Side 1 af 6 123 ... SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 60
    Elefant
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007

Standard Byggeplanerne - Hvordan situationen REELT var og ER

Godmorgen alle sammen.

Nu var jeg godt nok ude igår, men kommer tilbage til ldit af et kaos, som drejeer sig om WW byggerierne og byggeplanerne - jeg er mildest talt rystet over hvor hurtigt det er gået, og hvor hurtigt vi faktisk er dømt for noget det absolut ikke kan lade sig gøre?

Her følger hendelsesforløbet omkring Kingdom byggeplanerne, hvornår vi insiniuerede hvad, og hvor vi havde vores viden fra.

Vi springer direkte frem til overtagelse af byggeplanerne. Thanatos var den første konto på en plan, og vi konstarede hurtigt at vi ikke kunne bygge, da planen var overtaget. For en sikkerheds skyld skriver vi tidspunkter og det hele ned, for at kunne holde hoved og hale i det hele. Vi venter spændt på, at byggeplanen kommer hjem i vores by 05 Tar Valon, for at kunne starte. Da denne komme hjem, og vi IKKE kan starte vores Vidunder, spørger vi andre til råds på vores skype chats. Nogle mener at have set et eller andet vedr. en artefakt skal være eget i 24 timer for den bliver aktiv. Vi skriver igen tidspunkter for overtagelse og tidspunkter for hjemkomst ned.

I mellemtiden er der en del angreb på vores BP by, da vi er de første med en. Vi følger den procedure jeg altid har brugt, med at flytte BP'en rundt som en vanvittig. Vi går faktisk så langt som at grundlægge bygger 52 og 53, kun til det formål at de skulle kunne overtage en byggeplan fra dne nye ejer by 50. Overtagelsen går fint, vi er glade.

Så rammer vi klokkeslettet fra overtagelse 24 timer tidligere - og kan stadig ikke bygge. Vi venter 3 timer mere(rejsetid fra vores by til byggeplan), og der sker stadig ingenting. Vi er nu i vildrede over hvad der foregår, og kontakter 2 MH'er. Den ene tilkendegiver at vi GODT KAN FLYTTE BP's udne straf. Den anden undersøger sagen lidt dybere, men svaret er noget uklart.

I mellemtiden har Kigndom sendt ally igm ud om fakes på de andres byggeplaner - helt standard. og HER sker der noget spændende, som også resulterer i min kommentar i den tidligere postet ally igm vedr. LOST kontoen. LOST kontoen sender os vores egen ally igm med kommentaren "tro på vi flytter vores byggeplaner" . På dette tidspunkt har de IKKE flyttet deres overhovedet, på trods af massiv mængde fakes. Dette tyder for mig på, at de sidder inde med en vis viden, vi andre ikke gør. Dette fremgår af min ally igm, som blev postet her på forum igår.

Senere får jeg så den viden at der den 18/06 kl 02:45 er postet på FKS' forummet:
    (det er ikke tilladt at citere så i får noget der minder om)
    "jeg har læstpå lektion og er nu enig i (tidligere LOST indlæg) at man blvier 24 timer forsinket hvis en BP flyttes. Han poster derefter dette link:

http://help.travian.com/index.php?type=faq&mod=508

"I dette link fremgår det, at en byggeplan skal betragtes som en artefakt, og mister funktion ved flytning i 24 timer.

Nå, men timerne går hos Thanatos, og det er nu 24 timer siden byggeplanerne er flyttet til dne nye by - bingo kl 06:31. Vi venter spændt på LOST WW'et starter, så vi kan lægge os lige bag ham, men kl 12:16 får vi nok og starter WW byggeriet - det skal siges at vi på dette tidpsunkt ikke ahr fået tilsendt forum info fra FKS nednu, men HAR fået den mere hånende IGM fra FKS ww holderen, og derfor regner med de snart starter..

Det er ca på dette tidspunkt jeg skriver min ally igm ud, og jeg går ud fra det er okay at citere fra en IGM men selv har skrevet: (dette blev også postet igår) :

I tænker måske at mange af WW’erne er kommet sent i gang med deres trin, ift. hvornår vi fik byggeplanerne hos Thanatos og Cho san. Det skyldes disse ting ting:

- Vi er blevet ramt et par gange hver, og det koster jo byggetid i den anden ende. Ingen er startet på WW før der er lagerplads til trin 100.

- Der er 24 timers forsinkelse fra byggeplanerne er hjemme i en by til du kan bygge med dem.

