Side 2 af 6 FørsteFørste 1234 ... SenesteSeneste
Viser resultater 11 til 20 af 57
    Spejder
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007

Standard

Har også set den tråd med BP som jeg gætter på du refererer til, men BP er mig bekendt kun mod, og ikke MH el. på anden måde en del af teamet, så hans forudsætninger for at kende reglerne er strengt taget ikke større end dine....

Min mistanke om at det betragtes som cheat stammer fra en tråd på teamforum, hvor den metode såvidt jeg erindrer blev udlagt som snyd, hvor flere GameAdmins kommenterede på tråden - uden at korrigere den opfatelse, at offline-metoden skulle være regelbrud.
    Knap så specifikt skrev jeg i øvrigt det samme i den tråd på .com forum som BlackPaladin også er en del af

Natarisk Bosætter wishmaster3's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Geografisk Sted
    København: Sjælland: Danmark: Skandinavien: Europa: Jorden: Mælkevejen: Universet

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Joker Vis Indlæg
    Har også set den tråd med BP som jeg gætter på du refererer til, men BP er mig bekendt kun mod, og ikke MH el. på anden måde en del af teamet, så hans forudsætninger for at kende reglerne er strengt taget ikke større end dine....

Min mistanke om at det betragtes som cheat stammer fra en tråd på teamforum, hvor den metode såvidt jeg erindrer blev udlagt som snyd, hvor flere GameAdmins kommenterede på tråden - uden at korrigere den opfatelse, at offline-metoden skulle være regelbrud.
    Knap så specifikt skrev jeg i øvrigt det samme i den tråd på .com forum som BlackPaladin også er en del af
    arh ja, efter lidt søgning fandt jeg det også der. nu har jeg været på .com forummet i meget lang tid, og jeg vil mene, at hvis en person på forummet skulle vide hvad der er ulovligt og hvad der ikke er, så er det ham. mener faktisk også at han har været MH på et tidspunkt.

anyway;

Citat Oprindeligt Skrevet af BlackPaladin Vis Indlæg
    Citat Oprindeligt Skrevet af Pmule Vis Indlæg
    It's not a script or a browser extension or anything, so with the current rules in place it's not technically illegal.

It is grey area though, so if the admins do decide it's illegal, they should make an announcement warning players not to do it anymore if they are, and only after that ban people if they're caught.

Don't know how exactly you can catch someone doing it though, only way I can imagine is if you made it illegal to send more than 5 attacks in the same second.

8+ would be illegal then if they made the offline method illegal. I can do 7 waves/sec on my home comp which is an extremely fast internet using the ctrl + tab method. However, the chances of getting that is like 20% if I try. I can do 6 waves with like a 50/50 chance of getting 5 or 6 waves. Funny thing is that I know many top players from many different servers, and all of them are surprised when I got my laptop and could do 5, let alone 6, as the average before this s2.com was 3-4 waves/sec on every server I've played on.

Last server the best wave sender I knew could do 6 waves/sec. Ingame name was BEPMAXT, who used to play the account 'danmama.' I use his method, which is simply ctrl + tab and a fast internet. The only time I've ever seen more than 7 was when a friend used a script.

Spejder
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007

Standard

Som han giver udtryk for er det vist en for ham ny metode - så ikke sikkert den har været virksom mens han har huntet

Anywho, hvis nu nogen skulle spørge mig, hvilket næppe er tilfældet, så ville jeg kalde fusk på den metode, udfra en meget simpel betragtning:
    Det er automatiseret afsendelse.

Brugeren sender alle requests' mens han er offline, der bouncer de, så går brugeren online, og beder computeren sende dem alle på en gang, af sig selv, med 1 klik basicly.
    Forskellen på det og så et attack script er next-to none.

Med et script taster man svjv det ønskede antal angreb, targets og tidspunkter ind, hvorefter man lader scriptet sende angrebene. Med offline-metoden gør man ca. det samme, lige bortset fra at man selv står for timingen. Du forudprogrammerer jo angrebene til at ske i det øjeblik du går online, ligesom du med et script forudprogrammerer dem til at ske på et nærmere defineret tidspunkt...

