Side 1 af 7 123 ... SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 69
    Slange coolfreejack's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard Smurfs kapitulerer til Gambit

Som det halve af speed nok har set er det gået skidt for smølferne under krigen med Gambit

En mangelfuld ledelse, som i øvrigt er hoppet ud af smølferne, har gjort at vi må anerkende vores nederlag.
    Uden at nævne navne har ledelsen af Smurfs været usikre i sine handlinger og har ikke formået at styrke sammenholdet mellem medlemmerne.
    Den gamle ledelse har nok overvurderet sine medlemmer hvad angår fælles samarbejde og aktivitet og har ikke gjort noget for at sammentømre dem.
    Målsætning for den først Smurfs ally var at dette skulle være en hyggerunde, hvor man flyttede på landet for at hyggesimme, men ledelsen så muligheder i slutspillet og med godt diplomati fik de nogle ally over på sin side. Vi må heller ikke glemmer at smurfs VAR en magtfaktor engang ellers ville vi vel ikke kommer som nr 1 på hade listen da det som regel kun er store ally's der gøre det.

Men ét er, at man kan lave forhandlinger, noget andet er at se vigtigheden af at skabe et sammenhold og et fællesskab indenfor ally’en og dens wings..
    En daglig kontakt mellem lederne er lige så vigtigt...

Gambit non stop fakes/angreb har selvfølgelig gjort sit men DET at Smurfs ikke havde fået lokale samarbejder etableret, gjorde det umuligt at gøre modstand
    Hehe jo da, vi fik da taget nogle cleaner og angrebet Gambit men intet i samme målestof som Gambit, fordi vi simpelthen ikke var sammentømret nok til at lave planlægning

De, som blev tilbage og holdt ud, vil jeg personligt gerne rose fordi disse har vise ære og ikke mindste vilje til sammenhold

Den nye ledelse vil kæmpe videre for at holde sammen på de medlemmer, vi kan få lidt hygge den sidste tid sammen, og måske kan vi skabe en lille ally med Det sammenhold og fællesskab som der SKAL være i en ally..

håne-retten er jeres men husk at Smølferne som er i smurfs, er ikke dem som valgte at gå ind i krigen. De spillere er hoppet ud

Dette er og bliver min sidste travian og jeg holder altid mit ord

Med venlig hilsen SWAWO
    dk1 Coolfreejack
    dk2 SWAWO
    dkx 1 SWAWO
    dkx 2 SWAWO
    dkx 3 SWAWO
    dkx 4 SWAWO
    dk4 Poul P (overtaget konto )
    dkx 5 Paradis (dual)
    dk3 LPG (overtaget konto )
    pause
    dk4 roger_den ( lokket ind igen og overtaget konto )
    dk5 T4 SWAWO ( here we go again )

Siglo
    Guest

Smile

Fin stil at kalde til sammenhold, og så i samme nu hænge dem ud, der reelt prøver at gøre en indsats. Jeg skal ikke udtale mig om den tideligere ledelse, da der vidst i bedste fald var 1 jeg kan mindes virkede som leder. . agtig!.
    Smurf har tabt!. .men det er en proces der har været langt undervejs. Som jeg ser det , er det måske nok bare gået hurtigere de sidste par uger , efter der kom en leder , som som tydeligvis ikke kunne magte opgaven.

Jeg ønsker alle smurfs der mener deres vej er at blive i smurfs , held og lykke, og tak for de mange gode timer. Noget gik galt, men i er sq nogle dejlige mennesker alligevel.

Bjørn
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008

Standard

Nu er jeg lidt forvirret? Hvad har denne post med det hele at gøre?

Kan ikke rigtig se nogen mening med det ud over at jorde dine egne medlemmer - særligt dem som har skiftet side - og så redde din egen røv.

Ja Gambit havde/har overtaget og i har da nogle fine forbunds og har været store. Men det at i har nogle fine forbund hjælper jer da ikke en meter når ingen af de store gider samarbejde med jer. Nåå jo, i fik det store MIT med jer, hvad var det da for en fejl? De var hadet sidste server og smurfs denne server. tror ikke det var for deres størrelse, men bare fordi at i er nogle padder.

Den tidligere ledelse var jeg ikke vild med, men de støttet da op om deres medlemmer og prøvet på at få dem banket op til noget krig mod Gambit. Derimod, så er du bare en figur som går ind og prøver på at redde Smurfs lige på falderebet, og så når det self ikke lykkes for dig så fralægger du dig alt ansvaret.

Du skriver at smurfs ikke var noget godt (sådan som jeg læser det) og hvad er det for en udmeldling fra en leder? Håber seriøst der er nogle andre som tager magten og sparker dig ud af allyen da det der er over alt tritik af en top ally.

med hensyn til alle tidligere medlemmer som er joinet Gambit forbundet, har du så overvejet at det måske ikke er fordi at de vidste Smurfs var ved at tabe, men fordi at de ikke kunne li dne ledelse og den måde ledelsen kørte på? Dette skete sjovt ok først da du kom til, så det må du jo tage på dine skuldre.

