Side 1 af 2 12 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 11
    Dawson
    Guest

Standard Flere personer om samme konto..

Hej alle

For tiden bliver jeg angrebet af en bestemt spiller, og jeg undrede mig over hvordan han kunne angribe ca. en gang i timen, døgnet rundt.
    Så jeg skrev til ham om han ikke synes det var lidt vildt, og han svarede mig at de var 5 gutter der brugte den samme konto for at farme optimalt.
    Det mener jeg ikke er tilladt, er det? Og at spilleren ovenikøbet er en tyst spiller på en dansk server, ja, det pisser min bare endnu mere af.

Kan nogen give et råd, eller skal jeg bare sende den direkte til MH?

Dawson

Dawson
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Dawson Vis Indlæg
    Hej alle
    Og at spilleren ovenikøbet er en tyst spiller på en dansk server..
    Dawson
    Her skulle selvfølgelig stå: 'tysk'

lazydude
    Guest

Standard

Hej alle

For tiden bliver jeg angrebet af en bestemt spiller, og jeg undrede mig over hvordan han kunne angribe ca. en gang i timen, døgnet rundt.
    Så jeg skrev til ham om han ikke synes det var lidt vildt, og han svarede mig at de var 5 gutter der brugte den samme konto for at farme optimalt.
    Det mener jeg ikke er tilladt, er det? Og at spilleren ovenikøbet er en tyst spiller på en dansk server, ja, det pisser min bare endnu mere af.

Dawson
    Først vil jeg svare på din spørgsmål om multikonto (4 eller flere spillere på samme konto) og dette er tilladt så længe ingen af de spillere er at finde på andre konti på den samme server.

Altså alle er velkomne på danske servere, der er ingen regler på den punkt. Blot er der regler om at ens profil tekst skal enten være på dansk eller engelsk.

Hvis du anmelder dette til en MH vil du intet få ud af det, måske vil MH få en lille grin .....

Læs regler før du kommer med lignende spørgsmål da alt det jeg har skrevet er at finde i travian regelement...

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    32

Standard

Det er tilladt, så længe de ikke har en anden konto på samme spilverden.

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Geografisk Sted
    DK
    Alder
    27

Smile

Hej alle

Dawson
    Så vidt jeg ved er der ikke regler for at være flere på en konto, og der sker da virkelig ingenting ved at en tysk spiller, spiller på en dansk server? mange danske spiller os på udenlandske servere,, desuden ville det være svært nu om dage at køre en top konto som "single" spiller

ret mig venligst hvis jeg tager fejl.

Ses på DKx 5

Dawson
    Guest

Standard

Nå, jeg tager vist alvorligt fejl her.
    Det er derfor ikke nødvendigt at flere svarer samme svar som de 3 ovenstående..

Beklager irritationen ved indlægget...

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    47

Lightbulb

Citat Oprindeligt Skrevet af lazydude Vis Indlæg
    Først vil jeg svare på din spørgsmål om multikonto (4 eller flere spillere på samme konto)
    For at der ikke skal opstå forvirring vil jeg gerne lige pointere at

• multi - ikke lovligt - at en eller flere spillere har mere end en konto på samme server
    • dual - lovligt -at to /eller flere) spillere deles om en konto på samme server og ikke har kendskab til andre koder på samme server.

Der er tale om §1.2 Kodeord i spillereglerne

Citat Oprindeligt Skrevet af multi
    Ejeren af en konto, må ikke videregive kodeordet af kontoen til nogen anden person der spiller på samme spilverden. Konti der er forbundet med hinanden, ved f.eks "samme pc brug", der benytter samme kodeord til login, bliver anset som MULTIBRUGERE, og vil i fleste tilfælde blive slettet uden advarsel!
    Citat Oprindeligt Skrevet af dual
    Det er dog tilladt at videregive kodeordet til en konto, til en person der kun spiller på en anden spilverden (eller som ikke spiller), med det formål at spille på en enkel konto sammen.
    CENSUR
    du har ikke ret til at skrive ma1974 nogen som helst steder på dette forum!

john j
    Guest

Standard

det jeg tror spørsmålet ditt handler om, er at du vil ta igjen på en spiller, fordi han farmer deg, og er mye bedre enn deg. men å trekke inn multihuntere og slikt slettet for å bli kvitt en spiller som du ikke liker, det er jæ.... feigt gjort. hvis du ikke tåler bli farmet hele tiden, så la vær å spille.. men hvis angriperen bruker scripts osv, eller har flere kontoer, så må du si ifra... det er forskjell på reglene her
    Last edited by ma1974; 27-02-2009 at 18:26. Begrundelse: §7 - uønsket sprogbrug

Dawson
    Guest

Standard

Ok, dette bliver så min endelige og sidste post i dette emne...

Jeg kan godt se at det er tilladt at en, eller flere deles om én konto på en server.
    Men jeg tvivler kraftigt på at 5 tyske spillere spiller på én dansk konto, med en sådan aggressiv spillestil som de udviser. Jeg mener; jeg bliver angrebet minimum en gang i timen... (!)
    Mon ikke det er noget de praktiserer i lidt mere bred forstand, end jeg lige er offer for her.

Til john j: Det var ikke for at hævne mig, eller hvad du nu antyder, for min konto er allerede sat til sletning. Det var for at pointere min ovenstående påstand. Jeg ER blevet bekendt med reglerne! ""

Men da jeg ikke har en kinamands chance for at påvise at disse 5 herrer overtræder reglerne, så trækker jeg mig.

Vil en admin så ikke nok slette eller lukke denne tråd?

lazydude
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af ma1974 Vis Indlæg
    For at der ikke skal opstå forvirring vil jeg gerne lige pointere at

• multi - ikke lovligt - at en eller flere spillere har mere end en konto på samme server
    • dual - lovligt -at to /eller flere) spillere deles om en konto på samme server og ikke har kendskab til andre koder på samme server.

Der er tale om §1.2 Kodeord i spillereglerne

undskylder.... min fejl..... det som jeg opfatter som multikonto er at der er 4 ellere flere spillere på en konto og de har ikke en anden konto på den server......

du opfatter dette som dual, men dual betyder jo direkte oversat dobbelt så lidt ret har jeg

men det er rigtigt nok.... en konto per spillerverden er reglen jo, om der er 20 folk der spiller på den samme koto er ligegyldigt (vil nødig være den som skal koordinere den konto så)

Side 1 af 2 12 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Flere på, på samme tid!
    By Reuther in forum Kommentarer
    Besvarelser: 22
    Sidste Indlæg: 04-01-2010, 14:56
  2. Flere om samme konto
    By djervad in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 9
    Sidste Indlæg: 25-10-2008, 23:16
  3. Flere pc'ere på samme net
    By Hilwack in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 3
    Sidste Indlæg: 26-04-2008, 22:55
  4. flere bruger under samme konto
    By jlaursen in forum Arkiv
    Besvarelser: 5
    Sidste Indlæg: 10-12-2007, 13:15
  5. Må man være flere brugere om samme konto?
    By Dapool in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 1
    Sidste Indlæg: 20-11-2007, 08:07

Tags i denne Tråd

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •