Tråd: Langt ude og plat
-
10-06-2009, 15:19 #21
Rambuk
- Tilmeldingsdato
- Dec 2008
stop stop stop!! dumme unge!! lav dine egne post eller kom med et ingame navn!! admin kan i ikke fjerne ham fra offentligt forum? det driver mig til vanvid?
og personligt ser jeg ingen problemer i navnet sut_min_pollen.. snerpede folk skal da ikke bare have deres vilje fordi de bliver farmet..sindssyg? det er jo bare en smagssag.. men de fleste elsker kage
-
10-06-2009, 16:21 #22
Ja hvad med et navn som Mac. Fat Fuck
Det må vel gerne blive stående så fremt der ikke er nogen, der klager.
Så tvivler jeg på, at de sarte mindreårige har fantasi til at få noget stødende ud af Sut Mine Pollen. Og forældrene kan jo forklare, at det handler om allergi overfor pollen og at den ene spiller hedder SUT.
-
10-06-2009, 16:44 #23
Tror ikke du skal være sikker på det med fantasien :P
Men hvis alt børn på 9-10 års alderen kunne få sammenlignet med noget stødende ville alle ord jo kunne udelukkes..
Lige meget hvilken frugt du nævner eks. har de en kønsdel til.. eks. banan..
Og når man går der ud hvor ænderne vender så kan man vel egentlig kun hedde tegsætninger..
hvis man kunne hedde numre ville der jo komme stor krise over den der fik et nummer hvor 69 indgår..
JAAHH!! så skal mit nye navn være .......,,!!-...
hehehe
HUSK !!!
lav kun farming på økologiske gårde :-P
s5: I får mit navn herinde hvis det begynder at blive relavant.
-
10-06-2009, 16:45 #24
Tror ikke du skal være sikker på det med fantasien :P
Men hvis alt børn på 9-10 års alderen kunne få sammenlignet med noget stødende ville alle ord jo kunne udelukkes..
Lige meget hvilken frugt du nævner eks. har de en kønsdel til.. eks. banan..
Og når man går der ud hvor ænderne vender så kan man vel egentlig kun hedde tegn..
hvis man kunne hedde numre ville der jo komme stor krise over den der fik et nummer hvor 69 indgår..
JAAHH!! så skal mit nye navn være .......,,!!-...
hehehe
unskyld hvis dobbeltpostning..
HUSK !!!
lav kun farming på økologiske gårde :-P
s5: I får mit navn herinde hvis det begynder at blive relavant.
-
10-06-2009, 20:35 #25
Legionær
- Tilmeldingsdato
- May 2009
Jeg er en af mange med et kid, der spiller på Travian. Jeg kan overhovedet ikke se problemet i at Pollen hedder som han gør. Som andre har påpeget er der andre nicks, som er langt mere på grænsen af hvad jeg finder tilforladeligt. Men Pollens nick er egentlig bare sjovt og finurligt. Måske er det ordet "sut" som har fået en MH til at eksplodere. Jeg ved det ikke. Men hvis vi er nede i det petitesse-plan er det jo stort set hvert andet nick som skal omdøbes.
Jeg vil da opfordre Pollen til at få en second hand opinion (evt fra Miel) før han ændrer navnet
-
10-06-2009, 20:38 #26
Elefant
- Tilmeldingsdato
- May 2008
Nu må vi jo ikke vise samtalen med MH, men vil lige slå fast igen, at jeg synes han/hun har været meget fair i håndteringen. Det er som sådan mere reglerne, der burde være mulige at lave, så der er flere fortolkningsmuligheder.
-
10-06-2009, 21:10 #27
Legionær
- Tilmeldingsdato
- May 2009
Altså... Det er fair med at i synes MH har handlet korrekt. Men altså. Mine personlige associationer ved det nick er en overstadig Humlebi, som går amok på nogle blomster ;-) Hvis det er stødende så ved jeg sgu snart ikke.
PS
Nu tør jeg aller kalde mig Kaptajn Hornblower igen.... Eller bare Dusk in the Dawn osv ;-)
-
10-06-2009, 21:33 #28
sagen er man skal se ordet SUT som nedren, og min pollen som pollenallegi, nedren pollenallgi, det var der navnet udspant, mellem os, fordi Ole16 lider af pollen allegi
Server1.com : Come on
Runner up : ~CTM~
Server2.dk : Come on
Runner up : Hunters
Server5.dk : Nuub/Juzz
vinder : MVH/BONK
Server2.com : Elliot ness
Vinder : WBBP
Server5.dk : SMP
Runner up : AMOK
Server3.dkukken
Runner Up :Bad C
Server2.dk :Tidligere Barney_Stinson nuværende Imba.Defiler
Igang :Kapow
-
10-06-2009, 22:24 #29
Så er der denne her alliance - er der ikke nogen, der har klaget over det navn:
Diller - Onanisterne (er på s 5 hvis nogen skulle være i tvivl)
-
10-06-2009, 22:37 #30
Legionær
- Tilmeldingsdato
- May 2009
Det bliver mere og mere mærkværdigt. Pardon me men jeg forstår ikke helt de såkaldte regler MH'ere følger. Diller - onanister er helt klart noget jeg ville slå ned på. Hvorfor disse MH'ere synes det er interessant at forfølge Pollen når der findes den slags navne, du refererer til, fatter jeg ikke. De kunne tydeligvis bruge tiden meget bedre.
man fristes til at tro indre mission styrer de danske servere
Tilsvarende Tråde
-
Når censur kommer for langt ud!
By Inderbul in forum KommentarerBesvarelser: 3Sidste Indlæg: 19-01-2012, 15:06 -
Forskning. Hvor langt?
By Mikkel_Nord in forum SpørgsmålBesvarelser: 2Sidste Indlæg: 09-07-2008, 03:06 -
Underværker: Så langt er slutspillet kommet (dkx)
By Ridder Huma in forum Speed ServerBesvarelser: 270Sidste Indlæg: 07-06-2008, 04:11 -
Hvor langt
By louiz in forum SpørgsmålBesvarelser: 2Sidste Indlæg: 27-01-2008, 16:07 -
Ny landsby - hvor langt væk?
By Aurvandil in forum SpørgsmålBesvarelser: 2Sidste Indlæg: 24-02-2007, 21:01