Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SenesteSeneste
Viser resultater 21 til 30 af 32
    Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009

Standard

Nok mig det mest handler om :rolleyes:

Tak Vildskaben, din undskyldning er accepteret. God stil

Har snakket med ham fra det tyske travian team som spiller på severen (ikke i DOGS som mange siger) og han mener at man ikke må bruge joystick. Så det gør jeg ikke.

Men man kan som sagt komme op på de 20 alligevel, skal bare have lidt mere skills til.

//Masse

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009

Standard

Tillykke Vild!

Har kommet op på 37 så nej jeg holder den stadig

Høvding
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009

Standard

argh, 37 ? så har jeg noget at leve op ti... pis :P troede lige jeg var sej :P

Jamen så lidt masse, men det er svært at tro på før man selv finder ud af metoden.

Jeg har gjort det uden joystick med de 21, så joystick er slet ik nødvendigt. Da 20 angreb er nok til at fjerne en by.

PS. bruger det kun mod dogs, da de bruger det er stadig tilhænger af en ændring så man ik kan mere end x antal i sec

Flagermus
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009

Standard

Ja, over 20 er ikke andet end lir.

Var mest for at se hvor grænsen gik...
    37 var også med hjælp af lidt externe hardware...Men ikke joystick :rolleyes:

Synes også 6-7/sek er nok.
    Selvf. er det fedt at kunne lægge en by res.død i samme sek men det er nok lidt for meget med 10.

//Masse

POX
    Guest

Standard

37 pr sekund ???? Lovligt ???? Hvorfor så frygte spillere med scripts ???? Den scripts - debat findes vel ikke mere hvis 37 pr. sek. (selvom det virker som en fysisk umulighed) er en norm. Hvorfor så i det hele taget forbyde scripts ???? Lovliggør dem da på den baggrund ...... så kunne andre end hardcore spillere måske være med ... 37 / sek. Tsk ......

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Feb 2008

Standard

mener at havde set et sted at travian har lovliggjort 20 angreb pr sek, (der må gerne komme en be eller afkræftelse på det)

Slange
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008

Standard

Forstår ikke hvordan det kan være sådan en stor hemmelig for folk hvordan man sender de her store bølger af angreb afsted...
    Der er adskillelige guides der fortæller hvordan man gør, og hvis man bare har en smule hjerne tar man vel bare en tur forbi google?

Jeg har aldrig spillet et slutspil i travian endnu, eller sendt mere end 2-4 angreb i samme sekund.. Har dog kendt til Offline browser metoden i lang tid..
    92% of the people on earth are a bunch of douchebags and stupid ignorants. If you're part of the 8% who aren't, then copy and paste this in your siggy NOW.

Prætorianer
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af POX Vis Indlæg
    37 pr sekund ???? Lovligt ???? Hvorfor så frygte spillere med scripts ???? Den scripts - debat findes vel ikke mere hvis 37 pr. sek. (selvom det virker som en fysisk umulighed) er en norm. Hvorfor så i det hele taget forbyde scripts ???? Lovliggør dem da på den baggrund ...... så kunne andre end hardcore spillere måske være med ... 37 / sek. Tsk ......
    nu er der 1 der kan sende 37 angr per sekund og om det er 20 eller 37 gør ingen forskel da man ikek får mere ud af det end 20 og så mange der sender dem i 1 sek er der sku ikke !

Og scripts bliver ofte også brugt til at wb for en selv og i stor grad farme, da det er dette punkt mange ikek gider. Samtidig med man kan sove mesn andre skal stå midt op om natten flere gange ofr at sende angreb hvor dem der bruger scripts ikke skal.

Som du selv siger skal man være temmelig hardcorefor at kunne sende de angreb samt at bruge den tid for at stadig man skal sende de fakes ved siden af.

Og som jeg tidliger har sagt ja der vildt men jeg kan stadig komme i tanke om 2 andre metoder man kan få flere agr ind i samme sekund. SElv hvis der kommer begrænsning på
    Slåfejl og idioti er en levevej.
    Blood and Gore, what a View, what a Joy

Prætorianer
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007

Standard

Og brug tråden i ideer til det istedet for denne der er tiltænkt S4!!
    Slåfejl og idioti er en levevej.
    Blood and Gore, what a View, what a Joy

mercial
    Guest

Standard

hvorfor sender mán dem ikke bare efter hinanden,forstår det ikke helt?

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Officiel undskyldning fra 9 th. til Bundy
    By Al Bundy in forum Server 2
    Besvarelser: 14
    Sidste Indlæg: 12-03-2013, 23:00
  2. DOGS d. 24
    By ImbaTronick in forum Server 4
    Besvarelser: 16
    Sidste Indlæg: 26-06-2009, 14:15
  3. Undskyldning
    By TDS 2.0 in forum Server 1