Side 1 af 6 123 ... SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 57
    Natarisk Bosætter wishmaster3's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Geografisk Sted
    København: Sjælland: Danmark: Skandinavien: Europa: Jorden: Mælkevejen: Universet

Standard Guide: flere angreb i samme sekund (ny og forbedret) to metoder.

tja, er lidt utilfreds med min gamle guide om samme emne så har valgt at skrive en ny;

til den første metode kan man bruge Firefox, Internet Explorer, eller en hvilken som helst browser der har faneblade.

først vælger du den by du vil sende til. så gør du bare cleaner-fanebladet og de efterfølgende pultwave-faneblade klar.

cleaner fanebladet bør se nogenlunde ud som det her;

det er vigtigt at sende den ene pult med. den skal ikke gøre skade, men bare sørge for at cleaneren har samme fart som pultwaves.

pult-fanebladene bør se nogenlunde sådan her ud;

du starter på cleaner-fanebladet. du holder Ctrl nede, så klikker du på ok, du bliver ved med at holde musen oven på ok. du bliver ved med at holde Ctrl nede og klikker så tab (dvs. Ctrl + tab), dette gør at du skifter faneblad. nu er du så på det første pult-faneblad. her gør du det samme. og det gør du så bare så hurtigt du kan indtil du har sendt alle dine angreb.

det er dog yderst vigtigt at man bemærker at man med forsamlingsplads lvl 20 og 20 pulter ellere mere i et angreb kan ramme 2 mål. dette er dejlig; MEN det bevirker også at ok flytter sig en lille smule fra første angreb (cleaner) til det andet (pult angreb). dette kan kompenseres for, ved enten at sende 20 pulter med i cleaneren, eller bare være opmærksom på at man skal flytte musen en lille smule nedad.

denne metode er rimelig nem, og stort set alle internet browsere kan bruges. men der er dog høj usikkerhed ved denne metode. man kan nemt misse en pult bølge, som så ikke bliver sendt.

den anden metode er kun til folk der bruger Firefox eller andre browsere der kan arbejde offline.

du gør cleaner fanebladet og pult fanebladene klar, ligesom før. du behøver ikke at bekymre dig om at ok rykker i pult-fanebladene i forhold til cleaner-fanebladet. så går du op i filer (sådan gør du i hvert fald i firefox) i øverste venstre hjørne, klikker og i den menu der nu kommer frem, klikker du på arbejd offline. nu er firefox i offline tilstand. nu klikker du på ok i alle fanebladene uden at bekymre dig om at sende dem hurtigt efter hinanden. der vil nu komme en besked med at firefox er i offline tilstand og ikke kan browse nettet. når der står det på alle fanebladene, går du tilbage til cleaner-fanebladet. herefter går du op i filer, og slår arbejd offline fra igen. nu klikker du på den pil helt ude til højre, ved listen over faneblade. så vælger du "genindlæs alle faneblade" nu kommer der et eller andet frem med at den skal sende data igen for at genindlæse. nu klikker du gensend, enten med musen eller ved at trykke Enter. den vil så automatisk skifte til næste faneblad og det betyder at du bare skal klikke hurtigt med musen på gensend eller bare hurtigt trykke enter.

denne metode er den jeg selv bruger, da den er nem, og ok ikke flytter sig. har dog prøvet visse tilfælde hvor der har været store huller i mellem de første angreb og så det allersidste. helt op til 10 sekunder, men dette skyldes serverlagg.

Tilføjelse:
    Husk at med de nye feature i T3.6 kan man kun sende i begrænset antal angreb.
    Last edited by Ridder Huma; 13-12-2009 at 22:42.

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    31

Standard

Nice lavet.

Gjort til opslag, ellers forsvinder tråden hvis der ikke bliver skrevet i den inden for 30 dage. Har slettet den gamle tråd om at sende angreb i samme sek.

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Th0msen
    Guest

Standard

synes godt om den metode med arbejd offline.

gør det lige meget hvis cleaner kommer i samme sekund som pultwaves?

Romersk Bosætter
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Th0msen Vis Indlæg
    synes godt om den metode med arbejd offline.

så vidt jeg ved (har ikke prøvet det selv) er formålet med en cleaner at komme et sekund før pulterne for at smadre modstanderens tropper så de ikke ødelæger pulterne. Det bruges mest i taktiske anreb i slutspil evt. på WW.

Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Geografisk Sted
    København: Sjælland: Danmark: Skandinavien: Europa: Jorden: Mælkevejen: Universet

Standard

det angreb som er blevet sendt af sted først, rammer altid først, medmindre serveren lagger lige på det angreb. også selvom de står til at ramme i samme sekund. selvom travian kun viser timer:minutter:sekunder er der jo stadigvæk milisekunder i mellem dem

Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Geografisk Sted

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af nik12103 Vis Indlæg
    så vidt jeg ved (har ikke prøvet det selv) er formålet med en cleaner at komme et sekund før pulterne for at smadre modstanderens tropper så de ikke ødelæger pulterne.

Det bruges mest i taktiske anreb i slutspil evt. på WW.
    cleaneren sendes, så alle tropper i forsvaret bliver slået ihjel. herefter følger pulterne, som jo ikke møder modstand og ikke dør. fordelen ved flere angreb meget tæt efter hinanden er at der ikke kan wave-breakes, hvilket vil sige at sætte forsvar i det mellemrum der er mellem cleaneren og de efterfølgende pult angreb.

denne taktik bruges aldrig på WW. da WW'et for det meste er for godt forsvaret. så vidt jeg ved er det kun sket en eneste gang at en cleaner alene er kommet igennem et WW forsvar. forsvaret i et WW er normalt så stort at det ikke kan betale sig at sende tropperne i waves, da WW byen stort set altid vil modstå cleaneren, og de efterfølgende pulter vil overhovedet ingen skade gøre da der er for meget forsvar. derfor sendes alle pulterne med cleaneren i angreb mod WW.

Th0msen
    Guest

Standard

så det vil sige at hvis jeg nu kigger under forsamlings plads og der står:

jeg angriber dig
    kl. 23:02:25 (Cleaner)

jeg angriber dig
    kl. 23:02:25 (Pult wave)

så kommer min cleaner først selvom de ligger i samme sek?

Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Geografisk Sted

Standard

så det vil sige at hvis jeg nu kigger under forsamlings plads og der står:

jeg angriber dig
    kl. 23:02:25 (Cleaner)

jeg angriber dig
    kl. 23:02:25 (Pult wave)

så kommer min cleaner først selvom de ligger i samme sek?
    jeps, lige præcis

Spejder
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007

Standard

1 lille, men meget relevant, spørgsmål:
    Arbejd offline metoden er tidligere blevet karakteriseret som 'exploit', dvs. ulovlig udnyttelse af bugs (ca.), hvorved det har været strafbart at sende angreb på denne måde.
    Sådan har det i hvert fald været defineret af tyskerne.

Nu hvor forslaget ligger i en officiel guide vil jeg da meget gerne have vores helt egen Miel på banen og lige klarlægge hvad .dk reglerne siger på dette område. Min erfaring siger at selv n00bs med bare en nogenlunde virksom comp. på den måde kan nå op på 10-20 angreb i sekundet....

Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Geografisk Sted

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Joker Vis Indlæg
    1 lille, men meget relevant, spørgsmål:
    Arbejd offline metoden er tidligere blevet karakteriseret som 'exploit', dvs. ulovlig udnyttelse af bugs (ca.), hvorved det har været strafbart at sende angreb på denne måde.
    Sådan har det i hvert fald været defineret af tyskerne.

Nu hvor forslaget ligger i en officiel guide vil jeg da meget gerne have vores helt egen Miel på banen og lige klarlægge hvad .dk reglerne siger på dette område. Min erfaring siger at selv n00bs med bare en nogenlunde virksom comp. på den måde kan nå op på 10-20 angreb i sekundet....
    er da rimelig sikker på at jeg har set en mod på .com forummet som også var med i en debat om flere angreb, og da folk skrev om FF offline metoden sagde han ikke noget til det? :|

men jeg er da enig! jeg vil i høj grad hører om det er imod reglerne eller hvad...

Side 1 af 6 123 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Flere angreb i samme sekund (på Mac)
    By Moo in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 1
    Sidste Indlæg: 02-03-2016, 16:33
  2. Erobring af landsby/ flere angreb i samme sekund
    By holger77 in forum Spørgsmål
    Besvarelser: 4
    Sidste Indlæg: 14-02-2010, 17:59
  3. 8 angreb i samme sekund
    By Marcus Furius in forum Spørgsmål