Spejder
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007

Standard

Verdammten manglende edit knap, beklager til mods, jeg dobbeltposter lige igen, så snart jeg kan redigere egne indlæg lover jeg at holde op.

Det klart største problem forbundet med at gøre offline-metoden ulovlig er givetvis at den er pænt umulig at spore, da man jo ikke behøver have nogen scripts tilsluttet for at gøre det.
    En mulig løsning vil være at MH's ved grov mistanke om snyd forlanger en video hvori den mistænkte fusker viser at han/hun rent faktisk kan sende så mange angreb på ærlig vis.
    Jeg vil gætte på der findes gratis programmer til at optage den slags på nettet, så skal alle MH's bare skoles i at instruere andre i at bruge sådanne programmer

Th0msen
    Guest

Standard

jeg må ærligt sige at det vil blive latterligt hvis MH skal (ja undskyld udtrykket) tjekke os i hoved og røv. Det er jo ikke fedt at hvis man er god til waves skal man bevise det hele tiden.

Natarisk Bosætter wishmaster3's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Geografisk Sted
    København: Sjælland: Danmark: Skandinavien: Europa: Jorden: Mælkevejen: Universet

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Joker Vis Indlæg
    Verdammten manglende edit knap, beklager til mods, jeg dobbeltposter lige igen, så snart jeg kan redigere egne indlæg lover jeg at holde op.

Det klart største problem forbundet med at gøre offline-metoden ulovlig er givetvis at den er pænt umulig at spore, da man jo ikke behøver have nogen scripts tilsluttet for at gøre det.
    En mulig løsning vil være at MH's ved grov mistanke om snyd forlanger en video hvori den mistænkte fusker viser at han/hun rent faktisk kan sende så mange angreb på ærlig vis.
    Jeg vil gætte på der findes gratis programmer til at optage den slags på nettet, så skal alle MH's bare skoles i at instruere andre i at bruge sådanne programmer
    haha ja, har også lige set et par små tastefejl i guiden som jeg ikke kan ændre

jeps, det må man, det blev der også skrevet på .com forummet et sted at en person blev nød til men accounten vil stadigvæk have taget skade af den tid den har været spæret...

alt hvad der kan siges er vel det som Pmule siger;

det er en gråzone.

en mod kan evt. fjerne den sidste del af guiden, indtil vi får en udmelding fra Miel. har gemt det some word dokument

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    31

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af wishmaster3 Vis Indlæg
    en mod kan evt. fjerne den sidste del af guiden, indtil vi får en udmelding fra Miel. har gemt det some word dokument
    Har skrevet til ham, men manden er jo ikke altid til at få fat i selvom han er online. :( Men har linket tråden til ham. Så enten fjerner han det eller ej. :rolleyes:

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Jacob1
    Guest

Smile

Citat Oprindeligt Skrevet af wishmaster3 Vis Indlæg
    cleaneren sendes, så alle tropper i forsvaret bliver slået ihjel. herefter følger pulterne, som jo ikke møder modstand og ikke dør. fordelen ved flere angreb meget tæt efter hinanden er at der ikke kan wave-breakes, hvilket vil sige at sætte forsvar i det mellemrum der er mellem cleaneren og de efterfølgende pult angreb.

denne taktik bruges aldrig på WW. da WW'et for det meste er for godt forsvaret. så vidt jeg ved er det kun sket en eneste gang at en cleaner alene er kommet igennem et WW forsvar. forsvaret i et WW er normalt så stort at det ikke kan betale sig at sende tropperne i waves, da WW byen stort set altid vil modstå cleaneren, og de efterfølgende pulter vil overhovedet ingen skade gøre da der er for meget forsvar. derfor sendes alle pulterne med cleaneren i angreb mod WW.

Vil du vise mig et link hvori den cleaner er vist (Evt. Youtube, men helst en report)?

Har ALDRIG troet at en cleaner kunne være så stor at den kunne kommen HELT igennem, medmindre selvfølgelig at forsvaret i WW'et var MEGET lille.

Stammefører
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007

Standard

TRA's WW blev da cleanet da VET og RD angreb

Jacob1
    Guest

Standard

Men VET OG RD..

Det er da 2? Eller tar jeg fejl ?

Side 2 af 6 FørsteFørste 1234 ... SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde