Viser resultater 1 til 10 af 10

Tilmeldingsdato
    Jul 2009

Standard Spørgsmål omkring Naterene

Hej,

Jeg har søgt og læst diverse tråde samt faqs ang. naterene, men jeg har dog stadigvæk et par spørgsmål som nogen måske kan besvarer.

1) Hvor lang tid går der ofte fra at Naterene kommer, til at runden er afsluttet? E.g. hvornår vil i tro (sådan cirka) at server 4 afsluttes?

2) Jeg har prøvet at søge lidt rundt for at finde en Naterby på server 4, men indtil videre uden held. Fremgår det tydeligt at det er en Natarby?

3) Hvor stor en hær er nødvendig for at erobre en Natarby? Nok ganske relativt, så jeg mener bare i store træk.

4) Er der Natarbyer "nok til alle", eller er det normalt at man re-re-re-erobre Natarbyer fra hinanden indtil en eller anden er stærk nok til at holde den og bygge et VV?

Mange spørgsmål. Hvis de allerede er besvareret i en tråd eller faq jeg har overset, så venligt point the way.

Druiderytter
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

1) Hvor lang tid går der ofte fra at Naterene kommer, til at runden er afsluttet? E.g. hvornår vil i tro (sådan cirka) at server 4 afsluttes?

om ca 2 måneder vil jeg gætte på.

2) Jeg har prøvet at søge lidt rundt for at finde en Naterby på server 4, men indtil videre uden held. Fremgår det tydeligt at det er en Natarby?

inde under statistik hvor du kan se dine indbyggere. SÅ truk på ww så kan du se alle byerne.

3) Hvor stor en hær er nødvendig for at erobre en Natarby? Nok ganske relativt, så jeg mener bare i store træk.

ahh det er forskelligt men vil gætte på en hær på omkring de 100.000 crop.

4) Er der Natarbyer "nok til alle", eller er det normalt at man re-re-re-erobre Natarbyer fra hinanden indtil en eller anden er stærk nok til at holde den og bygge et VV?

Nej der er vidst 10 tror jeg. Så plejer der at være 4-5 alliancer der tager en eller to eller enda måske tre. Nogen alliancer bare for sjov. Mens andre ( plejer være 2 eller 3 ). Prøver at vinde serveren.

håber det var svar nok.

Krokodille jakobjjjj's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009

Standard

jeg har været derinde på s4 og du skal søge på natarer. jeg har set natarbyer
    90% af alle mennesker er dødtrætte af signaturer som denne! hvis du er en af de 10% der er pisse-ligeglade og bliver ved, selvom alle ved det ikke er sjovt mere, så kopier dette, og sæt det ind i din egen signatur

Join editknappen http://forum.travian.dk/group.php?groupid=9
    10 tegnsreglen http://forum.travian.dk/group.php?g<...></a>roupid=25

Tilmeldingsdato
    Jul 2009

Standard

Mange takker - begge 2

Druiderytter
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

for resten så ligner natarbyer alle andre byer.

Krokodille jakobjjjj's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009

Standard

så lidt......
    90% af alle mennesker er dødtrætte af signaturer som denne! hvis du er en af de 10% der er pisse-ligeglade og bliver ved, selvom alle ved det ikke er sjovt mere, så kopier dette, og sæt det ind i din egen signatur

Join editknappen http://forum.travian.dk/group.php?groupid=9
    10 tegnsreglen http://forum.travian.dk/group.php?g<...></a>roupid=25

Tiger RigorMortis's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009

Standard

Derudover er der jo også Byggeplaner du kan finde i "stonehenge oaserne", du kan finde ud af hvor disse byggeplaner befinder sig ved at bygge et skatkammer

Tilmeldingsdato
    Jul 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af daner Vis Indlæg

ahh det er forskelligt men vil gætte på en hær på omkring de 100.000 crop.
    Den forstod jeg vist alligevel ikke helt heh. Med en "100.000 crop" så refererer du til et fødevarerforbrug ikke? Hvis det nu skulle omsættes til et troppeantal hvad vil det så være? Vil 10.000 Haeduaner eller 10.000 Equites Caesaris kunne gøre et indhug i en Natarby? Man skal nok også bruge både rambukke, katapulter samt meget andet godt, men det er bare for at få en general ide om styrkeforholdet.

Legionær
    Tilmeldingsdato
    May 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Lundorff Vis Indlæg
    Den forstod jeg vist alligevel ikke helt heh. Med en "100.000 crop" så refererer du til et fødevarerforbrug ikke? Hvis det nu skulle omsættes til et troppeantal hvad vil det så være? Vil 10.000 Haeduaner eller 10.000 Equites Caesaris kunne gøre et indhug i en Natarby? Man skal nok også bruge både rambukke, katapulter samt meget andet godt, men det er bare for at få en general ide om styrkeforholdet.

Ja med 100.000 crop menes der en hær der spiser 100.000 korn i timen. Fordelingen kunne være således for en germaner f.eks.

30.000 økser
    15.000 TT
    2.000 rams
    2900 Pulter

Ovenstående er bare et eksempel på en hære der spiser ca. 100.000 korn.

Her er hvad der står i en WW by forresten:

Last edited by romano19; 14-08-2009 at 19:49.
    Server 5dk Runde1: romano19(SPQR- CULT SØ - K - DRK - Simmers) - Stoppede!
    Server 4dk Runde2: kvaser(MDS-DOGS-COGS) - Vinder!
    Server 1dk Runde 4: Rostam(Nabs) - Stoppede!(Master Projekt :P)

Legionær
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008

Standard

Nu er jeg så med på Kafka (WW holder på S4), og vi tog selvfølgelig selv vores WW by... Med en sidecleaner på størrelsen 20K imps 7K EC. Dvs ikke engang 50K korn, og vi havde stadig 6K imps og 2K EC der overlevede. De har ingen mur og ingen residens, så pulter og rams er totalt unødvendige.

Tilsvarende Tråde

1. Spørgsmål omkring regler
    By lassenielsen13 in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 1
    Sidste Indlæg: 27-09-2010, 23:49
  2. Spørgsmål omkring gemmestedt
    By Lundorff in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 10
    Sidste Indlæg: 20-08-2009, 00:05
  3. Spørgsmål omkring helt :D
    By JaZuk in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 12