Viser resultater 1 til 9 af 9
    Høvding P3nnyw1se's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009

Standard ang. travian team

nu bliver jeg garanteret det danske travians team mest elsket person..

jeg skal nok skrive min klage, eller mine klager.. til den mail..

men personligt synes jeg det er lidt en falliterklæring at i hiver brugerne ind i kampen på den måde..
    der er interne stridigheder mellem det danske travian team og tyskerne, og at hive det ud på forummet foran spillerne er dybt uprofessionelt. det danske travian team er frustreret over tyskerne ikke kommunikere særlig godt, en frustration der sikkert er startet ud fordi Miel har valgt at stoppe som admin pga af hans vilkår ikke var gode nok..
    og den føler i nu skal bringes over på brugerne

derudover synes jeg egentlig posten mest af alt minder om at udnytte brugerne til at vise tyskerne, at i fortjener mere løn/værdsætning/skulderklap/bedre vilkår (hvis vi kan samle 500 klager, så giver de admin mere i løn)'
    undertonerne i posten er mere tydelige end plottet i en Disney film, i opfordrer til man skal klage til den mail, så man kan præsentere tyskerne for et samlet resultat.

jeg har respekt for det arbejde i laver, 100% i hører nok på meget lort.. men helt ærligt. hvis ikke i gider være Multihuntere mere end 2 timer i døgnet fordi i er sure på tyskerne, så er det måske på tide man stopper, jeg skal gerne personligt tage 5-6 timer på en dansk server dagligt som MH, og jeg behøver ikke skulderklap af en tysk bratwurst for det.
    fuldstændig som at i med kold overbevisning skriver herinde på forummet at det er normalt alle de gode spillere er stoppet på DKX, at der altid vil komme en normal udskiftning..

så kan det være det er på tide det også sker hos jer.
    Last edited by P3nnyw1se; 30-07-2009 at 07:52.
    COMX 2006: P3nnyw1se - Dacia (Dacia) Won
    COMX 2007: P3nnyw1se - Dacia (Dacia) Won
    DK2 2006: P3nnyw1se - F| Won
    WC Teamserver 2010: P3nnyw1se - Denmark Won
    DKX 1: P3nnyw1se - BoBx (GGG/BoBx) Won
    DKX 2: P3nnyw1se - THEO (VET) Lost
    DKX 3: P3nnyw1se - xDl (xDl) Lost

DKX 4: Moss - Gambit (Gambit) Won
    DKX 5: P3nnyw1se - RW/BW (Kingdom) Won
    DKX 6: Markallan - H (PUG) Won
    DKX 7: Teuton
    DKX 8: Jack
    DK1: P3nnyw1se - Nuts (Nuts/NWA) Won

Rambuktræ
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009

Standard

vi du gerne bruge 6timer, hvor du kun sidder og høre på folk´s sager, hver dag, hele ugen, ca i et år.....

1/4 del af dit liv i et år(100dage på speed) uden at få noget igen?

6timer er lidt overdrevet....

det er godt at det danske travian team har givet meldling om hvad der sker, og ik bare sidder og venter på at vi måske høre det....

Tilmeldingsdato
    Apr 2009

Standard

klippen

det er tydeligt.. at de klager der skal sendes til den mail er en indsamling.. en indsamling til tyskerne der skal vise at det hele er noget lort..

den post handlede ikke om at oplyse om os en skid, den handlede om at vi som brugere skal hives ind og støtte det danske travian team til at få bedre vilkår.. og mere værdsætning og bedre kommunikation med tyskerne..
    en træk af det danske travian team som helt sikkert bunder ud i en frustration over at Miel stopper som admin fordi han mener han har for ringe vilkår..

og jeg synes det er dybt dybt uansvarligt og uprofessionelt at drive brugerne med ind i en kamp på den måde..

og det skal man ikke have gået på gymnasiet for at kunne se

Rambuktræ
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009

Standard

jeg synes det er fair nok at de for bedre vilkår,

og jeg synes ik at det er så tydligt at det er en indsamling.... der er nok ik mange andre der har set det som en indsamling....

Tilmeldingsdato
    Apr 2009

Standard

klippen, med alt respekt.. og det mener jeg seriøst.. med alt respekt.. jeg ved ikke hvor gammel du er..

men kræver ikke meget hjerne at se at den post opfordrer til at man klager til den mail..
    hvorfor tror du at de pludselig bryder det helt normale opsatte system med at skrive til MH, og derefter admin..
    og lægger en tilfældig MH's mail ud på forummet som folk skal klage til?..

come on altså.

det eneste der skaber dårlig service hos travian lige nu... det er det danske travian team..
    det eneste problem der har været på de danske servere for os som brugere.. det var at tyskerne ikke informerede om de 24 timer ved byggeplaner..

alt andet.. dine normale problemer, din dagligdag med Mh, din daglig dag med admin.. det har intet med vores forhold som spillere til tyskerne at gøre
    Last edited by P3nnyw1se; 30-07-2009 at 07:56.

