Viser resultater 1 til 8 af 8

Tråd: underligt

Bjørn casperlovesme's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009

Unhappy underligt

jeg syntes det var underligt der var en der angreb mig så jeg solgte mine råstoffer i håb om at der var nogen der ville købe dem men så angreb han mig og jeg mistede de råstoffer jeg havde sat til salg. nedtur man

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Geografisk Sted
    Lynge

Standard

Dine råstoffer er netop ikke solgt, men sat til salg. (ellers ville markedspladsen jo være et gemmested). De er først sikre når de er ude af landsbyen, altså når der er en der acceptere dit tilbud, eller du acceptere en andens tilbud

Katapult
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Geografisk Sted
    Jylland

Standard

Det er da ikke så mærkeligt. Hvis ikke råstoffer til salg kunne plyndres ville markedspladsen jo bare være et ekstra gemmested... Et godt råd er ikke at sætte råstoffer til salg når man bliver farmet, så reklamere man jo med at der er råstoffer at hente. I stedet, sørg for kun at tage andres tilbud, og selfølgelig ikke fra dem der farmer en...

gruntsaver999
    Guest

Standard hjælp

Jeg behøver nok lidt hjælp til "køb". Faq´en fortæller blot at hvis man synes om tilbudet så tryk "accepter tilbud". (den forkortede version)
    Dog er det lidt fjollet at der i overskrift 2 står "Tilbudt til mig" og "Søgt af mig".
    Burde det ikke være "Jeg køber" i første kollonne og "Sælger har" i anden kollonne? Eller noget mere forståeligt end det der nu står?
    Men har jeg forstået det rigtigt i min ændring?

.

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Geografisk Sted
    Nordjylland

Standard

Jeg spillede engang et browser spil hvor at der nemlig var den fejl med markedspladsen... Man kunne lige vupti gemme 100.000 resourcer i markedspladsen + det gemmested man kunne bygge men man kan jo godt bruge markedspladsen som et ekstre kammer det gør jeg i starten hvis jeg har fået en markedsplads, men ikke lige gider udvide mine kammre, så kan du jo altid lave et tilbud med 2:1, sådan at hvis der skulle være en der tog i mod det så ville du få det dobbelte i resourcer (dog ikke samme slaks )

gruntsaver999
    Guest

Standard rettelse

Nåhja, i anden kollonne skal der nok stå "sælges for", i min ændring.

.

Katapult
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Geografisk Sted
    Jylland

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af gruntsaver999 Vis Indlæg
    Jeg behøver nok lidt hjælp til "køb". Faq´en fortæller blot at hvis man synes om tilbudet så tryk "accepter tilbud". (den forkortede version)
    Dog er det lidt fjollet at der i overskrift 2 står "Tilbudt til mig" og "Søgt af mig".
    Burde det ikke være "Jeg køber" i første kollonne og "Sælger har" i anden kollonne? Eller noget mere forståeligt end det der nu står?
    Men har jeg forstået det rigtigt i min ændring?

.
    Det har også irreteret mig, det er selfølgelig ikke et problem når man først er blevet vant til det. Men for nybegyndere tror jeg det er en store irritationskilde.

Slange Nicolasatom's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Geografisk Sted
    Århus

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af lappqr Vis Indlæg
    Jeg spillede engang et browser spil hvor at der nemlig var den fejl med markedspladsen... Man kunne lige vupti gemme 100.000 resourcer i markedspladsen + det gemmested man kunne bygge men man kan jo godt bruge markedspladsen som et ekstre kammer det gør jeg i starten hvis jeg har fået en markedsplads, men ikke lige gider udvide mine kammre, så kan du jo altid lave et tilbud med 2:1, sådan at hvis der skulle være en der tog i mod det så ville du få det dobbelte i resourcer (dog ikke samme slaks )
    hehe jeg kender et hvor man kan gemme 600.000 råstoffer
    Rock´n Roll

Tilsvarende Tråde

1. Underligt?
    By tippo in forum Speed Server
    Besvarelser: 12
    Sidste Indlæg: 14-04-2008, 20:14
  2. Meget underligt
    By Sali in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 13
    Sidste Indlæg: 08-04-2008, 18:02
  3. Underligt tab på server 5