Side 1 af 2 12 SenesteSeneste
Viser resultater 1 til 10 af 17
    Bjørn Saintan's Avatar
    Tilmeldingsdato
    May 2008

Standard Antal angreb på 1 sekund

Uden at forholde mig til nogen speciel sag, kunne jeg godt tænke mig at vide om der er en uofficiel regel der siger at der ikke må blive sendt mere end X antal angreb pr sekund fra 1 by.

Hvis der er kunne jeg godt tænke mig at der bliver talt officielt ud om det?
    Jeg kunne forestille mig at multi (dual, tripple...) accounts kunne løbe ind i den situation.

Jeg kan godt forstå hvis der ikke må blive udtalt noget, så folk der bruger scripts ikke bare retter ind, men i den situation finder de folk nok ret hurtigt ud af hvor grænsen ligger, og på den måde har de en bedre indsigt alligevel.

Forum Administrator Ridder Huma's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Holstebro
    Alder
    31

Standard

Du vil normalt hvis du er heldig at komme op på 8 angreb per sek. er der flere begynder vi at tale om scripts & bots.

Der har været en diskussion om det før men den er desværre slettet af Miel... :/

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret her: T4 Answers
    Nyttige links: Spilleregler, Forumregler, Server Status, Changelog og Hall of Fame.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

Spejder
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007

Standard

Der er ikke nogen regel for hvor mange angreb man må sende pr. sekund, men de fleste MH's har nok deres egen retningslinje for hvornår de UNDERSØGER en sag for mulig fusk.

På dette forum har tallet 8 angreb pr. sekund vist før været fremme, men kunne da snildt forestille mig at en del Huntere også ser skeptisk på 6-7 angreb pr. sekund.

Men som skrevet, det der eksisterer er nok mest af alt en uofficiel (og til dels individuel) grænse for hvornår man bliver undersøgt, der er ikke nogen grænse ved hvilken du automatisk vil blive spærret og straffet, så såfremt man ellers spiller rent spil, så er der ingen grund til nervøsitet - så kan man jo snildt klare et tjek-up fra en Hunter....

Generelt set, skulle du endelig på et eller andet tidspunkt blive spærret, pga. script/bot mistanke eller noget helt andet, så tag det roligt, træk vejret dybt - og skriv på fornuftig vis til den Hunter der har spærret dig, har du ikke gjort noget forkert, så bliver du ikke straffet. Udover måske nogle timers uretmæssig spærring...

Tornet Kriger samsund's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Geografisk Sted
    Helev

Standard

Citat Oprindeligt Skrevet af Joker Vis Indlæg
    Der er ikke nogen regel for hvor mange angreb man må sende pr. sekund, men de fleste MH's har nok deres egen retningslinje for hvornår de UNDERSØGER en sag for mulig fusk.

På dette forum har tallet 8 angreb pr. sekund vist før været fremme, men kunne da snildt forestille mig at en del Huntere også ser skeptisk på 6-7 angreb pr. sekund.

Men som skrevet, det der eksisterer er nok mest af alt en uofficiel (og til dels individuel) grænse for hvornår man bliver undersøgt, der er ikke nogen grænse ved hvilken du automatisk vil blive spærret og straffet, så såfremt man ellers spiller rent spil, så er der ingen grund til nervøsitet - så kan man jo snildt klare et tjek-up fra en Hunter....

Generelt set, skulle du endelig på et eller andet tidspunkt blive spærret, pga. script/bot mistanke eller noget helt andet, så tag det roligt, træk vejret dybt - og skriv på fornuftig vis til den Hunter der har spærret dig, har du ikke gjort noget forkert, så bliver du ikke straffet. Udover måske nogle timers uretmæssig spærring...
    Hah Man bliver sku straffet.
    Jeg spillede på com serveren på et tidspunkt og så fordi han troede at jeg brugte bots - Fordi jeg ikke svarede hans igm men havde blot chat møde i alliance blev jeg spærret og sjovt nok rev han mit lager ned.
    Så hvis du siger man ikke bliver straffet må du meget gerne snakke med den multihunter.

Natarisk Bosætter wishmaster3's Avatar
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Geografisk Sted
    København: Sjælland: Danmark: Skandinavien: Europa: Jorden: Mælkevejen: Universet

Standard

har hørt om folk der har været oppe på 10+ angreb i sekundet... den pågældende spiller blev så spærret, og han blev nød til at lave en video hvor han gjorde det og sende den til MH for at få fjernet spæringen

Bjørn Saintan's Avatar
    Tilmeldingsdato
    May 2008

Standard

Det er ikke mig alene jeg er bange for, når jeg tager mig sammen kommer jeg op på 4.
    Jeg er bekymret for hvis jeg sender sammen med min dual account mate, for på den måde at komme op på hans 6 + mine 4.

Men tak for jeres hurtige svar.

Clism
    Guest

Standard

Jeg troede ikke at 2 kunne være logget på 1 konto samtidig. Er det bare mig der har misforstået noget?

Spejder
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007

Standard

Yup, man kan være logget så mange på en konto som man lyster af gangen, enten med pass eller som sittere....
    Hvis man ikke koordinerer det kan der dog opstå en del problemer i den forbindelse, f.eks. bliver alle logget ud hvis der er 1 der trykker på 'log ud' knappen, hvis der er en der flytter til en anden by, så bliver alle flyttet med - og det er ikke altid man måske opdager at man lige pludseligt står i markedspladsen i by B i stedet for i by C

Clism
    Guest

Standard

Okay, så er jeg med igen
    Tak for forklaring.

Th0msen
    Guest

Standard

fatter ikke hvordan én person kan lave 6+, jeg har højest lavet 4 ;D

Side 1 af 2 12 SenesteSeneste

Tilsvarende Tråde

1. Max angreb i sekund