Rambuktræ
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009

Standard

med al respekt, så er jeg uenig.....

Elefant
    Tilmeldingsdato
    May 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af klippen44 Vis Indlæg
    vi du gerne bruge 6timer, hvor du kun sidder og høre på folk´s sager, hver dag, hele ugen, ca i et år.....

1/4 del af dit liv i et år(100dage på speed) uden at få noget igen?

6timer er lidt overdrevet....

det er godt at det danske travian team har givet meldling om hvad der sker, og ik bare sidder og venter på at vi måske høre det....
    Som klippen siger svarer det du siger du er villig til ca til et fuldtidsarbejde... Jeg ved ikke hvad Teamet får af løn (hvis nogen) men det der får du ingen til for under 100 kr i timen. Tror sgu osse du selv løber sur i det hvis du melder dig under de vilkår.

Så P3nnyw1se - kan godt være du er vældig entusiastisk, men jeg mener at dit forslag er en ommer
    Personligt motto:
    "Man skal have meget sjov, før sjoveren falder af"

Tilmeldingsdato
    Apr 2009

Standard

mit forslag?.. mit forslag er at de skal lade andre komme til.. hvis de ikke gider lave arbejdet..
    hvordan kan det være en ommer.. jeg bruger i forvejen så meget tid på travian at MH's hver server tror jeg snyder..

10-12 timer i døgnet..

lad nu være med at få det til at lyde som om de danske MH's er de eneste der kan klare det job de har.. de har selv været brugere som os andre..

måske forstår du ikke den post de har skrevet, men det tyske team har intet ændret.. ingenting... alt er som det hele tiden har været..
    det er det danske travian team som vil gå ned i arbejde og lave mindre... så de kun lige opfylder de minimumskrav de er blevet sat.. nemlig 2 timer til rådighed i døgnet..
    og det vil jeg nok mene at man ud af de 20.000 danske travian spillere kan finde en håndfuld mennesker der er klar til at gøre bedre.
    mig personligt var bare et eksempel..

men det er også totalt underordnet, fordi det danske travian team ved lige så godt som jeg gør, at tyskerne er bedøvende ligeglade med at de spammer dem med 300 klage mails.. det der sker det er at de ansætter en dansk admin, og hvis ikke han føler MH's laver deres arbejde så finder han nogle nye..

så det bliver alligevel præcis som jeg skriver, og ved du hvad, som tidligere Clanbase.com European admin, som Jubii Games admin og andre sites, så skal jeg nok personligt og sikkert også flere andre være mere kvalificeret end dem der allerede er der.

jeg skriver for sidste gang og så skal jeg nok holde min mund, jeg synes det er uansvarligt og uprofessionelt at MH's på den måde har tænkt sig at straffe os som brugere for at bevise en point overfor tyskerne,
    Last edited by P3nnyw1se; 30-07-2009 at 08:33.

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    47

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af P3nnyw1se Vis Indlæg
    måske forstår du ikke den post de har skrevet, men det tyske team har intet ændret.. ingenting... alt er som det hele tiden har været..
    Korrekt, alt er stadig som det altid har været - så medmindre i oplever noget i føler uimodståelig trang til at klage over, skal i ikke følge proceduren beskrevet i http://forum.travian.dk/showthread.p...547#post238547

Opslaget er udelukkende til orientering, dersom nogen MÅSKE fremover oplever forringelser som følge af der fremover sker forlængede svartider således at man ikke brokker sig og spammer support og multihunter med "svarer du ikke snart" og tilsvarende.

Nu har folk brokket sig gevaldigt over når Teamet IKKE bringer information, så lad dog være med at skabe jer over at der nu kommer noget?

Forøvrigt lukkes tråden da det er rigeligt med EN debat, hold snakken om Dansk Travian som "guld-farm" for Travian Games nye spil i http://forum.travian.dk/showthread.php?t=18612
    CENSUR
    du har ikke ret til at skrive ma1974 nogen som helst steder på dette forum!

Tilsvarende Tråde

1. Travian Team VS. Bruger
    By Grissebasse in forum Forumspil
    Besvarelser: 5656
    Sidste Indlæg: 14-07-2017, 17:18
  2. [Information] Frivillige til det danske Travian-team!
    By Rasmus in forum Bekendtgørelser
    Besvarelser: 0
    Sidste Indlæg: 12-12-2013, 12:52
  3. Er der nogen fra Team-Travian.dk tilbage?
    By MBL in forum Generelt om Travian
    Besvarelser: 48
    Sidste Indlæg: 21-09-2009, 23:37
  4. Travian Team Blog?
    By ma1974 in forum Generelt om Travian
    Besvarelser: 1
    Sidste Indlæg: 19-07-2008, 14:01

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg