Viser resultater 1 til 10 af 10

Tråd: guld problem

Imperianer
    Tilmeldingsdato
    Feb 2008
    Geografisk Sted
    Danmark

Standard guld problem

der hvor man køber guld over sin fastnet der stå det koster 4 euro men nå man gå vider ind for af ringe stå der det her og som i kan se her stå der det koster 4KR! så jeg tænkte om får jeg noget guld ud af det her eller skal jeg ringe op og give det for det og så brokke mig over af der stå sort på hvid af det koster 4kr?

For at bestille guld til din Travian konto, venligst kald det ovenstående nummer med din fastnettelefon:
    Du vil blive spurgtom dit referencenummer.
    Indtast venligst slettet # .
    Oprethold telefonforbindelsen til den afbrydes automatisk.
    Sekunder efter at opkaldet er afsluttet vil du automatisk modtage det bestilte guld på din konto.
    Opkaldets samlede pris beløber sig til4.00 kr.

Venligst bemærk: siden denne pris ikke kan garanteres ved brug af mobiltelefoner, er denne service ikke længere tilbudt.
    Last edited by ma1974; 22-03-2009 at 00:11. Begrundelse: tlf nr individuelt
    Sjovt

90% of teens would die today if myspace was destroyed.
    if you are one of the 10% that would be laughing, copy and paste this to your signature.

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    47

Exclamation

Problemet er omgående sagt videre!
    CENSUR
    du har ikke ret til at skrive ma1974 nogen som helst steder på dette forum!

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Geografisk Sted
    København

Standard

Du kan da prøve - men jeg tror ærlig talt ikke du får noget ud af det!

Såvidt jeg lige husker min erhvervsret(indrømmet, det ligger et stykke tilbage!) så kan man ikke hævde at være i god tro, når der er tale om en åbenlys fejl!

Øverst står der at opkaldet koster 4,80 kr pr minut og tariffen er angivet til 4 euro på Plus prissiden - dermed må det være indlysende for enhver at de 4 kr er en fejl, og man kan følgelig ikke forvente at få det til den pris.

Vildsvin
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009

Standard

Der må jeg give Mir42 ret, tror ikke rigtig på du får de guld for 4 KR.
    Hvis du får det er det bare igang med, at ringe!

Natarisk Bosætter Lone Angels's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Geografisk Sted
    Fyn, DK / Kosice, Slovakiet

Standard

Det er da løgn det der! (tror jeg).

Min mor har købt 1kg ost til 6kr fordi der stod 6kr og ikke 60kr.
    Der var tale om en åbenlys fejl, men varen (ydelsen), SKAL sælges til prisen der er angivet (sådan sker det i hvert fald altid i situationer jeg har oplevet).

Men blander mig ikke ind i ting med loven, der har jeg intet at skulle sige :p
    Travian Support
    Har du spørgsmål? Nå, ikke? Skriv en besked alligevel!

Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid.

16x speed server
    3x normal server

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    47

Smile

Fejlen er rettet nu, så alle kan ånde lettet op.
    Travian Team takker for anmeldelsen.
    CENSUR
    du har ikke ret til at skrive ma1974 nogen som helst steder på dette forum!

thjaaa
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Mir42 Vis Indlæg
    Du kan da prøve - men jeg tror ærlig talt ikke du får noget ud af det!

Såvidt jeg lige husker min erhvervsret(indrømmet, det ligger et stykke tilbage!) så kan man ikke hævde at være i god tro, når der er tale om en åbenlys fejl!

Øverst står der at opkaldet koster 4,80 kr pr minut og tariffen er angivet til 4 euro på Plus prissiden - dermed må det være indlysende for enhver at de 4 kr er en fejl, og man kan følgelig ikke forvente at få det til den pris.

alsaa efter dansk lov skulle han have haft den for 4 DK da han ville have koebt den i god tro

og godt for trav at de har faade den lavet om ellers vil de sikker have endt med en fryklig masse sader ved forbrugerstyrsen som de kunne have tabt PGA loven om at koebe naade i god tro

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Geografisk Sted
    København

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af thjaaa Vis Indlæg
    alsaa efter dansk lov skulle han have haft den for 4 DK da han ville have koebt den i god tro

og godt for trav at de har faade den lavet om ellers vil de sikker have endt med en fryklig masse sader ved forbrugerstyrsen som de kunne have tabt PGA loven om at koebe naade i god tro

Det er lige det jeg skriver - at man IKKE kan være i god tro, i dette tilfælde, og dermed heller ikke kan forvente at få det til de 4 kr.

Krigskatapult
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Alder
    36

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Lone Angels Vis Indlæg
    Det er da løgn det der! (tror jeg).

Min mor har købt 1kg ost til 6kr fordi der stod 6kr og ikke 60kr.
    Der var tale om en åbenlys fejl, men varen (ydelsen), SKAL sælges til prisen der er angivet (sådan sker det i hvert fald altid i situationer jeg har oplevet).

Men blander mig ikke ind i ting med loven, der har jeg intet at skulle sige :p
    Det kommer an på forretningskæden, og hvad deres holdning er. I følge loven behøver man ikke sælge til den pris der er angivet. Private forretninger må faktisk nægte at sælge dig noget hvis de ikke bryder sig om dig.

Jeg ved at coop danmark (Bl.a. kvickly og superbrugsen) har den holdning at ting skal sælges til den pris der står på, så hvis de har sat forkert pris på, så skal kunden have den til den pris.
    Min mor fik engang en pakke fyrværkeri der kostede 299,- til 29,- fordi der på den ene pakke var sat forkert pris, og sjovt nok ville hun have lige præcis den pakke.

Spejder Koldankel's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Geografisk Sted
    Christiansfeld
    Alder
    35

Standard

Som jeg husker min købelov skal du have lov til at købe den til den pris der står på skiltet hvis du kan siges du er i god tro. Dog er der mange forretninger som ikke gider at skædens om det og blæser på god tro og giver dig den til prisen på skildtet lige meget hvad.
    Wiiii... Endelig har de ødelagt spillet nok til at jeg kan stoppe. Længe leve T3.6. Det vil give mig en masse tid.

Tilsvarende Tråde

1. Problem på s2..
    By Mario in forum Arkiv
    Besvarelser: 6
    Sidste Indlæg: 29-10-2011, 23:50
  2. Besvarelser: 4
    Sidste Indlæg: 17-05-2008, 12:03
  3. Problem vedr. overførsel af guld
    By fromgblock in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 5
    Sidste Indlæg: 22-03-2008, 20:34
  4. Problem