- Der er IGEN blevet begået fejl af de tyske admins, denne gang i form af en fejl i byggeplans-scriptet. Vi informerer jer nærmere om fejlen senere, når vores fjender selv har opdaget den og følt den på sit eget WW (Her skal det siges at Ridder Huma på LOST ww’et naturligvis ikke vi blive ramt af fejlen, da han sidder med en vis viden) "

Ser vi tilbage på det jeg skrev, har jeg jo faktisk beskyldt de tyske admins for noget de ikke ahr gjort, da det ÅBENBART er meningen med byggeplanerne og forsinkelsen - uanset hvor hul i hovedet det lyder.
    Desuden burde jeg måske undskylde Huma for at have insinueret han vidste noget igennem sin plads i travian teamet. Jeg siger ikke, at han IKKE har fået noget ud af det, mem uanset hvad må vi erkende at informationen fandtes i forvejen på com-forummet. Vi dødelige der ikke sanser at kigger på dem efter information kan kun have respekt for dem der udnersøger sagerne.

Men det var så redegørelsen for hvad der skete og sådan set stadigvæk sker. Det er en FULDTÆNDIGT absurd beskyldning at vi ved noget specielt fra de tyske admins, jeg forøvrigt sviner til i min IGM. Jeg skriver hvad jeg skvier på baggrund af denne servers farce vedr. 3.5, Natarerne og byggeplans problemerne. Det blev for meget for mig, da vi faktisk bruger meget tid på planlægning i mindste detalje hos Kingdom-holderne.

At vi så svines til for ikke at dele vores viden med andre forstår jeg slet ikke - vi havde sådan set ikke nogen konkret viden før jeg fik tilsendt den post fra FKS forummet. Der medfølger screenshot osv på beskeden. De første med KONKRET viden var FKS, men jeg ser ingen der angriber dem? Den viden vi har har vi gjort os på SAMME BITRE MÅDE som I andre har gjort. Ved at se vi ikke kunne starte byggerierne.

Hvorfor er vi så først med WW? - fordi vi var de første som fik sat de tests igang, som kunne lede til en teori, vi senere fik testet rigtigt i praksis. Da alt det her starter igår, tager min dual Nieman faktisk det ansvar på sig og IGM'er samtlige WW holdere om den teori vi har om byggeplanerne. Og han blvier endda sablet ned for det.

Hvad der sker på teamspeak osv vil ejg ikke blande mig i.

Nu står vi tilbage i en kedelig situation.

FoH har netop sendt en ally igm ud, hvori de beskylder Kingdom for snød og at vi får viden af de tyske admins. Jeg ved ikke hvor i alverden vi skulle få den viden fra. Den eneste som mig bekendt havde en vis forbindelse til dem, spillede i det gamle M F, men spiller ikke længere.

FoH taler om at stoppe byggerierne, både pga fejlen/det nye tiltag og pga vores åbenbare snyd.

Jeg håber de alle sammen læser mit indlæg i koldt blod, og giver sig tid til at tænke over det her, for jeg ser absolut ingen grund til at man kommer til den konklusion de har gjort, hvis man lige trækker været og læser hvad fakta de foreligger.

De eneste vi kan give en skurkestatus, er den gruppe af mennesker som ksulle have informeret om ændringen, allerede inden slutspillet.

De personlige angreb på mig, har jeg lært at leve med, efterhånden. Hver eneste gang der er brand på serveren står Mirar bag det hele. Jeg kan kun sige, at i tror jeg er i stand til meget mere end jeg er. Ja, er sandsynligvis en af de mere udspekulerede ledere, ja, jeg ved sandsynligvis en del fra div fora, og ja, ligesom ALLE jer andre, gør jeg brug af spioner.

Jeg ønsker jer alle sammen et fortsat godt slutspil, og jeg beder til at FoH også kommer igang Og spiller den udmærkede chance de har.

- En meget træt Mirar
    Mirar
    Currently: Thanatos
    (Mazursky, Jimmey Dimmick, Tony Montana, RussianRoulette)

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Standard

Som jeg også skrev igår, så går min beskyldning ikke på hverken dig eller nieman, men på manglende information fra Travian teamet. Det er den der er elendig og den der er skyld i det kaos her.

Det skal lige siges at det er dem vi angriber og ikke jer.

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Geografisk Sted
    DK
    Alder
    27

Standard

Lang men god bedsked Mirar, håber da os FoH tager sig sammen da det er nedtur at spille uden modstand og fordi jeg ikke kan se hvad vi har snydt med.

/Allan

Katapult
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Geografisk Sted
    Jylland

Standard

Vil lige starte med at sige at jeg selv støtter op om FoH.

Jeg synes du for augmenteret godt for hvordan du/i ser sagen, og jeg må sige at det er den mest sammenhængende forklaring jeg har fået på alt virakken.

