Side 1 af 2 12 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 20
    madeinrussia
    Guest

Standard straf for noget på andre forums?

Cropfinders.

Hvis man poster en efterspørgsel på et privat forum kan man så straffes?
    min bekymring ligger på, hvis en spion ser det, smider det til MH kan MH så straffe for noget på et andet forum?

Jeg tvivler stærkt og det er virkelig noget der skal "arbejdes" på hvis det er sådan..

<3lauras kh mig

lazydude
    Guest

Standard

Det er faktisk noget der kan diskuteres, men hvis der er mistanke om at der er brugt cropfinder kan man godt få en straf.

MH kommer ikke bare at give straf pga at en anden påstår at der er brugt cropfinder, men vil undersøge om der er hold i påstanden inden han tager stilling til om der skal gives straf.

Krigskatapult
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Alder
    36

Standard

MH har andre metoder til at finde ud af dette. Så hvis du på et forum skriver at du bruger cropfindere, og nogen melder dig for det, så vil MH ikke straffe alene ud fra de beskyldninger, men han/hun vil undersøge sagen nærmere.

Så hvis du ikke vil undersøges nøje af MH, så lad være med at skrive det.

Og det er ikke kun spioner der kan finde på at melde det. Nogen (mig selv inkl.) hader snydere så meget at de melder alle der snyder, også selvom det viser sig at være deres allierede.

madeinrussia
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Kattie Vis Indlæg
    MH har andre metoder til at finde ud af dette. Så hvis du på et forum skriver at du bruger cropfindere, og nogen melder dig for det, så vil MH ikke straffe alene ud fra de beskyldninger, men han/hun vil undersøge sagen nærmere.

Så hvis du ikke vil undersøges nøje af MH, så lad være med at skrive det.

Og det er ikke kun spioner der kan finde på at melde det. Nogen (mig selv inkl.) hader snydere så meget at de melder alle der snyder, også selvom det viser sig at være deres allierede.
    Så du melder dine egne for at spørge efter en cropfinder?
    nickname? skal holde mig fra dine alliance :p j/k

Ja men siden det er taget fra et privat lukket forum, og man i reglerne kan skriver "alt indhold må ikke videregives på nogen måde" og MH så får det, så bryder både MH og spionenen reglerne, og derfra burde det overhovedet ikke være muligt at få straf?

Krigskatapult
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Alder
    36

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af madeinrussia Vis Indlæg
    Så du melder dine egne for at spørge efter en cropfinder?
    nickname? skal holde mig fra dine alliance :p j/k

Ja men siden det er taget fra et privat lukket forum, og man i reglerne kan skriver "alt indhold må ikke videregives på nogen måde" og MH så får det, så bryder både MH og spionenen reglerne, og derfra burde det overhovedet ikke være muligt at få straf?
    Dem der spørger efter det melder jeg ikke, men deres indlæg for ikke lov at stå på mit forum. Jeg melder dog dem der siger at de bruger cropfindere. Og jeg har altid gjort det klart at jeg melder folk der overtræder reglerne, uanset om de er venner eller fjender. Og jeg ved at der er mange andre der også gør det.
    Reglerne er der for en grund, og skal ikke brydes.

Den holder jo ikke... MH bryder for det første ingen regler hvis nogen giver et tip om at X bruger cropfindere. Og indholdet vidergives heller ikke ved at give et tip.

Ganske enkelt, så skal man lade være med at fortælle nogen at man bryder reglerne, for så er der en chance for at man blive meldt til MH.

Natarisk Bosætter Lone Angels's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Geografisk Sted
    Fyn, DK / Kosice, Slovakiet

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af lazydude Vis Indlæg
    Det er faktisk noget der kan diskuteres, men hvis der er mistanke om at der er brugt cropfinder kan man godt få en straf.

MH kommer ikke bare at give straf pga at en anden påstår at der er brugt cropfinder, men vil undersøge om der er hold i påstanden inden han tager stilling til om der skal gives straf.
    Ok.
    Hvis denne påstand er korrekt vil jeg gerne høre hvordan?
    Jeg har læst lidt i de betingelser der fremsættes ved registrering fra konto, og kan ikke nogen steder se, at TRAVIAN(Mh's mv.) har lov at scanne/tjekke din computer for div. scripts mm.?

Venlig hilsen,
    LA's.
    Travian Support
    Har du spørgsmål? Nå, ikke? Skriv en besked alligevel!

Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid.

16x speed server
    3x normal server

Flagermus Gulerod's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Lone Angels Vis Indlæg
    Ok.
    Hvis denne påstand er korrekt vil jeg gerne høre hvordan?
    Jeg har læst lidt i de betingelser der fremsættes ved registrering fra konto, og kan ikke nogen steder se, at TRAVIAN(Mh's mv.) har lov at scanne/tjekke din computer for div. scripts mm.?

Venlig hilsen,
    LA's.
    De kan vel kun finde ud af det hvis folk har skrevet det på travian..
    er rimelig ny og ved intet med sikkerhed. Men MH kan vel læse personlige meddelelser (eller hvordan det staves) og på den måde se om folk har skrevet de har det.. ellers kan de ikke tjekke det, vil jeg mene...

HUSK !!!
    lav kun farming på økologiske gårde :-P

s5: I får mit navn herinde hvis det begynder at blive relavant.

Equites Imperatoris madsdengrusomme's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007

Standard

giver madeinrussia ret.

interessant er, om MH har værktøjerne/ret til at se hvad vi laver udover/ ved siden af travian.
    //

Jop's byer er flotteeeehh....

wonder how big the cleaner WAS...

//
    i never did mind about the little things...
    I does not sleep. I wait.
    -Kært barn har mange navne...

madeinrussia
    Guest

Standard

i teorien kan det være brugt på en anden server, at straffen så kan ramme på den server mh får kontakt i er jo lame.. får jo ikke klip i kortet i Frankrig for at køre for stærkt herhjemme..

Anyhow, er da 100% måske endda 110% procent sikker på at MH's ikke kan se scripts i brug, medmindre scriptindenhaveren har ualmindelig mærkværdig opførsel op til hændelsen..

især ikke cropfinders når de fleste af dem ligger på andre hjemmesider og ikke som scripts i travian.. i så fald, er de så ikke lovlige?

Equites Imperatoris madsdengrusomme's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007

Standard

jeg giver dig endnu en gang ret, russia.

nej det er svært. men tror de kan se cookies o. lign.

nu spørger jeg admin:

er det muligt?
    //

Jop's byer er flotteeeehh....

wonder how big the cleaner WAS...

//
    i never did mind about the little things...
    I does not sleep. I wait.
    -Kært barn har mange navne...

Side 1 af 2 12 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Ally Forums??
    By Flameboy_DK in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 6
    Sidste Indlæg: 06-09-2009, 12:44
  2. Eksterne forums
    By Nbj in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 4
    Sidste Indlæg: 17-12-2008, 14:07