-
18-12-2008, 21:57 #11
Spejder
- Tilmeldingsdato
- Mar 2007
Har også set den tråd med BP som jeg gætter på du refererer til, men BP er mig bekendt kun mod, og ikke MH el. på anden måde en del af teamet, så hans forudsætninger for at kende reglerne er strengt taget ikke større end dine....
Min mistanke om at det betragtes som cheat stammer fra en tråd på teamforum, hvor den metode såvidt jeg erindrer blev udlagt som snyd, hvor flere GameAdmins kommenterede på tråden - uden at korrigere den opfatelse, at offline-metoden skulle være regelbrud.
Knap så specifikt skrev jeg i øvrigt det samme i den tråd på .com forum som BlackPaladin også er en del af
-
18-12-2008, 22:01 #12
Natarisk Bosætter
- Tilmeldingsdato
- Nov 2006
- Geografisk Sted
- København: Sjælland: Danmark: Skandinavien: Europa: Jorden: Mælkevejen: Universet
arh ja, efter lidt søgning fandt jeg det også der. nu har jeg været på .com forummet i meget lang tid, og jeg vil mene, at hvis en person på forummet skulle vide hvad der er ulovligt og hvad der ikke er, så er det ham. mener faktisk også at han har været MH på et tidspunkt.
anyway;
-
18-12-2008, 22:29 #13
Spejder
- Tilmeldingsdato
- Mar 2007
Som han giver udtryk for er det vist en for ham ny metode - så ikke sikkert den har været virksom mens han har huntet
Anywho, hvis nu nogen skulle spørge mig, hvilket næppe er tilfældet, så ville jeg kalde fusk på den metode, udfra en meget simpel betragtning:
Det er automatiseret afsendelse.
Brugeren sender alle requests' mens han er offline, der bouncer de, så går brugeren online, og beder computeren sende dem alle på en gang, af sig selv, med 1 klik basicly.
Forskellen på det og så et attack script er next-to none.
Med et script taster man svjv det ønskede antal angreb, targets og tidspunkter ind, hvorefter man lader scriptet sende angrebene. Med offline-metoden gør man ca. det samme, lige bortset fra at man selv står for timingen. Du forudprogrammerer jo angrebene til at ske i det øjeblik du går online, ligesom du med et script forudprogrammerer dem til at ske på et nærmere defineret tidspunkt...
-
18-12-2008, 22:33 #14
Spejder
- Tilmeldingsdato
- Mar 2007
Verdammten manglende edit knap, beklager til mods, jeg dobbeltposter lige igen, så snart jeg kan redigere egne indlæg lover jeg at holde op.
Det klart største problem forbundet med at gøre offline-metoden ulovlig er givetvis at den er pænt umulig at spore, da man jo ikke behøver have nogen scripts tilsluttet for at gøre det.
En mulig løsning vil være at MH's ved grov mistanke om snyd forlanger en video hvori den mistænkte fusker viser at han/hun rent faktisk kan sende så mange angreb på ærlig vis.
Jeg vil gætte på der findes gratis programmer til at optage den slags på nettet, så skal alle MH's bare skoles i at instruere andre i at bruge sådanne programmer
-
18-12-2008, 23:18 #15Th0msenGuest
jeg må ærligt sige at det vil blive latterligt hvis MH skal (ja undskyld udtrykket) tjekke os i hoved og røv. Det er jo ikke fedt at hvis man er god til waves skal man bevise det hele tiden.
-
18-12-2008, 23:25 #16
Natarisk Bosætter
- Tilmeldingsdato
- Nov 2006
- Geografisk Sted
- København: Sjælland: Danmark: Skandinavien: Europa: Jorden: Mælkevejen: Universet
haha ja, har også lige set et par små tastefejl i guiden som jeg ikke kan ændre
jeps, det må man, det blev der også skrevet på .com forummet et sted at en person blev nød tilmen accounten vil stadigvæk have taget skade af den tid den har været spæret...
alt hvad der kan siges er vel det som Pmule siger;
det er en gråzone.
en mod kan evt. fjerne den sidste del af guiden, indtil vi får en udmelding fra Miel. har gemt det some word dokument
-
18-12-2008, 23:46 #17
Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.
Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.
-
19-12-2008, 15:07 #18Jacob1Guest
-
19-12-2008, 15:15 #19
Stammefører
- Tilmeldingsdato
- Oct 2007
TRA's WW blev da cleanet da VET og RD angreb
-
19-12-2008, 15:27 #20Jacob1Guest
Men VET OG RD..
Det er da 2? Eller tar jeg fejl ?
Tilsvarende Tråde
-
Flere angreb i samme sekund (på Mac)
By Moo in forum SpørgsmålBesvarelser: 1Sidste Indlæg: 02-03-2016, 16:33 -
Erobring af landsby/ flere angreb i samme sekund
By holger77 in forum SpørgsmålBesvarelser: 4Sidste Indlæg: 14-02-2010, 17:59 -
8 angreb i samme sekund
By Marcus Furius in forum SpørgsmålBesvarelser: 16Sidste Indlæg: 14-02-2009, 14:25 -
Flere angreb på samme sekund
By eskerod in forum SpørgsmålBesvarelser: 9Sidste Indlæg: 04-08-2008, 16:20 -
Flere angreb på samme sekund!!!
By SimonRasmusen in forum SpørgsmålBesvarelser: 17Sidste Indlæg: 26-06-2008, 00:16