Viser resultater 1 til 10 af 10
    Lense
    Guest

Standard Lovlig metode til at få korn?

Hej Travianere..

Er det lovligt at sende sine tropper til en nærvedliggende landsby som opbakning og så få helt vildt meget korn ud af det? Her i julefreden er det jo oplagt at sende sine tropper til en farm ved siden af sin by..

man går jo fra korn omsætning på ingenting til vildt meget

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    30

Standard

Ja, det er lovligt.... :rolleyes:

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Krokodille
    Tilmeldingsdato
    May 2008

Standard

RIGTIG mange af de store spillere gør det ..
    Hej!<3

Lense
    Guest

Standard

Så er det da godt set af mig

Der er jo mange usete tricks i spillet.. lidt strengt, men nice

se4ever
    Guest

Standard

Men hvis man gør dette udenfor fredstider og der er et minus på korn, hvilke tropper vil så dø først dine eller den som ejer byens?

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    30

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af se4ever Vis Indlæg
    Men hvis man gør dette udenfor fredstider og der er et minus på korn, hvilke tropper vil så dø først dine eller den som ejer byens?
    Tror vist det var opbakninger der dør først.

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

annipost
    Guest

Standard

synes ikke det har meget med julefred at gøre, hvorfor overhovedet holde julefred når der er lagt en anden kampstrategi ind?... så er den jo fuldstændig tåbelig

Clism
    Guest

Standard

Israel og Palestina holder heller ikke julefred...kun våbenhvile... (i øvrigt ikke en diskussion jeg vil længere ind i, fordi den indeholder så mange aspekter, og hører til under tråden 'blandet')
    Jeg ser det mere som en fred, hvor man har mulighed for at opruste enten forsvar eller angreb som man nu lyster. Intet er korrekt (i min bog) og intet er forkert (fordi jer er nybegynder). Måske har jeg bare fået for meget 'champaggen'?? (zapp brannigan)
    Nå, men godt nytår til alle!

Clism
    Guest

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Clism Vis Indlæg
    Israel og Palestina holder heller ikke julefred...kun våbenhvile... (i øvrigt ikke en diskussion jeg vil længere ind i, fordi den indeholder så mange aspekter, og hører til under tråden 'blandet')
    Nå, men godt nytår til alle!

undskyld...tråden hedder 'Udenfor Emne' hvis man vil snakke mere om den sag...og jeg er i øvrigt ikke en der umiddelbart tager stilliln i den slags debat...
    Undskyld dobbelt-posting..,.jeg mangler en edit-knap...
    Ved gost at jeg skulle have læst det igennem først, men det er nytårsaften, og det hjalp ikke på stavefejlene...

Spejder
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af se4ever Vis Indlæg
    Opbakning dør først.

Rækkefølgen på sult er:
    Opbakning fra andre konti
    Opbakning fra andre byer, fra den sultende landsbys konto
    Landsbyens egne tropper der er hjemme
    Landsbyens egne tropper der er ude at vandre

Ved opbakning fra flere andre byer er det den opbakning der har numerisk (ikke i kornforbrug) flest tropper der begynder at sulte først. De tropper sulter fra venstre mod højre (hhv. falanks, legionærer og køller først).
    Hvis to opbakninger har lige mange tropper stående vil de sulte på skift, den opbakning der ankom først vil sulte først.

Opbakning fra landsbyens egen konto sulter efter samme mønster, stadig fra venstre mod højre.

Jeg er dog en smule rusten, så husker ikke 100% sikkert om det er den type tropper der er flest af der sulter først, og venstre/højre mekanismen så først sætter ind når der er lige mange af de forskellige troppetyper. MENER det er 100% afgjort af venstre/højremekanismen, men er som skrevet ikke 100% sikker.

Tilsvarende Tråde

1. Besvarelser: 6
    Sidste Indlæg: 18-01-2009, 17:08
  2. Mest effektiv metode
    By Paven in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 0
    Sidste Indlæg: 25-10-2007, 11:26
  3. Pushing eller lovlig hjælp ?
    By NurseShelley in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 12
    Sidste Indlæg: 24-03-2007, 00:14

Tags i denne Tråd