Den omtalte IGM der er udsendt til alle FoH-spillere, græmmes jeg virkelig ved at læse, så dette er rettet mod "WW-ledelsen" i FoH. Det ligner da ikke noget at overveje at give op!? Bare fordi man har haft modgang (MEGET modgang), det har vores modstandere da også. Jeg synes at det, desværre, er alt for typisk, at bare fordi det ikke er gået som planlagt i vores lejr, skal fjenden have skylden for det. Det er der sq, undskyld sproget, ikke nogen Ære i (Fik i symbolikken?). Jeg vil også rette kritik mod vores ledelse for ikke i det mindste at påskynde de informationer de fik fra Kingdom.

Er det virkelig så vigtigt at få anbragt skylden for alle problemerne/komplikationerne? Og hvorfor kan man ikke bare indrømme at der er sket fejl, og så komme videre? Kig frem og ikke tilbage.

Slange Shurtugal's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009

Standard

Meget godt skrevet.

Hva der angår de nye scripts og artefakts er det KUN travianteamet som er skyld i at informasjon ikke er kommer ut til oss spillere.

Men samtidig giver jo dette en meget sjov runde, ingen vet helt hva der skjer og alt må testes ut på nytt, som igjen betyder at vi kan kaste 50% av våre tidligere erfaringer ut av vinduet og ALLE står med samme utgangs pungt for at finne ut av hva som skal skje frem over.

Jeg er helt enig med deg at der nå skal stoppes alt av svinerier mot ALLE spillere ikk bare deg men ALLE, ingen der er tjent med at slenge ut "falske" beskyldlinger. alle har spioner i alle allianser, slik er desverre blivet, ingen "fear" game, men hvilken krig er fear.
    Dkx2: Dj-Loco NWF ( -Rotten- )
    Dkx3: Dj-skyway NWF
    Dkx4: Hangover NWF ( Gambit )
    Dkx5: Shurtugal RHT
    Dkx6: Shurtugal / Ganja ( S&L )
    Dkx7: Azkaban de usynlige ( Circus )
    Dkx8: No gaming
    Dkx9: A part of the Argentlam

Svenske ordtak
    Livet er underbart når underlivet er bart.
    Alt man får i seg, blir man pen av, sa piken.

Katapult
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Geografisk Sted
    Jylland

Standard

Jeg vil lige tilføje lidt til mit tidligere indlæg.

Husk nu på at Travian når alt kommer til alt, stadig er et spil. Ligemeget hvor meget guld man bruger, og ligemeget hvor mange timer man bruger foran skærmen. Så tænk lige over om det er værd at få "dødsfjender" osv. bare for at rede sin tvivlsomme ære i spillet.

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Standard

MBL,

Det er præcist derfor jeg skriver hvad jeg skriver. Det er ikke en heads mod hverken nieman eller miral. Der var nogle meget frustrerede personer igår, som nok også fik sagt en del ting, de nok reelt ikke mener (håber jeg i hvert fald)

Bjørn casperlovesme's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009

Standard

jubbii kingdom fører ww byggeplanerne
    Vi vil have EDIT-knappen tilbage

Katapult
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Geografisk Sted
    Jylland

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af thenox Vis Indlæg
    MBL,

Det er præcist derfor jeg skriver hvad jeg skriver. Det er ikke en heads mod hverken nieman eller miral. Der var nogle meget frustrerede personer igår, som nok også fik sagt en del ting, de nok reelt ikke mener (håber jeg i hvert fald)
    Jeg ville også gerne tro at på, at alle de beskyldninger der føg rundt i går, skyldtes frustrationer. Men hvis der er en ting min tid i Travian har lært mig, så er det at folk ikke kan holde en sober tone i en moden samtale. Samt at folk konstant har travlt med at fralægge sig ansvar, i alle mulige, og umulige, situationer, også inden "røgen er lettet".

Elefant Menace's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009

Standard

Men hvorfor prøve at vinde når vi ved vi ikke kan, og når der er sket det som er sket.
    Man bliver da sur over det, og opgiver. Altså der er ikke mange (eller ihvertsfald mig ) som gider begynde med et WW, når man ved andre enten har "snydt" (tror jeg ikke :P) eller fået byggeplanerne før os andre, og man kan se at de er 30 trin højere end os.
    Altså det er måske lidt lamt ikke at "prøve" , men det er også lamt at starte før de, bar fordi man har fået byggeplanerne først.
    God forgives, Menace don't

Side 1 af 6 123 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. WW cleaner til byggeplanerne?
    By Haugaard in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 12
    Sidste Indlæg: 11-08-2010, 10:01
  2. Byggeplanerne
    By thenox in forum Speed Server
    Besvarelser: 78
    Sidste Indlæg: 21-06-2009, 00:50
  3. Byggeplanerne