Kan godt se det smarte i din post, du roser Gambit så alle fra Gambit kan være glade og tilfredse, særligt ledelsen. og så jorde du din egen ally for at få lidt fred for Gambit. Håber seriøst at Gambit forsætter krigen mod Smurfs og banker jer helt i bund, særligt din konto eftersom at du da er den største kylling hvis der er nogen.

Kan ikke sige nok hvor skuffet jeg er over en leder som kommer med sådan en udmelding.

mvh
    HitmanDanmark

sir persival / Shorty
    Guest

Red face

Først vil jeg lige sige tak for kampen Smurfs, det gjorde de sidste par uger spændende

Derefter vil jeg sige at når man hopper ind som leder i en alliance hvor det ikke er små ting der sker, så ER det svært at gøre 100 % det rigtige.

Du tager et citat fra SWAWO
    "Du skriver at smurfs ikke var noget godt (sådan som jeg læser det) og hvad er det for en udmeldling fra en leder? Håber seriøst der er nogle andre som tager magten og sparker dig ud af allyen da det der er over alt tritik af en top ally."

Til det vil jeg så pointere at han faktisk skriver at det var ledelsen og ikke hver enkel spiller i Smurfs der var problemet, da der åbenbart ikke var nok komunikation i mellem ledelserne hvilket i bund og grund skaber som SWAWO påpeger en splittet alliance og igen pointerer at spillerne bare ikke var nok rystet sammen til en krig i stor stil, og igen vil gå tilbage til alliancens egentlige mål, at hygge sig igennem denne server.

Til slut vil jeg ønske alle Smurfs og forbund et godt helbred resten af serveren

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    København

Standard

Som repræsentant for Gambit, vil jeg pointere at vi godtager denne kapitulation.

Krigen mellem Gambit og Smurfs er hermed afblæst og alle aktioner på allianceniveau ophører.

Tak for en god kamp.
    Retired!

ninabirk
    Guest

Standard

Så er det da synd Gambit overtager byer efter krigen er slut.. Og Håner folk i igm.

sir persival / Shorty
    Guest

Standard

At gambit(o) overtager byer og sådan har ikke noget med krigen at gøre, det er lige som det altid har været, overtager eller grundlægger byer for at udvikle sig.

At gambit(o) håner via. IGM's er selvfølgelig IKKE acceptabelt, og det vil det aldrig være, især fordi man har vundet en krig.

ninabirk
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af sir persival / Shorty Vis Indlæg
    At gambit(o) overtager byer og sådan har ikke noget med krigen at gøre, det er lige som det altid har været, overtager eller grundlægger byer for at udvikle sig.

At gambit(o) håner via. IGM's er selvfølgelig IKKE acceptabelt, og det vil det aldrig være, især fordi man har vundet en krig.

Årr jo lidt har det.. Han vidste jo alle byer stod under fake og forvirringen ved lille mig var stor.. Men nej at håne folk viser desværre meget om folk.. Særligt så kort efter krigen er slut.

Spydmand ma1974's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Geografisk Sted
    sydsjælland
    Alder
    46

Thumbs up

Citat Oprindeligt Skrevet af JuliusCaesar Vis Indlæg
    Krigen mellem Gambit og Smurfs er hermed afblæst og alle aktioner på allianceniveau ophører.

Ej hvor smukt. Jeg får næsten tårer i øjnene.

Tillykke til begge sider.

Rambuk
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    København

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af ninabirk Vis Indlæg
    Så er det da synd Gambit overtager byer efter krigen er slut.. Og Håner folk i igm.
    For lige at få formaliteterne på plads så sluttede krigen her til morgen:

Gambit har trukket krigserklæringen mod Smurfs tilbage. 12.01.09 09:07

Dette retfærdiggør selvfølgelig ikke hån af modstandere og Gambit tager som alliance afstand fra denne adfærd. Respekt for modstandere er uanset udfald et vigtigt element i Gambit.
    Retired!

Side 1 af 7 123 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Ka-Tet kapitulerer... (nu uden SPAM!)
    By melfar in forum Server 3
    Besvarelser: 6
    Sidste Indlæg: 10-04-2010, 09:12
  2. Ka-Tet kapitulerer...
    By melfar in forum Server 3
    Besvarelser: 70
    Sidste Indlæg: 10-04-2010, 09:08
  3. TBT kapitulerer til NE
    By Grev Sten in forum Server 2
    Besvarelser: 12
    Sidste Indlæg: 23-10-2009, 12:12
  4. Besvarelser: 21