Side 4 af 9 FørsteFørste ... 23456 ... SenesteSeneste
Viser resultater 31 til 40 af 81
    Prætorianer
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Geografisk Sted
    Travian
    Alder
    30

Standard

Jeg tror ikke man behøver at ynke p3nny at der bliver drejet nogle ting i et indlæg.. han ved godt selv at han for fjender med sine indlæg på forum og det er også derfor de bliver skrevet... han nyder jo krig.. ligesom os andre, er sjovere der sker noget fremfor bare at sidde og glo en hel server uden nogen tør angribe en fordi man er stor...

meen jeg synes nu også rapporterne er sjove nok.. fik også nogle igms fra markallan kontoen før på serveren man lige læste igennem 2 gange da jeg dagen inden havde hilst på p3nny da vi spillede sammen sidste server..

Tjo markallan konto kan godt opfattes som meget arrogant men man kan heller ikke tage fra dem at de er fine spillere og dette indlæg viser også de er mennesker-selv de kan lave nogle dumme angreb-godt nok ud af mange gode ikke.. de har vidst bevist denne server at de ikke bare lige for bank.. men selv jeg har også engang lavet fejl ved byovertagelser og jeg er jo ellers nærmest en travian gud.. haha lol
    dkx3- Ulfsark og senere tsh23 BBD
    dkx4- Paradise Hotel Reality
    dkx5- Jonas Træben WoE
    dkx6- Maia Olorin BB
    dkx7- BoJoMa Cirkus
    dkx8- Ibycus rachelae DUB
    dkx9- Argentlam Titans
    dk5- Madam Mim
    dk3- Anton Alpha
    + udenlandske erfaringer

Senator
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008

Standard

Hehe.... Det var sjove angreb, mon ikke der kan komme nogen den anden vej Flot af forsvar(HELDIGT) flere gange, men dog vil jeg mene at der var en god kamp

Og i gode kampe skal der være propaganda, der er en del af spillet ligesom spioner, osv...

Propaganda hjælper med at få sympatisøre, og disse kan jo smide deff, og korn i et eventuelt WW

MrBlaze
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Ninja79 Nl Vis Indlæg
    God griner hvis de kommer forbi din by Ham du lige har stået og grinet af kigger med og ved hvad du hedder på speed.
    Okay, så jeg må ikke synes, at det er God Griner?
    Jamen, få styr på dine facts. Søg på "Terror Squad" - Finder du ham? I don't think so.. Vel?

Slange
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007
    Geografisk Sted
    Frederikssund, dk

Standard

Det er top underholdning, forsæt den gode stil, de gode rapporter, historierne, ellers bliver det sku for kedeligt :-)
    DX1: Harald blåtand/B-dots
    DX2: teutobod/CirFant
    DX3: Teuto/KAOS
    DX4: Blietzkreig/GAMBIT
    DX5: Teutobod/BW
    Dx6: Teutobod/PPP-KB
    Dx7: TeutoKB/Cirkus.
    Dx8: Teutobod/ O!GGG
    Dx9: Atlas/Titans

Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Fireboys Vis Indlæg
    Det er top underholdning, forsæt den gode stil, de gode rapporter, historierne, ellers bliver det sku for kedeligt :-)
    Blietzkreig.. Mit gamle Idol - Ikke tit, du kommer forbi her

Tilmeldingsdato
    Aug 2009

Standard Year right

som i dog kan udtrykke det.

er i bange for modstand ? kan i ikke spille hvis i er presset ? hvor mange alliancer skal dække jer ?

Er nu en kold kiks.. kan ikke se andet ind en nedgørelse af andre under denne tråd.

skal jeg lige rise lidt op ????

PROF RES de stor og gode spillere . de kan jo bedste lide , ikke få modstand . Jeg ser 100 % PMP som res og alle dem som har tilslutet sig deres PMP alliance har valgt at kommet igennem uden at møde modstand.

res kunne ikke engang svare igen i sin tid selvom de var ohh så store og så seje, men dem og deres ins alliance blev plukket en efter en.

Så kommer vi ud i PMP og danner 7 alliancer hvor flere inden da havde iap med flere som jeg kunne forstille mig ville give en hånd ??? PMP S&L POP BB OL L&S SMØLF + de iaper som hvis de er dumme nok hjælper dem .
    Jeg kan kun se en flok tabere der og i grinte af vores forbund..... men jow i er nok bange for at møde modstand , andet kan der ikke siges ..ovenstående er jo de rene fakts.

