Side 1 af 2 12 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 20

Tråd: fangeflugt

gruntsaver999
    Guest

Lightbulb fangeflugt

Skal det være muligt for fanger i gallerens fælder at flygte, f.eks. efter 48 timer i fælden?
    Skal det så betragtes som frigivelse og fælderne repareres automatisk, eller blive ødelagt og manuelt repareres?

.

Tiger
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Geografisk Sted
    Et sted i den 6. Travianverden

Standard

Og mistet chance for at få løsepenge eller lign.
    No way

Angriber må bare bede pænt om det eller selv hente dem - hentil videre skal han selv made sin små og søde tropper
    Med humor kommer du længst i Travian

Vi vil have EDIT-knappen tilbage

Brandkatapult Coolme's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009

Smile

Ja, ellers ville gallerne jo ikke have noget godt, hvis fangerne flygter!

Katapult
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Geografisk Sted
    Jylland

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Coolme Vis Indlæg
    Ja, ellers ville gallerne jo ikke have noget godt, hvis fangerne flygter!
    Joh, det ville da stadig sørge for at tage nogen tropper ned i angreb...

Imperianer Blackburn's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007

Standard

Man kunne jo gøre sådan at fangerne kunne gamble fx 33% chance for at slippe levende ud.. eller måske 20%
    Blackburn

jannik4ever
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Blackburn Vis Indlæg
    Man kunne jo gøre sådan at fangerne kunne gamble fx 33% chance for at slippe levende ud.. eller måske 20%

synes jeg er en god idé... sådan at efter 45 eller 50 timer gambler tropperne af sig selv og har 33 eller 20% for at kommme ud og så 66 eller 80% chance for at dø... det ville også presse angriber til at være hurgtigere med løsepengene

gruntsaver999
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af MBL Vis Indlæg
    Joh, det ville da stadig sørge for at tage nogen tropper ned i angreb...
    Citat Oprindeligt Skrevet af jannik4ever Vis Indlæg
    synes jeg er en god idé... sådan at efter 45 eller 50 timer gambler tropperne af sig selv og har 33 eller 20% for at kommme ud og så 66 eller 80% chance for at dø... det ville også presse angriber til at være hurgtigere med løsepengene
    Den med løsepenge tænkte jeg ikke på, sker det tit at der falder løsepenge af, og hvor tit?
    Hvem skal indlede forhandlingerne omkring løsepenge? Det må vel være den der har fanger siddende og æde løs uden at gøre noget andet.

Hvis det nu er angriberen der skal forhandle først, og det ikke sker, kunne den med fangeflugt jo godt komme på tale, incl. den med gambling. Meen 50-50% burde være mere humant for flugt contra død.

Det er min fredelige karakter der tænker sådan.

Imperianer sensitiv's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008

Standard

nej... den ide duer desværre ikke... fint forslag, men Gallerne fik kun 200 extra fælder i 3.5, som allerede betyder nada, så mener selv at gallerne kun skal hjælpes... gad godt hvis gallerne blev hjulpet, så det at folk havde været i fælder ville gøre dem ukampdygtige i 48 timer,

eller måske mit gamle forslag om morale? eller noget lignene
    What comes around goes around
    Jeg Har Ret..

Imperianer sensitiv's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af sensitiv Vis Indlæg
    nej... den ide duer desværre ikke... fint forslag, men Gallerne fik kun 200 extra fælder i 3.5, som allerede betyder nada, så mener selv at gallerne kun skal hjælpes... gad godt hvis gallerne blev hjulpet, så det at folk havde været i fælder ville gøre dem ukampdygtige i 48 timer,

eller måske mit gamle forslag om morale? eller noget lignene
    efter befrielse, af nogen slags... det burde forrsten også gøres så tilbagetrækningen med løsladte fanger skulle tage ligeså lang tid som at slæbe rundt med katapulter...
    What comes around goes around
    Jeg Har Ret..

gruntsaver999
    Guest

Standard Det hele.

Citat Oprindeligt Skrevet af sensitiv Vis Indlæg
    efter befrielse, af nogen slags... det burde forrsten også gøres så tilbagetrækningen med løsladte fanger skulle tage ligeså lang tid som at slæbe rundt med katapulter...
    Jeg kunne nu tænke mig at ideen blev udvidet med alle forslag.
    Fangeflugt efter x timer.
    Gambling om det lykkes (50-50 you know)
    Moralsk forfald så hjemturen tager dobbelt så lang tid end udturen. (uanset hvordan befrielsen sker)

.

Side 1 af 2 12 SenesteSeneste

Tags i denne Tråd

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •