Side 5 af 5 FørsteFørste ... 345
Viser resultater 41 til 44 af 44

Tråd: §4

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    København

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af A.B. Vis Indlæg
    Måske KAN fordi det der kan være tilfælde hvor et regelbrud tydeligvis er et uheld, og samtidigt ikke har forvoldt nogen videre skade.

Man kunne fx forestille sig at A vil hjælpe B fra sin alliance med at overtage en by fra spilleren C. C er nabo til B, så A der ikke er helt vågen får ved en fejl sendt alle sine tropper mod B. B lider ikke de store tab, da 98-99% af tropperne i byen er opbakning fra A. Desuden skriver A selv til MH og forklare hvad der er sket, så snart fejlen opdages.

Der er ganske vist sket et regelbrud, men er der grund til at straffe A? A selv er det eneste "offer" , og den eneste der har opnået noget er C, der har fået lov at beholde sin by et par timer længere end ellers.
    Nu er det et helt andet eksempel end det Miel opstillede, så det er vel ikke relevant i denne diskusion.

Citat Oprindeligt Skrevet af ma1974 Vis Indlæg
    Jeg tolker det som at Miel har udvalgt nogle medarbejdere som er kompetente og som han stoler på evner at finde en relevant straf udfra de retningslinjer han giver dem.
    Jeg tolker det som at der ikke skal skrives i yderligere detaljer om eventuelle straffe her på forum.

Hehe, ord med meget pondus når de kommer fra netop en af de "ansatte" Miel har "hyret". Men det har jeg ikke noget grundlag for at udtale mig om, da jeg ikke ved hvad der ligger til grund for Miels udvælgelse, men overbevist om at det er det han søger, men det er langt fra det samme som, at han også får det.

Ej altså har barnet en pointe? Forklar lige blondinen den en gang til?
    Læs sætningen fra tidligere og erstat mand med kvinde, så er du kørende. (Hint. top 20)
    Retired!

Haeduaner Anger's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Geografisk Sted
    Ved kaffemaskinen
    Alder
    41

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af JuliusCaesar Vis Indlæg
    Nu er det et helt andet eksempel end det Miel opstillede, så det er vel ikke relevant i denne diskusion.

Fik indtryk af at du ikke var tilfreds med Miels eksempel, så fandt det mere relevant at komme med et nyt, end at gentage ham

mgX
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af ma1974 Vis Indlæg
    Jeg tolker det som at Miel har udvalgt nogle medarbejdere som er kompetente og som han stoler på evner at finde en relevant straf udfra de retningslinjer han giver dem.
    Jeg tolker det som at der ikke skal skrives i yderligere detaljer om eventuelle straffe her på forum.

Ej altså har barnet en pointe? Forklar lige blondinen den en gang til?
    og vi kan her bekræfte at kvinder er mere naive end mænd...forresten er jorden flad og månen lavet af grøn ost.

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    København

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af A.B. Vis Indlæg
    Fik indtryk af at du ikke var tilfreds med Miels eksempel, så fandt det mere relevant at komme med et nyt, end at gentage ham
    Også helt i orden, men jeg var meget tilfreds med Miels eksempel, men meget utilfreds med den nye linie i disse sager.
    Retired!

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 345

Tags i denne Tråd

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •