Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 20 af 20

Tråd: fangeflugt

Katapult
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Geografisk Sted
    Jylland

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af gruntsaver999 Vis Indlæg
    Jeg kunne nu tænke mig at ideen blev udvidet med alle forslag.
    Fangeflugt efter x timer.
    Gambling om det lykkes (50-50 you know)
    Moralsk forfald så hjemturen tager dobbelt så lang tid end udturen. (uanset hvordan befrielsen sker)

.
    I den version vil jeg da helt klart sige god for idéen

Imperianer sensitiv's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008

Standard

alt afhængig af..? hvor mange tropper/indbyggere man har i byen? eller hvor høj et trin ens fældebygning er? så hvis den er trin 20 så er chancen for de slipper ud kun 12,5 %?
    What comes around goes around
    Jeg Har Ret..

gruntsaver999
    Guest

Standard afhængighed

Citat Oprindeligt Skrevet af sensitiv Vis Indlæg
    alt afhængig af..? hvor mange tropper/indbyggere man har i byen? eller hvor høj et trin ens fældebygning er? så hvis den er trin 20 så er chancen for de slipper ud kun 12,5 %?
    Jeg mener der allerede er 2 afhængighedsforhold.
    1. Antal timer i fælden.
    2. Udfaldet af gambling.

.

gruntsaver999
    Guest

Standard moralen

Og evt. 3. Antal indbyggere i byen påvirker hvor stort fald der sker i fangernes moral, så hjemturen tager en relativ tid mellem 25% og 100% på den tid det tog at komme frem til byen.

.

gruntsaver999
    Guest

Standard færdig?

Skal vi sige ideen er færdigudviklet og travianteamet kan tage den til sig ud fra de skrevne indlæg, med de tilkomne forslag til ændringer af den oprindelige ide?

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    31

Standard

Den giver jo ligesom angriberen jo en for stor fordel, for så kunne man lige så godt gøre at galleren kunne dræbe sine fanger....

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

gruntsaver999
    Guest

Standard ikke forstået.

Citat Oprindeligt Skrevet af Ridder Huma Vis Indlæg
    Den giver jo ligesom angriberen jo en for stor fordel, for så kunne man lige så godt gøre at galleren kunne dræbe sine fanger....
    Det forstod jeg ikke.
    Gallere skal ikke kunne dræbe sine fanger, selv om det sikkert har været et stort ønske i tidens løb.
    Men en fangeflugt efter x antal timer og en 50-50 chance for at dø kan da også ses som en slags frivillig frigivelse.
    En 4 afhængighed for flugt kunne være, at kun en vis %del af fangerne kan flygte når de x antal timer er gået og de resterende må vente ydeligere x antal timer o.s.v.

Lad os tage et eksempel.
    50 fanger som ikke frigives frivilligt og ikke forsøges fritaget i x antal timer.
    Når tiden er ude kan 10 % forsøge at flygte og får 50-50 for at lykkes.
    D.v.s. 5 fanger ud af 50 får chancen til at komme hjem som var de frivilligt blevet løsladt.

Det giver mere mening og giver ikke angriberen større fordele da en frivillig løsladelse til enhver tid kan finde sted. Men i stedet for 100% så kun 10% ad gangen.
    Som du var inde på i anden sammenhang spiller taktik også ind på begge sider af sagen.
    Der skal måske være en 5 afhængighed, nemlig lidt diplomati skal være forsøgt og være forgæves inden de x timer begynder at tikke.
    Måske styret af en MH som opmand.
    .
    .

Senator
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008

Standard

Det med at MH skal kontrollere diplomati osv mener jeg ikke er en god ide...

MH er der udelukkende for at undersøge snyd, og derfor skal de ikke belastes med mere... MH skal ligge fokus på det de er sat ind på serveren til, og ikke andet...

gruntsaver999
    Guest

Arrow log

Citat Oprindeligt Skrevet af Skalle Vis Indlæg
    Det med at MH skal kontrollere diplomati osv mener jeg ikke er en god ide...

MH er der udelukkende for at undersøge snyd, og derfor skal de ikke belastes med mere... MH skal ligge fokus på det de er sat ind på serveren til, og ikke andet...
    ok, så skipper vi mh, for besked arkivet kan også bruges til at vise man har forsøgt med diplomati først.:cool:

Og der kan vel ikke være millimeterretfærdighed i travian, så hvis en angriber får en bette fordel, er det bare det sædvanlige i spillet. Husk at galleren med denne fangeflugt for en fordel også, nemlig frie fælder efter en vis tid. Uden fangeflugt skal galleren enten frivilligt sætte fanger fri for at befri fælderne, eller vente til han bliver dødtræt at at have fanger i fælderne, og hvad gør han så? Jo, han må slippe fangerne fri, frivilligt. Med fangeflugt og mulighed for dødsfald, kommer galleren til lidt fordel. Det går op så vidt jeg kan se.

.

Romersk Bosætter Power troop's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Geografisk Sted
    Nyborg, Fyn, Danmark

Standard

Jeg synes også det er en meget god idé Begge parter får jo sin bid af kagen;D
    Er kæphøj i hatten, og kører med klatten;D

°€€°°€€°°€€°°€€°°€€°°€€°°€€°°€
    Stoppet med Travian..
    Fan af Ridder Huma
    Vi fik Edit-knappen tilbage<3<3

Hvis bedre er muligt, så er godt ikke godt nok !

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Tags i denne Tråd

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •