Side 2 af 5 FørsteFørste 1234 ... SenesteSeneste
Viser resultater 11 til 20 af 44

Tråd: §4

Haeduaner Anger's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Geografisk Sted
    Ved kaffemaskinen
    Alder
    41

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Ridder Huma Vis Indlæg
    ma1974: forklar det bedre end at sige ja... :rolleyes:

To topic

Det er ikke tilladt at angribe sine allymate (alliancemedlemmer) eller forbund. Dog må man godt sende bosættere i fælderne UDEN eskorte (både i plyndring og angreb ) Så længe der kun er sendt bosættere og at det mål er at de skal i fælderne. (husk at aftal med galler inden, kunne jo være han/hun havde fyldte fælder ). Når en medlem er smidt ud (eller selv gået ud) må begge parter (også forbund) vente med at bruge pulter, rams og byforvaltere til de 48 timer er gået. det eneste der er tilladt indenfor de 48 timer er spionage (de skader jo sådan set intet ) og sende plyndringer.

Hvis en anden MH siger det ikke passer, så korrigere det.....

Hmm, alm angreb med fx. køller er vel også tilladt?

Imperianer Miel's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Travian

Standard

Som skrevet tidl her, vi accepterer hvis man sender sine bosættere for at sætte dem i fælde, hvis det er det ENESTE der sendes. og dette gøres pga prisen på bosætterne og muligheden for at "sikre" dem mod angreb. hvis nogen som helst andre tropper sendes sammen med bosætterne tæller det som angrebsforsøg, men bosættere i sig selv er noget vi "ser gennem fingre" med da det ikke på nogen måde kan skade nogen af de indvolverede konti, og ikke af os kan anses som snyd.

mvh Miel
    - Hell has no fury like a woman scorned

Senator
    Tilmeldingsdato
    May 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Miel Vis Indlæg
    Som skrevet tidl her, vi accepterer hvis man sender sine bosættere for at sætte dem i fælde, hvis det er det ENESTE der sendes. og dette gøres pga prisen på bosætterne og muligheden for at "sikre" dem mod angreb. hvis nogen som helst andre tropper sendes sammen med bosætterne tæller det som angrebsforsøg, men bosættere i sig selv er noget vi "ser gennem fingre" med da det ikke på nogen måde kan skade nogen af de indvolverede konti, og ikke af os kan anses som snyd.

mvh Miel
    Meget fint svar... Der mangler bare et svar på det reele spørgsmål der blev stillet

Slange
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008

Standard

Tak for svaret Miel!

Men hvis det er en undtagelse for §4, bør den så ikke stå som en sådanne?

Specielt hvis nu den nuværende form er lidt bred, og ikke specielt dækkende nu hvor vi har konstateret at der er undtagelse der bekræfter reglerne

Haeduaner Anger's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Geografisk Sted
    Ved kaffemaskinen
    Alder
    41

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Bastiano Vis Indlæg
    Meget fint svar... Der mangler bare et svar på det reele spørgsmål der blev stillet

4 Venskabelige angreb
    Du må ikke tillade andre spillere at angribe eller erobre en landsby frivilligt! Det er ikke tilladt at angribe konti man er forbundet med! (fælles-pc brug, representant, alliance og allianceforbund.)

Råstoffer der er sendt til en landsby, for at blive plyndret, anses for det samme som handel gennem markedspladsen.(§3). Dette gælder ikke for landsbyer der ejes af angriberen (interne angreb).
    Hvad er det helt præcist du er i tvivl om?

madeinrussia
    Guest

Standard

tror mere det er med hensyn til flueknepperi.. fx hvis jeg sender 1 kølle som fake mod en i mit forbund så får jeg jo en straf.. det er det jeg tror han hentyder til..

Senator
    Tilmeldingsdato
    May 2007

Standard

Nu hentyder jeg til Miels svar.. Og ikke hvad der står i reglerne da han nok har kigget i reglerne.. men fuck da det

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    København

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af madeinrussia Vis Indlæg
    tror mere det er med hensyn til flueknepperi.. fx hvis jeg sender 1 kølle som fake mod en i mit forbund så får jeg jo en straf.. det er det jeg tror han hentyder til..
    Jeg har efterhånden fået svar på mit spørgsmål og vil så snart Miel har accepteret at stå inde for den beslutning poste hele vores samtale.

Det er forbudt at angribe folk man er i forbund med. Dvs. hvis en af dine farme bliver overtaget og du kommer til at angribe den ved en fejl er kutymen at der slettes en procentdel af din konto. Og dette være uanset størrelsen af det plyndrede udbytte.

Håber dette svar kan hjælpe andre da denne form for opstramning er ny for mig.
    Retired!

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Miel Vis Indlæg

mvh Miel
    Hvis man nu er 3-5 som vil overtage en cleanerby fra en fjende.

Man sender cleaner-rambukke-pulter-senator. Den første går igennem med 3 stammeføre og banker sammen holdet ned så den næste som kommer med 2 overtager byen. De næste 2-3 spillere kommer og overtager byen - først overtager spiller 3 byen fra spiller 2 - så overtager spiller 4 byen fra spiller 3 og sidst men ikke mindst, så overtager spiller 5 byen fra spiller 3.

Vil det sige at de 3 sidste får straf fordi at de overtager en by fra en anden selvom at det var aftalt at tage den fra ham - og ikke en i forbundet?

Mange prøver os at sende farm angreb mod en som altid god farm - en anden fra forbundet når at overtage byen før ens angreb lander. Så hvis det bare er tale om 10 farm køller - så får man stadig straf. selvom det på ingen måde er aftalt?

Mvh
    HitmanDanmark

Flagermus Gulerod's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af HitmanDanmark Vis Indlæg
    Hvis man nu er 3-5 som vil overtage en cleanerby fra en fjende.

Man sender cleaner-rambukke-pulter-senator. Den første går igennem med 3 stammeføre og banker sammen holdet ned så den næste som kommer med 2 overtager byen. De næste 2-3 spillere kommer og overtager byen - først overtager spiller 3 byen fra spiller 2 - så overtager spiller 4 byen fra spiller 3 og sidst men ikke mindst, så overtager spiller 5 byen fra spiller 3.

Vil det sige at de 3 sidste får straf fordi at de overtager en by fra en anden selvom at det var aftalt at tage den fra ham - og ikke en i forbundet?

Mange prøver os at sende farm angreb mod en som altid god farm - en anden fra forbundet når at overtage byen før ens angreb lander. Så hvis det bare er tale om 10 farm køller - så får man stadig straf. selvom det på ingen måde er aftalt?

Mvh
    HitmanDanmark

Tror i det tilfælde at du ville kunne snakke stille og roligt med en MH'er om det..
    Det er trodsalt mennesker..
    Og hvis du angriber en medallieret på trods af dårlig timing og kommunikation tror jeg bare de vil grine lidt over de tropper i hver især har mistet..

Selvfølgelig siger jeg dette uden at vide det..

MVH Guleroden

HUSK !!!
    lav kun farming på økologiske gårde :-P

s5: I får mit navn herinde hvis det begynder at blive relavant.

Side 2 af 5 FørsteFørste 1234 ... SenesteSeneste

Tags i denne Tråd

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •