Side 7 af 7 FørsteFørste ... 567
Viser resultater 61 til 69 af 69
    mgX
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af T Tveskæg Vis Indlæg
    LOL jaja oki SID M var i -rotten- kom lige i tanke om da jeg havde trykket submit reply....ændrer dog stadigt ikke ved at TOS var med til at støtte det vindende WW
    dengang med RD var de jo først med vets som de vendte i ryggen midt i slutspillet og gik med RD...sku da pokker man vinder så? kan huske de prøvede at lave deres egen ww by der...lå lige så hyggeligt og fjernede en 30 supportbyer...meget uprofessionelt....

Det at man støtter op om vinderen, er jo kun noget ved, hvis modstanderen rent faktisk har en chance...

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af mgX Vis Indlæg
    dengang med RD var de jo først med vets som de vendte i ryggen midt i slutspillet og gik med RD...sku da pokker man vinder så? kan huske de prøvede at lave deres egen ww by der...lå lige så hyggeligt og fjernede en 30 supportbyer...meget uprofessionelt....

Det at man støtter op om vinderen, er jo kun noget ved, hvis modstanderen rent faktisk har en chance...

wow hvor er du dygtig... 30 SUPPORTBYER.... flot.....

Vi skiftede INDEN kampen om WW gik i gang, grunden til det var tildels fordi vets ikke havde styr på en nikkel..... hehe, vi ryddede endda 2 Natarbyer fordi Rotten var lidt for hurtige for os ;-)
    Efter 2 års pause prøver man lige en speedserver ;-)

Stammefører
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af bernabeu72 Vis Indlæg
    wow hvor er du dygtig... 30 SUPPORTBYER.... flot.....

Vi skiftede INDEN kampen om WW gik i gang, grunden til det var tildels fordi vets ikke havde styr på en nikkel..... hehe, vi ryddede endda 2 Natarbyer fordi Rotten var lidt for hurtige for os ;-)
    Vil så mene at DELE af VET i hvert fald havde styr på tingene (VET CF) var selv en del at CirFant (VET CF) på kontoen TommE.. Og for mig at se var der styr på tingene altså bare fordi nogle som åbenbart ikke kan klare sig må gå med de større er det altså ikke fordi at hele VET ikke havde styr på noget.

//Mam284

T Tveskæg
    Guest

Standard

Klart ikke mam....men det er heller ikke sandt at TOS kun kom med os efter vi så ud til at vinde...faktisk vil jeg mene at vi kun med rigtig god diplomati/snilde OG en mega brøler af VET mht. at lade sig lokke til at smide resterende cleanere mod TRA faktisk lykkedes os at vinde....så jeg tror sku den var god nok med årsagerne til at TOS gik over til RD og Rotten...måske passede vores kemi bedre sammen end VET/TOS.....ved det ikke ved bare at vi i al fald på INGEN måder nogensinde har haft grund til at være kede af samarbejdet med TOS som har været FULDT på højde med hvad andre topalliancer har bidraget med på andre servere jeg har oplevet....igen må jeg sige at de så må have haft nogle overordentlige gode ledere (med en intuition af den anden verden) kald det fingerspitzengefühl når de nu 2 servere i rap har "valgt" den rette samarbejdsparntner mht. WWbyggerier.......

Stammefører
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af T Tveskæg Vis Indlæg
    Klart ikke mam....men det er heller ikke sandt at TOS kun kom med os efter vi så ud til at vinde...faktisk vil jeg mene at vi kun med rigtig god diplomati/snilde OG en mega brøler af VET mht. at lade sig lokke til at smide resterende cleanere mod TRA faktisk lykkedes os at vinde....så jeg tror sku den var god nok med årsagerne til at TOS gik over til RD og Rotten...måske passede vores kemi bedre sammen end VET/TOS.....ved det ikke ved bare at vi i al fald på INGEN måder nogensinde har haft grund til at være kede af samarbejdet med TOS som har været FULDT på højde med hvad andre topalliancer har bidraget med på andre servere jeg har oplevet....igen må jeg sige at de så må have haft nogle overordentlige gode ledere (med en intuition af den anden verden) kald det fingerspitzengefühl når de nu 2 servere i rap har "valgt" den rette samarbejdsparntner mht. WWbyggerier.......
    Kan sagtens være men det er mere det han skriver der ikke var styr på en sk*d.. Hvilket jeg er meget uenig i...

Men ja en har de været heldige eller også har de sans for det, men mener stadig at VET stadig havde styr på tingene i hvert fald virkede det sådan i CirFant og på Vets forbunds-forum..

