Side 1 af 2 12 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 13
    COWPOWER
    Guest

Standard Hvordan angriber man? (opdateret spørgsmål)

Føler mig rigtig dum ved at stille dette spørgsmål, men det er sådan at jeg ikke kan få mine tropper til at angribe. Når jeg beder dem om at angribe bliver tidspunktet for deres tilbagekomst hele tiden udsat og de forlader aldrig byen. Det underlige er at jeg godt kan få mine spioner til at angribe (udspionere), men når jeg så har fundet en jeg kan slå og sender mine tropper afsted sker der intet! De forlader ikke byen! Har de det bare for godt i min by eller er de kujoner eller hvad sker der?!? Det er fustrerende!

opdatering:
    jeg fandt ud af at angribe og at sende mine tropper af sted, men de vender tomhændede hjem! ham jeg angreb har intet forsvar og jeg skulle derfor mene at jeg kunne plyndre ubesværet, men mine tropper vender tomhændede hjem.
    jeg ved godt at man kan gemme op til 1000 (2000 for gallere, men han er romer) af hver råstof væk i et gæmmested trn 10, men han har over 6000 ler!!! ingen vil da bygge 7 gemmesteder!!! det er at bruge 7 ud af de 19 byggeområder på gemmesteder, det er der da ingen der gør! hvad er der galt? hvorfor kan mine tropper ikke plyndre??? (beklager hvis dette lyder halvhysterisk, men er virklig fustreret!)

Germansk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007

Standard

Det er en bekræftigelse på at du shipper dem i krig.

Man skal trykke 2 gange.

På denne måde kan du gøre flere anrgeb klar i flere vinduer....
    ondeswartzy biggest fan.. <3 <3 <3

birkb
    Guest

Standard

Det er fordi du skal huske at sige okay til at sende dem afsted.
    Når du har valgt byen og sagt okay til at de skal angribe så kommer skærmen frem som tæller op for fremkomst. Der skal du også huske at trykke OK!
    Vh Birk

COWPOWER
    Guest

Standard

Tak for hjælpen :oops: det er nogle gange de mest simple ting man overser. men endnu engang tak... men nu skal i passe på :wink: ingen kan vide sig sikker nu

Natarisk Kejser Treb's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Geografisk Sted
    Skjern, WestJylland..

Standard

Tro mig du er ikke den første der har haft det problem.. Havde selv samme problem da jeg startede på Travian.

Mvh.
    Trebond ..

Ligeren
    Guest

Standard

Hvad er fordelen ved at angribe i bølger? Man knuser al modstand med at normalt angreb, og går derefter i plyndrings-mode med de sidste bølger?

Asterix
    Guest

Standard Fordel ved at angribe i bølger.

Nej, ikke helt. Som jeg ser det, er det fordi katapulterne, der reelt skal nedbryde byen, (smadre dets bygninger) skal ankomme i de sidste bølger, efter at forsvaret er brudt ned, og de kan så beskyde uhindret. De er muligvis også ret sårbare overfor ethvert modangreb. Eksemplerne, jeg har set, sendet der sjældent katapulter med i første angreb, i hvertfald. Men de smarte sender angrebsbølgerne meget tæt op ad hinanden (Ved at åbne flere vinduer, på een gang, klargøre angrebet, og så klikke "ok", sekunder efter hinanden.) Det gør det nemlig sværere for forsvareren at placere sine forsvarstropper imellem angrebene (De kan jo "hentes" ind, udefra - timet imellem angrebene). For at modstå dette, som forsvarer af byen, skal man nok prøve at gætte, hvilket angreb, katapulterne er med. Og så sætte sit forsvar til at dukke op i byen, på det tidspunkt. Og det findes der også metoder til.

A.Rix

kjabh
    Guest

Standard

Hvordan fjerner man sine tropper fra byen, og for dem til at vende tilbage igen når man har brug for det?

Natarisk Kejser Treb's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Geografisk Sted
    Skjern, WestJylland..

Standard

Et eksempel:

Du har 3 angreb kommende ind.

00:00:00
    00:00:02
    00:00:04

I din by står der... eh.. lad os sige 500 Falanksere.

kl. 23.59.39 sender du dine falankser som opbankning til en af dine venners by.. dvs. 21 sekunder før at det først angreb kommer.
    Du holder øje med server tiden, trykker på din forsamlings plads.. finder den sending du lige har sent af sted... holder øje med server tiden.. kl. 23.59.50 trykker du på det lille råde X som er ved den sending som du lige har sendt. Dvs. at dine tropper som har været af sted i 11 sekunder nu, har 11 sekunder til at komme tilbage.. dvs. de ankommer kl. 00:00:01 dvs. midt mellem første og anden bølge.

Det er en måde at gøre det på.

Hvis du har tropperne til at stå et andet sted, så handler det om at finde tiden det vil tage for at tropperne rejser fra deres nuværende distination, til den by som er under angreb, så og sende dem præsis på det tidspunkt der er mellem de 2 angreb.

Kræver lidt beregning og at man er hurtig på tasterne.

Mvh.
    Trebond ..

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    47

Standard Re: Hvordan angriber man? (opdateret spørgsmål)

Citat Oprindeligt Skrevet af COWPOWER
    jeg ved godt at man kan gemme op til 1000 (2000 for gallere, men han er romer) af hver råstof væk i et gæmmested trn 10, men han har over 6000 ler!!! ingen vil da bygge 7 gemmesteder!!!
    Nogle af dem der har flere byer, har måske en by med mange gemmesteder, og ser man en hær nærme sig, kan man ofte nå at sende råstoffer af sted til sin anden by via en veludviklet markedsplads (eller bygge en masse) hvis der er tid nok og på den måde sørge for at angriberen ikke får ret meget - også selvom der var meget i byen da han indledte angrebet.

Det er faktisk meget sjovt at sidde og flytte tropper/kanonføde og råstoffer rundt for at drille en angriber der vil plyndre.
    CENSUR
    du har ikke ret til at skrive ma1974 nogen som helst steder på dette forum!

Side 1 af 2 12 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Den Danske vej til sejr. Sidst opdateret; 23/3
    By simonottosen in forum Nordisk Qual. 2013
    Besvarelser: 11
    Sidste Indlæg: 31-03-2013, 20:03
  2. DHD angriber
    By newcroelf in forum Speed Server
    Besvarelser: 13
    Sidste Indlæg: 10-06-2009, 21:25
  3. server 4 opdateret..
    By kevin laustsen in forum Server 4