Side 1 af 2 12 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 12
    busteroglouise
    Guest

Standard Angreb og markedspladsen

Når jeg bliver angrebet forsvinder de råstoffer jeg har til salg på markedspladsen, men de figurer ikke over listen med "bytte" hos den der angreb mig.
    Hvordan kan det være?

Er lige blevet angrebet for 10 minutter siden. Inden havde jeg 500 korn til salg på markedspladsen, og selvfølgelig var en handelsmand optaget.
    Lige efter angrevet var kornet væk, og alle mine handelsmænd var disponible?

Hvad kan jeg gøre for at mine varer på markedspladsen ikke bliver plyndrede ved angreb?

På forhånd tak for hjælpen

Spejder
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007

Standard

Hvis angriberen tømmer dine lagre og stadig kan bære mere, så kigger de naturligvis lige efter om der skulle være noget at røve på markedspladsen.

Det kan du ikke gøre noget specifikt ved.
    Sådan i generelle termer, så kan man jo bygge et gemmested, så vil en vis mængde af dine ressourcer ikke kunne stjæles, og jeg mener at lageret bliver tømt før markedspladsen, det vil så betyde at hvis du har gemmmested lvl. 10 (romer og germaner) og har sat 500 ressourcer til salg på din markedsplads, så vil de aldrig kunne blive stjålet.

busteroglouise
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Joker
    Hvis angriberen tømmer dine lagre og stadig kan bære mere, så kigger de naturligvis lige efter om der skulle være noget at røve på markedspladsen.

Det kan du ikke gøre noget specifikt ved.
    Sådan i generelle termer, så kan man jo bygge et gemmested, så vil en vis mængde af dine ressourcer ikke kunne stjæles, og jeg mener at lageret bliver tømt før markedspladsen, det vil så betyde at hvis du har gemmmested lvl. 10 (romer og germaner) og har sat 500 ressourcer til salg på din markedsplads, så vil de aldrig kunne blive stjålet.
    Samtlige af mine ressourser var gemt i gemmesteder, det eneste der ikke var i gemmesteder var det på markedspladsen, eller spørgsmålet er om det burde være det?
    For samlet set, korn i lager + på markedspladsen, var en mindre mængde end den jeg max kan have i mine gemmesteder.

Når jeg kigger på beretningen var byttet 0 ved alle råstoffer, det er også det der undrer mig.

Spejder
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007

Standard

Hmm, det giver ikke umiddelbart mening - sikker på du ikke bare har fået solgt det du havde til salg og det er vendt hjem igen i ny form?

busteroglouise
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Joker
    Hmm, det giver ikke umiddelbart mening - sikker på du ikke bare har fået solgt det du havde til salg og det er vendt hjem igen i ny form?
    Det er jeg helt sikker på, dels ligegr der ingen beretninger om handeler på det tidspunkt.
    Dels var jeg forbi markedspladsen 15 minutter før angrebet, for at tjekke om mine korn stadig var til salg.
    Det er nemlig ikke første gang mine varer på markedspladsen forsvinder ifm et angreb, uden at det står i angrebs-beretningen.

Cheetah
    Guest

Standard Re: Angreb og markedspladsen

Det samme Busterog louise har været udsat for har jeg også oplevet. Svarene til Busteroglouise kan ikke være korrekte. Det kan være meget dyrt at sætte råstoffer til salg og forlade spillet - men angriberen tager ikke byttet med, det forsvinder bare.

[/url]

Prætorianer
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Geografisk Sted
    Midtsjælland.

Standard

Ja og hvad gør man så? Jeg har ingen handelsmænd, men jeg er ikke blevet angrebet - jeg har bare sat en ting til salg ude på markedspladsen. Og der er ingen beretninger om mine handelsmænd, eller om jeg har fået solgt det.
    Det er underligt.

busteroglouise
    Guest

[quote="Cheetah"]Det samme Busterog louise har været udsat for har jeg også oplevet. Svarene til Busteroglouise kan ikke være korrekte. Det kan være meget dyrt at sætte råstoffer til salg og forlade spillet - men angriberen tager ikke byttet med, det forsvinder bare

Det er sådan at jeg forlod ikke spillet i det kvarter jeg omtaler.
    Jeg blev online fordi jeg vidste angrebet ville komme.
    Men jeg gil væk fra markedspladsen, og måske ind i en af smedjerne eller på ambassaden.
    Men jeg loggede ikke ud

Cheetah
    Guest

Jeg satte i går forsøgsvis 10 tømmer til salg for 20 jern, da jeg ventede et angreb, og tømmeret forsvandt som tidligere oplevet under angrebet, og det kunne ikke læses som udbytte under beretninger. Der var masser af plads i mine gemmesteder, så der var ikke noget at hente.

I dag var det dyrere. Jeg satte 100 tømmer til salg - da jeg fortrød og ville ændre mængden, da forsvandt de 100 tømmer, idet de ikke blev lagt til den tilgængelige mængde. Det havde ikke med angreb at gøre. Der er noget teknisk som går galt.

Kan nogen hjælpe? Skal man skrive til en admin fra et andet land, da her ikke er nogen her - eller er her?

busteroglouise
    Guest

Citat Oprindeligt Skrevet af Cheetah
    Jeg satte i går forsøgsvis 10 tømmer til salg for 20 jern, da jeg ventede et angreb, og tømmeret forsvandt som tidligere oplevet under angrebet, og det kunne ikke læses som udbytte under beretninger. Der var masser af plads i mine gemmesteder, så der var ikke noget at hente.

I dag var det dyrere. Jeg satte 100 tømmer til salg - da jeg fortrød og ville ændre mængden, da forsvandt de 100 tømmer, idet de ikke blev lagt til den tilgængelige mængde. Det havde ikke med angreb at gøre. Der er noget teknisk som går galt.

Kan nogen hjælpe? Skal man skrive til en admin fra et andet land, da her ikke er nogen her - eller er her?
    Jeg er helt holdt op med at sætte råstoffer til salg, for de forsvinder, bare ved at jeg går væk fra markedspladse, og fx over i ambassaden el.lign.

Igår ville jeg sende råstoffer til en fra min alliance, de forsvandt også..

Det er som om mine handelsmænd bare efterlader råstofferne og tager hjem, mne handelsmænd er nemlig ledige igen efter bare et øjeblik, selv om handel/transport skulel tage op til 2-4 timer.

Der er altså en teknisk fejl i spilelt, som gerne må blive rettet. Men det er vel lidt svært, nu når vi ikke har en admin på .dk-serverne..

Side 1 af 2 12 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Markedspladsen..
    By Flameboy_DK in forum Arkiv
    Besvarelser: 15
    Sidste Indlæg: 26-12-2009, 10:16
  2. Bug i markedspladsen.
    By strong_jacob in forum Arkiv
    Besvarelser: 5
    Sidste Indlæg: 19-08-2009, 22:48
  3. markedspladsen
    By jabbi1234 in forum Arkiv