Viser resultater 1 til 10 af 10

Tråd: palads

pemo
    Guest

Standard palads

Hej

Jeg har forsøgt flere gange at finde ud af hvor / hvordan et palads skal ligge.

Som jeg ser det har jeg ikke palads, jeg kan bygge.. skal det bygges på et bestemt sted i ens hovedeby. ?

jeg opfylder de krav der er til det men kan ikke bygges.

nogle der har en idee til dette ?

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    30

Standard

Du skal have opfyldt dens forudsætninger, og iøvrigt heller ikke have bygget en residens i byen, da de ikke kan bygges samtidig.

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Geografisk Sted
    Nakskov

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af pemo Vis Indlæg
    Hej

Jeg har forsøgt flere gange at finde ud af hvor / hvordan et palads skal ligge.

Som jeg ser det har jeg ikke palads, jeg kan bygge.. skal det bygges på et bestemt sted i ens hovedeby. ?

jeg opfylder de krav der er til det men kan ikke bygges.

nogle der har en idee til dette ?
    Paladset skal ligge i hovedbyen. De andre steder skal du bygge residens. Du kan vente med Paladset til du ved hvor din hovedby skal ligge.
    Har du bygget residens det sted, hvor din hovedby skal være, så må du fjerne denne først, det kan du gøre ved at have en hovedbygning på trin 10.
    I hovedbyen kan du høste korn og de andre råstoffer ud over trin 10, der er muligt i de almindelige byer.
    Hvis du vælger en 15 crop til hovedby, så kan du der have mange tropper. Hvis der ligger kornoaser i byens 7x7 område, så er det en yderligere fordel.
    Min sidste hovedby var en 15 crop med 3 x 50% kornoaser til, og det var det rene "guf".
    Man kan hvad man vil!

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    30

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af LisaA Vis Indlæg
    Paladset skal ligge i hovedbyen. De andre steder skal du bygge residens. Du kan vente med Paladset til du ved hvor din hovedby skal ligge.
    Har du bygget residens det sted, hvor din hovedby skal være, så må du fjerne denne først, det kan du gøre ved at have en hovedbygning på trin 10.
    I hovedbyen kan du høste korn og de andre råstoffer ud over trin 10, der er muligt i de almindelige byer.
    Hvis du vælger en 15 crop til hovedby, så kan du der have mange tropper. Hvis der ligger kornoaser i byens 7x7 område, så er det en yderligere fordel.
    Min sidste hovedby var en 15 crop med 3 x 50% kornoaser til, og det var det rene "guf".
    Det er ikke nødvendigt at paladset skal være i hovedbyen, den kan frit bygges i andre byer. Man bruger kun paladset mest for at skifte hovedby eller bruge dne usynlige slots som der kan frigives hvis den er i trin 15 (hvis du har brugt to slots, skal den op i trin 20!)

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Spydkæmper
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009

Standard

Jep, altså den fejl du begår er en af disse 3, det vil jeg næsten vædde med:
    1. Du har palads i en anden by, og tror man kan bygge det i flere
    2. Du har residens i byen du prøver at bygge palads i
    3. Du har hovedbygning trin 5, som er kravet til residens, men har glemt ambassaden
    Servers spillet :
    Gl. S4 : The Dark Lord (FFF)
    S2 : GeR4EvEr (Shivas)
    S3 : Carpinus (ZOO) [Stoppet]
    S4 : Solid Snake, kontoen er nu givet videre (FLAN, senere GB)
    S1 : The Dark Side (Stoppet)
    S5 : Carpinus 292 pop / 127 off / 299 def / 161 helt (level 42, 90k point)
    dkx8 : Symbolet, slettet. - Bøllemis 56 pop / 12 off / 442 def / Trin 115 helt, ??? Points ?? Rank

S9.com Carpinus

Flagermus Sweetgirl's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Feb 2014
    Geografisk Sted
    Jylland
    Alder
    28

Standard

Kan man lave 3 bosættere, og lave en ny by, også rive residens ned, hvor efter man bygger palads? For at gøre den by til hovedby

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008

Standard

Ja, det kan du. Du skal dog lige være opmærksom på at du først kan bygge "nye" bosættere i paladset når du når trin 15, da du allerede har brugt det første udvidelsesslot.

Tilmeldingsdato
    Feb 2014
    Geografisk Sted
    Jylland
    Alder
    28

Standard

Okay, tak for svaret

Paladin Pirat-en's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Sweetgirl Vis Indlæg
    Kan man lave 3 bosættere, og lave en ny by, også rive residens ned, hvor efter man bygger palads? For at gøre den by til hovedby
    jeps

generelt er det hurtigere og bygge Palads i alle byer og bruge 2 slots, ved lvl 10 og 15
    man behøver jo ikke udnævne en ny hovedby før det er nødvendig.
    "Gammel Søulk"

Tilmeldingsdato
    Feb 2014
    Geografisk Sted
    Jylland
    Alder
    28

Standard

Okay Tak, det er sku rart nok at vide

Tilsvarende Tråde

1. palads