erkende at det bliver com igen for det har ikke været helt det samme at spille på .dk som forventet - desværre :(

Efter forrige speed i gambit var jeg meget positiv over at komme til de danske servere, men der kom desværre fnidder på sidste speed med regler ændret undervejsi spillet (uden der blev givet ordentligt besked til alle) og det samme skete på denne server... det kunne være fedt hvis samme regler blev på en server fra start til slut så man ikke skulle ind og tjekke regler hver dag (en lille opfordring til admin).

Tak for kampen - og stor respekt!!!

Slange
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Geografisk Sted
    Århus

Standard

Tak for spillet køteren. Altid dejligt at du ringer til mig om formiddagen, når du ved jeg har siddet oppe hele natten for at breake angreb Jeg må tage revanche en dag

Dette bliver også min sidste .dk server.
    Ligesom SOAS beskriver, er det anden server på kort tid, hvor travian-dk "ledelsen" fejler, og det er simpelthen ikke godt nok.

Jeg havde besluttet mig for at være ligeglad, og tage straffen som en mand, men det er sgu svært, når man hører mere om hvordan man vælger at være upartisk i travian.

Men tak for denne gang, køter.

Ulv
    Tilmeldingsdato
    Oct 2008

Standard

Hvis sletningen holder hele vejen, så vil jeg også sige mange tak for kampen drenge. Vi har jo nærmest "gnedet" kinder siden serveren startede, hvilket altid har sikret, at man ikke kunne slappe alt for meget af. Men i har gjort det godt, og især efter jeres sammenlægning med ACOW.

Spiller gerne på samme side som jer i fremtiden, hvis ikke travianteamet for længst havde afgjort, at dette bliver min sidste server.
    Last edited by J J; 17-11-2009 at 07:37.

Stifinder
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008

Standard

Jamen så vil jeg da lige sige tak for kampen fra den anden side af hegnet.

Jeg har i hvert fald på bsiima kontoen synes vi har haft en sjov periode med vores kampe

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Fernor_S2 Vis Indlæg
    Jamen så vil jeg da lige sige tak for kampen fra den anden side af hegnet.

Jeg har i hvert fald på bsiima kontoen synes vi har haft en sjov periode med vores kampe
    ja vi har hygget

go vind fremover

Slange
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008

Standard

Jeg vil da også lige sige tak for kampen. En skam at en ellers god server skal ende på en sådan måde.

Side 1 af 3 123 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Takke tråden
    By rassing in forum Server 4
    Besvarelser: 7
    Sidste Indlæg: 03-03-2013, 00:36
  2. Frigga vil takke alle
    By Heckla in forum Speed Server
    Besvarelser: 3
    Sidste Indlæg: 01-11-2011, 10:26
  3. Takke tråd og farvel fra Prometheus
    By hulabula1 in forum Speed Server