Side 1 af 3 123 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 25
    Brandkatapult
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008

Standard Speed x4 eller x5

hvorfor kan vi ikke lave nogle speed x4 eller x5. Jeg ved godt det har været oppe før men kan vi ikke prøve det en gang???

Th0msen
    Guest

Standard

det er ikke bare sådan noget med prøver. Det er noget som skal arbejdes med.

Jeg synes det er et dårligt forslag for jeg synes egentlig x3 går hurtig nok (:

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    32

Standard

x4 eller x5 er simpelthen for hurtigt.

og vi har jo nok at gøre med en x3

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Brandkatapult
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008

Standard

Ja x3 går hurtig men vis det gik endnu hurtiger ville det da også blive sjovt. Så KUNNE man nedlægge nogle af de andre server som s.1 2 og 5 dem ved jeg at der ikke er så mange der spiller på

Brandkatapult
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008

Standard

Hej huma

Hvordan ved du enlig at det er for hurtigt og hvordan kan en server blive for hurtig???

Natargarde
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Geografisk Sted
    Nærmeste computer
    Alder
    33

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Anekkash9 Vis Indlæg
    Hej huma

Hvordan ved du enlig at det er for hurtigt og hvordan kan en server blive for hurtig???
    Nu er jeg ikke Huma, men kender svaret.

En server med x5 har allerede været testet tidligere som Travian Teamserver (kun for multihuntere, supportere, moderatorer og admins fra de forskellige landes travian teams) - det gik med en hastighed, hvormed man ikke kunne følge med. Er man bare inaktiv nogle få timer er man sat af. Derudover går det uhyggelig stærkt i forvejen på en normal eller x3-server, når man har fået samlet sig en del byer.

Jeg er klart imod.

Spejder
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007

Standard

Teamserveren med speed 5 var vist ikke en test, men mere lavet for simpel underholdning.

Ideen med at lave serveren så hurtig var ret simpelt, at ingen skulle have tid til at spille den 100%, men at man stadig skulle kunne få sig en god samling byer og en fin hær, med minimal aktivitet - fordi serveren bevægede sig så absurd hurtigt.

Så tag det fra en der har prøvet det, speed x5 er så hurtigt, at man enten skal være på en triple konto (mindst) eller forsage alt der minder om et liv for at følge med.

En så hurtig server vil kræve at alle seriøse spillere skal rydde min. 24, gerne 48 felter i hver retning for alt der ikke er allieret. En så kraftig kamp om pladsen vil presse alle ikke-hyperaktive og stærkt guldforbrugende spillere ud af serveren meget hurtigt.

Krigskatapult
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Alder
    36

Standard

Hvis intet liv har ved siden af Travian, og er en af disse personer der ikke behøver sove på noget tidspunkt... og man tilmed har utrolig mange penge til at købe guld, så ville det da nok være meget sjovt... Men trist for de 2 personer det vil komme til at dreje sig om...

3x er rigeligt hastighed... skulle man prøve noget nyt skulle man forsøge sig med en x2...

Den vamle mand fra havet
    Guest

Standard

jeg vil have en x(hurtigt) server med start om mandagen og slutspil tosdag of fredag så man kan holde lørdag og søndag fri og så starte igen om mandagen og hvis der ikke er et ww om fredagen er alle erklærede tligestore tabere

gas nej jeg syntes x3 passer meget godt til mit tempo
    jeg erkender gerne at jeg ikke spiller på normal serveren men kun på speedserveren

Natargarde
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Geografisk Sted
    Nærmeste computer
    Alder
    33

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Joker Vis Indlæg
    Teamserveren med speed 5 var vist ikke en test, men mere lavet for simpel underholdning.

Ideen med at lave serveren så hurtig var ret simpelt, at ingen skulle have tid til at spille den 100%, men at man stadig skulle kunne få sig en god samling byer og en fin hær, med minimal aktivitet - fordi serveren bevægede sig så absurd hurtigt.

Så tag det fra en der har prøvet det, speed x5 er så hurtigt, at man enten skal være på en triple konto (mindst) eller forsage alt der minder om et liv for at følge med.

En så hurtig server vil kræve at alle seriøse spillere skal rydde min. 24, gerne 48 felter i hver retning for alt der ikke er allieret. En så kraftig kamp om pladsen vil presse alle ikke-hyperaktive og stærkt guldforbrugende spillere ud af serveren meget hurtigt.
    Okay - nåede desværre ikke selv med på den, inden den lukkede ned, men tror da på dig når du har prøvet det

Side 1 af 3 123 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. skal Speed være en dansk eller en engelsk server
    By Netphy in forum Speed Server
    Besvarelser: 12
    Sidste Indlæg: 19-08-2011, 15:37
  2. Alliance eller dual eller mentor?
    By ma1974 in forum Opslag og Guides
    Besvarelser: 1
    Sidste Indlæg: 01-02-2010, 07:47
  3. Størst konkurrence - Speed eller normal?
    By MBL in forum Generelt om Travian
    Besvarelser: 14
    Sidste Indlæg: 15-11-2009, 15:57
  4. Besvarelser: 2
    Sidste Indlæg: 08-12-2008, 18:48
  5. Speed eller laangsoom
    By viviette in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 5
    Sidste Indlæg: 10-12-2006, 21:40

Tags i denne Tråd

Regler for Indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde