Side 11 af 11 FørsteFørste ... 91011
Viser resultater 101 til 104 af 104
    Elefant
    Tilmeldingsdato
    May 2008

Standard

Jeg ved ikke helt, hvad der skræmmer mig mest?
    At du vil have et billede hvor jeg spiller travian eller et billede hvor jeg .........?

Rambuk Miss D's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Geografisk Sted
    in ur dreams
    Alder
    33

Standard

Du sender bare et af dig med en pc og en tøz ved siden af eller en tøz med en pc hvor det tydeligt kan ses at du står overfor et valg :P
    Tid til at være sig selv: --->

Wee Im back....

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Geografisk Sted
    Travian?

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af alfons ronnie Vis Indlæg
    ja tak

NM.. ryg noget pot sæt dig ned i en rundkreds med alle de andre NS'er og syng kumbaya my lord.. Så kan i fællestude om at MH er skide korrupt pga. noget så åndsvagt som et navn. Når de vigtige MH beslutninger som straf for bots etc kommer på banen så må i gerne skrive 9 sider.. Herinde lyder det bare som i ynker hinanden samt slår et slag for demokratiet.. Det hjælper intet at sidde herinde og gi hinanden et skulderklap..

og jeg hedder jo ik AR i spiller
    Mig bekendt er Nattens Massias (eller NM) IKKE! At finde i NS, da jeg ikke mener at vi har Bilmus her i NS, hvis jeg tager fejl så ret mig da endelig..

Men igen, essencen i denne tråd skriger jo igennem hvis man bare gider læse det istedet for at spamme..

Essencen er som følger, MH's har ingen regler angående navne, men hvis nok klager skal navnet skiftes.. Det holder jo for helvede ikke i længden, det næste bliver vel klager over SMP bare fordi det er en forkortelse af hans gamle navn..

Vi snakkede om dette på emne på vores forum, og der blev faktisk givet glimrende forslag til nye navne...

Mit forslag var følgende..
    ~slettet~ Med dette Nick var forkortelsen stadig SMP, samtidig med det ville give min! (læg mærke til MIN!) mening til kende..
    Last edited by Miss D; 01-07-2009 at 15:30. Begrundelse: § III
    MegaMonz - AMOK S5!

Slange
    Tilmeldingsdato
    May 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af MegaMonz Vis Indlæg
    Mig bekendt er Nattens Massias (eller NM) IKKE! At finde i NS, da jeg ikke mener at vi har Bilmus her i NS, hvis jeg tager fejl så ret mig da endelig..

Men igen, essencen i denne tråd skriger jo igennem hvis man bare gider læse det istedet for at spamme..

Essencen er som følger, MH's har ingen regler angående navne, men hvis nok klager skal navnet skiftes.. Det holder jo for helvede ikke i længden, det næste bliver vel klager over SMP bare fordi det er en forkortelse af hans gamle navn..

Vi snakkede om dette på emne på vores forum, og der blev faktisk givet glimrende forslag til nye navne...

Mit forslag var følgende..
    ~slettet~ Med dette Nick var forkortelsen stadig SMP, samtidig med det ville give min! (læg mærke til MIN!) mening til kende..
    NM er ikke i Amok. Amok har for mange simmere som SMP. NM er for travian, hvad Obama er for europæiske journalister.

MegaMonz har fanget essensen. Denne tråd er blevet så lang fordi diverse tåber har spammet den frem for at forholde sig til indholdet. Ikke mindst er tråden blevet så lang fordi admin/MH ikke har vist handlekraft og evne til at administrere reglerne i spillet. De skal være klare, konsekvente og lige for alle. Det er de ikke.

Side 11 af 11 FørsteFørste ... 91011

Tilsvarende Tråde

1. Når censur kommer for langt ud!
    By Inderbul in forum Kommentarer
    Besvarelser: 3
    Sidste Indlæg: 19-01-2012, 15:06
  2. Forskning. Hvor langt?
    By Mikkel_Nord in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 2
    Sidste Indlæg: 09-07-2008, 03:06
  3. Underværker: Så langt er slutspillet kommet (dkx)
    By Ridder Huma in forum Speed Server
    Besvarelser: 270
    Sidste Indlæg: 07-06-2008, 04:11
  4. Hvor langt
    By louiz in forum Spørgsmål
    Sidste Indlæg: 27-01-2008, 16:07
  5. Ny landsby - hvor langt væk?
    By Aurvandil in forum Spørgsmål
    Sidste Indlæg: 24-02-2007, 21:01

Tags i denne Tråd