Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 20 af 20

Tråd: ????

lomin
    Guest

Standard

Jeg regner med at den så løber ud i sandet, uden konsekvenser for nogen, det plejer det at gøre; men så kan man da heldigvis bare lade være med at spille travian, ingen grund til at ofre penge på et spild der er pil rådnet

Brandkatapult
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008

Standard

Okay okay... Stop lige

1) Du skal snakke ordenligt

2) Det kan godt være der er et par MH som er dårlige. Men det ser ud til at du selv er blevet spærret ellers ville du ikke skrive sådan her.

Kan du ikke vente til der kommer et svar??? Vent og se hvad der sker. Du synes det er et rådent spil fordi at der er 2 MH som DU og nogle andre måske ikke kan lide. Altså så er DU en råden travian spiller

Slange
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Anekkash9 Vis Indlæg
    Okay okay... Stop lige

2) Det kan godt være der er et par MH som er dårlige. Men det ser ud til at du selv er blevet spærret ellers ville du ikke skrive sådan her.

Kan du ikke vente til der kommer et svar??? Vent og se hvad der sker. Du synes det er et rådent spil fordi at der er 2 MH som DU og nogle andre måske ikke kan lide. Altså så er DU en råden travian spiller
    1) Ikke et enete ukvemsord
    2) Var det så ikke også en idé at få de brodne kar væk... For de kan Sagtens ødelægge en hel server

3) Tal ordentligt

Rambuk KStaal's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Geografisk Sted
    Skive

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Anekkash9 Vis Indlæg
    Okay okay... Stop lige

Sif er ikke blevet spærret...

PNHN blev spærret af ingen grund.

og en spiller blev spærret lige som vi havde sendt de sidste stammefører mod ham uden cleaner.
    Vi Elsker Naruto ♥ ♥

PNHN
    Guest

Standard

Da jeg er den forudrettede og leder i TOS vil jeg en sidste gang bede folk om at vente på Admins afgørelse i sagen. Det skal ikke diskuteres yderligere her af TOS medlemmer før vi ved hvor travian-teamet står i denne sag...

Jeg takker jer alle for jeres loyalitet og i ved at det varmer, men lad admin arbejde i fred.....

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    31

Standard

:O I er meget gode til at *****(selvcensuret) op på så kort tid. :O

Når jeg siger flyttet, så hvorhen regner man med at den er flyttet hen??

Den er nemlig flyttet hen til et sted hvor Miel i ro & fred og kan læse den uden forstyrreler fra jer.

I det mindste er der nogle der kan slå koldt vand i blodet. :rolleyes: Henvisning til bla. PNHN

Som der er sagt, så skal klager over MHs kun til Miel!!!!!!!!!! IKKE her på forummet, det samme med konkrete sager.

Og til sidst, hold jer lige til en mere sober tone, tak.

Vh
    Ridder Huma

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

lazydude
    Guest

Arrow

Ridder Huma... Fin svar der...

Synes at jeg selv har oplevet at der sker mange tilfældigheder omkring en spiller på denne runde af speed. Altså alt for mange heldige tilfældigheder til hans fordel, har spillet 9 speed servere indtil videre og aldrig nogensinde har jeg hørt om en der skulle være så heldig så jeg er næsten 100% på at den vedkommende spiller snyder sig til fordele.

madeinrussia
    Guest

Standard

Mh laver rigtig tit fejl imo, alt for tit, de dømmer privat da de kender mange spillere og lign.

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008

Standard

Vil også klart betvivle MHernes evne til at se på sagerne objektivt i stedet for at se på hvem man kender og ikke gør. Med den nuværende ordning kommer man let i klemme for bagateller, imens man nogle gange må se åbenlyse snydere gå ganske frit. Mener at en MH for at være bare en smule troværdig burde være fuldkommen neutral så man ikke hele tiden skal betvivle sin egen retsikkerhed.
    "et spøgelse vandrer gennem travian - kommunismens spøgelse!"

Natargarde
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Geografisk Sted
    Nærmeste computer
    Alder
    32

Standard

Hvad er det I ikke forstår?? Klager over MH's og andre medlemmer af Travian-Teamet skal IKKE ske på forummet, men til miel på admin@travian.dk !

Alle lignende tråde vil blive låst omgående!

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Tags i denne Tråd

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvare indlæg
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke ændre dine indlæg
  •