Napoleon

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Geografisk Sted
    Værløse

Standard

Napoleon... var det ikke spilleren der skiftede fra TW til SOS for at slippe fra H... Men H blev ved så da Napoleon mistede byer skiftede Napoleon til H....

er i bange for modstand ? kan i ikke spille hvis i er presset ? hvor mange alliancer skal dække jer ?

Hvor hopper du hen næste gang og er kæk Napoleon?
    Dkx1: Ripper5/GOE ( V)
    Dkx2: Ripper5/RD (V)
    Dkx3: Ripper5/SEIT (T)
    Dkx4: Jeopardy/Reality (T)
    Dkx5: Anne Bonny/Pirates/UD/PE/Kingdom (V)
    Dkx6: Bonny Tours/ PPPSmølf (T)
    Dkx7: James Potter/ _ (De usynlige) (V)
    Dkx8: Sigurd/GGG2/LW
    Dkx9: Gaia

Tilmeldingsdato
    Aug 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Ripper5 Vis Indlæg
    Napoleon... var det ikke spilleren der skiftede fra TW til SOS for at slippe fra H... Men H blev ved så da Napoleon mistede byer skiftede Napoleon til H....

Hvor hopper du hen næste gang og er kæk Napoleon?
    tror du skulle vide hvad du snakkede om inden du fyre noget af... og nu er du tilbage i første uge til 14 dage af spillet. og SOS var en skod alliance.

mere du vil af med ?

og gem du dig bare bag dit lille nick... gaab

Synes alle Alliancer skulle gøre som PMP og lave et stort fælles forbund på hele servern og vi skulle ikke spille vidre. latterligt spild af tid.
    Last edited by Napoleonspped3; 23-09-2009 at 03:55.

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Geografisk Sted
    Værløse

Standard

Uha...Jeg bør da holde min mund når du snakker det er klart... SOS var en alliance du joinede.. den var ikke bedre end sine medlemmer..
    Og bare rolig jeg ved både hvorfor du joinede og hvorfor du gik.. Lod H dig være da du gik??

Gemme mig bag mit nick?? Hvad er det for en sej macho kommentar?? Ja jeg gemmer mig bag mit nick, da du ligger nummer 5 og jeg ligger cirka 100 pladser bag dig..... Ved du forlod SOS uden mange tropper efter H havde besøgt dig... og nu er du en del af dem... Tænk sig at joine dem der cleaner en.... man må kunne gabe højt og tage noget dybt i halsen så.....Jeg var i SOS og du virkede cool da du kom ind.. så gik der 1-2 dag og du blev angrebet og valgte angriberens alliance... Og det virker på mig så Forkert at det gør helt ondt... Men fred være med det...
    Last edited by Ripper5; 23-09-2009 at 04:43.
    Dkx1: Ripper5/GOE ( V)
    Dkx2: Ripper5/RD (V)
    Dkx3: Ripper5/SEIT (T)
    Dkx4: Jeopardy/Reality (T)
    Dkx5: Anne Bonny/Pirates/UD/PE/Kingdom (V)
    Dkx6: Bonny Tours/ PPPSmølf (T)
    Dkx7: James Potter/ _ (De usynlige) (V)
    Dkx8: Sigurd/GGG2/LW
    Dkx9: Gaia

Prætorianer
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Geografisk Sted
    Travian
    Alder
    30

Standard

Napoleon da du kom ind i SOS virkede det som om du allerede var under angreb og bare prøvede at flygte.. på chatten prøvede du at få folk med på en offensiv aktion mod markallan hvilket i sig selv er dumt da markallan sikkert havde en spion på SOS chat.. men udover det skal du huske når du joiner en alliance der er lavet for at der skulle være plads til sommerhygge at folk ikke var så meget online som andre servere da det bare skulle være en rolig server hvor de spillede roligt.. og både du og Hamsteren kom ind i SOS og skabte sig og omtalte en aktion med markallan som at klø sig selv i nakken mens han alene bankede på jer uden hjælp fra andre.. hvis han var så nem hvorfor så ikke bare gøre det selv
    dkx3- Ulfsark og senere tsh23 BBD
    dkx4- Paradise Hotel Reality
    dkx5- Jonas Træben WoE
    dkx6- Maia Olorin BB
    dkx7- BoJoMa Cirkus
    dkx8- Ibycus rachelae DUB
    dkx9- Argentlam Titans
    dk5- Madam Mim
    dk3- Anton Alpha
    + udenlandske erfaringer

Side 4 af 9 FørsteFørste ... 23456 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde