Side 1 af 6 123 ... SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 54
    Strider
    Guest

Standard Scripts og bots og andet

Det er lidt nyt for mig men jeg kan se at der nu laves programmer dedikeret til Travian. Altså ikke kun plugins, scripts og makroer men deciderede programmer som kan autofarme, autobygge, autohandle, autosende mails ved angreb etc etc. Tons af features. Disse programmer og specielt et af dem giver mig en forståelse af visse spilleres ageren ;-)

Spørgsmålet er såre simpelt. Vil folkene bag Travian gøre noget imod disse programmer og snyderne eller ikke? Er der tiltag på trapperne?

Efter at have googlet rundt den halve dag er jeg overrasket over de snydemetoder, som findes. Og jeg er endnu mere overrasket over at jeg egentlig ikke på noget tidspunkt har hørt om nogen, der er blevet knaldet for at benytte slig slags programmer. Folk bliver knaldet fordi de sender for mange ressourcer, eller pulter nylige ex-alliancemedlemmer, eller andre basale ting hvor det er relativt nemt at se der er begået en fejl eller en lille ugerning.

Men storsnyderne? Dem som abonnerer på programmer som sikrer ovennævnte automatik af ALT i Travian. Er der tiltag i gang for at knalde dem?

PS

Jeg kunne aldrig selv drømme om at bruge sådan et program.

Katapult Konzales's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Geografisk Sted
    Jorden

Standard

For det første er der massere der er blevet taget i at bruge disse pluins, scripts og programmer.

For det andet vil Travian Games selfølgelig prøve at gøre noget ved det. Det er jo ligsom deres firma, så de bliver jo nødt til at kæmpe for at holde det i live. Ikke mange vil vel spille med folk der snyder?

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Geografisk Sted
    Spørg

Standard

Nu må Travian Teamet jo ik snakke sager på forum osv, og tror næppe at folk ville brokke sig på forum over at være blevet spæret fordi de har brugt prøgrammer, men tror godt du kan regne med at der er blevet fanget nogle folk som har snydt med disse ting

Katapult
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Geografisk Sted
    Jylland

Standard

Der bliver busted folk for brug af scipts osv. Men hvad angår foretag mod alle disse ting, så kan jeg ikke lige se hvad der kunne gøres inden for lovens rammer.

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008

Standard

hvordan kan dette opdages enlig?

det er vel bare et program som beregner eller hvad ved jeg?

1# ja det helt vildt, på youtube er der også videoer hvordan man snyder, tror dog ikke der mange der snyder. 1 / 100 tror jeg

//Tacitus

Imperianer Blackburn's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af tacitus Vis Indlæg
    hvordan kan dette opdages enlig?

det er vel bare et program som beregner eller hvad ved jeg?

1# ja det helt vildt, på youtube er der også videoer hvordan man snyder, tror dog ikke der mange der snyder. 1 / 100 tror jeg

//Tacitus
    Det tror jeg aldrig du finder ud af
    Blackburn

Strider
    Guest

Standard

Jeg kan kun svare. Med åresmål erfaring i Travian. Jeg har aldrig oplevet en spiller blive fanget i at snyde med den slags programmer

Edderkop sir. iron's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008

Exclamation Tænk over hvad i gør...

Hej til alle spillere i travian.

Der går meget snak om bot/script´s i spillet, og der er nogle der syntes det er sjovt at snyde.
    De folk der snyder, de snyder jo så sig selv i sidste ende. For hvis man snyder så meget, at man også vinder, så har man jo ikke gjort noget. Kun snydt sig selv.
    De folk der IKKE snyder, de er trætte af dem der snyder, for de ødelægger spillet for alle andre.

Og husk lige på folkens... Der er nogle der også betaler for at spille.

Der er tavshedspligt for MHér om hvordan folk bliver fanget for brug af bot/script´s, men jeg kan på det varmeste anbefale ALLE til at skrive til en MH på den server man spiller på, hvis man har en mistanke om at en spiller snyder.

Skriv kort om hvem det er man mistænker og hvorfor. ( Gerne med nogle org. kampraporter ). En kampraport sendes lige som en IGM. Man skal kopier linket hvor der står http://blabla....

Jeg vil slutte med at sige at travian folket i tyskland arbejder MEGET på at få disse bot/script´s fjernet, og de steder hvor folk bag en hjemmeside fanges, der ligges der sagsanlæg imod dem.

SÅ NEJ... DET KAN IKKE BETALE SIG AT SNYDE.

Hilsen
    Sir. Iron
    X-Multihunter S1, S2, S3, S4, S5 og DKX.
    X-Oplæringsansvarlig for nye MHér.
    X-Coadmin DK i 5 mdr.

Strider
    Guest

Standard

Meeen nu ville jeg bare have en diskuission. Det er selvklart at der er mange snydere. Skal Travian jagte dem eller skal det foregå som det er nu - at snyd er de fakto tilladt? Jeg er sgutte embicil her. Jeg kan da godt se hvordan man kan snyde. Spørgsmålet er bare om det at snyde er tilladt. Vi ved at man kan købe programmer der letter tilværelsen for en Travian spiller. Vi ved man kan snyde ved angreb med offline attacks.

Jeg savner bare en offficiel udmelding fra Miel eller whatever. De seneste dage har givet mig det indtryk at snyd er oki. Jeg savner blot en officiel udmelding så jeg kan slette mine konti. Snyd er standarden herinde. I mine øjne

Jeg savner bare at Travian melder offficielt ud at det er oki at snyde. Så kan jeg bruge mine sparepenge andetssteds

Slange Uruvia's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008

Standard

Nej, det er ikke tilladt at bruge script's, og prøv lige at læse reglerne igennem inden du spørg.
    U cant spell slaughter, without laughter.

Side 1 af 6 123 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Løsning på Bots & Scripts.
    By Blaze-X in forum Generelt om Travian
    Besvarelser: 6
    Sidste Indlæg: 29-09-2009, 12:54
  2. Captcha, tiltag mod bots og andre scripts!
    By Seth-Enoch in forum Arkiv
    Besvarelser: 107
    Sidste Indlæg: 04-09-2009, 00:47
  3. Bots, Scripts & div andre underfundigheder
    By janch in forum Server 5
    Besvarelser: 43
    Sidste Indlæg: 31-07-2009, 10:46
  4. Et andet ord.
    By Gruntsaver in forum Arkiv
    Besvarelser: 24
    Sidste Indlæg: 11-07-2009, 08:28
  5. Bots?