Edderkop
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af mam284 Vis Indlæg
    Kan sagtens være men det er mere det han skriver der ikke var styr på en sk*d.. Hvilket jeg er meget uenig i...

Men ja en har de været heldige eller også har de sans for det, men mener stadig at VET stadig havde styr på tingene i hvert fald virkede det sådan i CirFant og på Vets forbunds-forum..
    ja okay, det jeg skrev var vist en generalisering, der var selvfølgelig også gode aspekter i VET, men totalt set, så var det ikke den rigtige sammenslutning for os...
    Efter 2 års pause prøver man lige en speedserver ;-)

PNHN
    Guest

Standard

@Mam

Jeg tror at det Merlin mente med at der ikke var styr på en skid, skal menes rent diplomatisk og hvad angår møder i forbundet og velvilje overfor TOS.

TOS var gået ind i Vet med den intention at få eget WW, det vidste alle i Vet. Alligevel, så vil man pludselig ikke have flere mål og man så flere store alliancer trække sagen i langdrag og trække i land..

Så efter ikke at have fået en dyt information om hvor vi stod i Vet-samarbejdet. Havde rykket for det 3 dage i streg. Så skrev jeg til RD og sagde hvad vi ville give og hvad vi ville have. Det var der fuld forståelse for, så var valget ikke så svært.

Rent faktisk så valgte TOS ikke at forlade vet, vet gav os ikke noget valg og forlod os. Jeg havde udtrykt mig meget klart at TOS' medlemmer ville have WW og det var fint for vet i starten. Vet vidste at TOS' ledelse ville blive afsat hvis vi ikke fik lov til at bygge WW, så vi fik altså ikke noget valg.

Og hold da op hvor er jeg glad for det...

Helt ærlig så fik vi respekt hos RD, vi fik indsigt i RD's planer, vi fik lov til at være TOSsede og til den dag i dag er der kun taknemlighed mod RD's gamle ledelse for den satsning de lavede. Vi ved hvem vi skylder og derfor er det jo klart at vi er en stor del af B5 sammenslutningen på denne server...

Takker for de finde ord, men vi kan ikke andet end at sige i lige måde x 100. For det er nok det bedste samarbejde jeg har været med til, savner det på en måde

Snurrer
    Guest

Standard

Ja, nu er jeg i TOS, men dengang var jeg i Vet og der var faktisk styr på det meste. Det der skete til slut var ar (nogen) afveg fra planen og smed deres cleanere mod TRA. Hvis vi havde sendt alle cleanerne samlet som planen var og ikke som det skete delt dem havde slutresultatet set anderledes ud, men når der opstår panik og nogen vælger at gå mod vet ledelsen så sker der ting og sager. Faktisk røg planen i vasken de sidste timer, ja min inden slutpift, men sådan er spillet nu engang.
    Jeg husker endnu hvor min comp glødede da jeg erfarede at en del cleanere blev sendt det forkerte sted hen, men da var det forsent lol.....

T Tveskæg
    Guest

Standard

@grill haha ja jeg siger ikke jeg er ked af det skete....men nogen gange er det jo også en del af spillet at pege i den retning hvor man gerne vil have folk skal kigge....(læs vi havde en ret god fornemmelse i RD og forbund for at VET BESTEMT ikke ville være tilfredse med at TRA kørte enegang)....personligt var det mig som tog kontakten til TRA og foreslog dem at komme over til os....velvidene at de ville køre enegang lige så snart de fik chancen (læs 2 byggeplaner) for at lave deres eget WW.....

Om VET havde vundet skal jeg lade være usagt....jeg kan dog sige at sidste speed blev afgjort på sølle 12 minutter....(det var den tid der gik fra vi havde sat trin100 over til vores store lagre blev ramt af en ødelæggende cleaner)....men er det ikke mange gange sådan Travian bliver afgjort....på marginaler...det er i al fald noget af det som giver spillet krydderi (ellers er slutspil i min model af verden FULDSTÆNDIG tidsspilde)

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 567

Tilsvarende Tråde

1. Ka-Tet kapitulerer... (nu uden SPAM!)
    By melfar in forum Server 3
    Besvarelser: 6
    Sidste Indlæg: 10-04-2010, 09:12
  2. Ka-Tet kapitulerer...
    By melfar in forum Server 3
    Besvarelser: 70
    Sidste Indlæg: 10-04-2010, 09:08
  3. TBT kapitulerer til NE
    By Grev Sten in forum Server 2
    Besvarelser: 12
    Sidste Indlæg: 23-10-2009, 12:12
  4. Besvarelser: 21